SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,132,477 views

Sallakat

Posts: 2,220

#1281 • • Sallakat jungle, baby !

vinsku, 7.8.2006 01:44:
Tuntuu vaan niin ihanalta kun nukahtaa yöllä käsi kädessä tai kainalossa ja herää yöllä siihen että ote on irtautunu ja sitte ottaa sen käden syliin taas *sydän*



noin se meni meilläkin aluksi. Sitten ekan n. vuoden jälkeen tajuttiin, ett jumalauta tulee kuuma on kylki kyljessä kiinni. Nykyään osataan nukkua sujuvasti rakastuneina myös pienellä viilennysraolla *nauru*

Toisaalta tuli mieleen, että on jotenkin rasittavaa, että koska me ollaan oltu yhdessä yli 5 vuotta niin kaikki frendit ketä ei vähään aikaan ole nähnyt kyselee a) lapsien teosta b) naimisiin menosta. Ja sitte voi havaita sellasta ihan hienoista ihmetystä kun sanoo, ettei täs oikeesti oo mikää helvetin kiire asian suhteen. Ihan ku ne jotenkin kelais, ett "ehkä niiden suhde ei ookaan IHAN niin vakaa, ett vois mennä naimisiin" bläh bläh.
On se ny kumma jumalauta, että pitää sitte alkaa todistelemaan ett kyllä tässä nyt vaan ollaan perkeleen rakastuneita edelleen ja tullaan edeleen rakentamaan elämää yhdessä onnellisina, mutt ku ei vaa innosta häät yms. *dissaa*
vinsku

Posts: 749

#1282 • • vinsku huba huba

Sallakat, 15.8.2006 14:56:
---
vinsku, 7.8.2006 01:44:
Tuntuu vaan niin ihanalta kun nukahtaa yöllä käsi kädessä tai kainalossa ja herää yöllä siihen että ote on irtautunu ja sitte ottaa sen käden syliin taas *sydän*


---


noin se meni meilläkin aluksi. Sitten ekan n. vuoden jälkeen tajuttiin, ett jumalauta tulee kuuma on kylki kyljessä kiinni. Nykyään osataan nukkua sujuvasti rakastuneina myös pienellä viilennysraolla *nauru*



Joo en minäkään kyllä kainaloon nukahda ku ainoastaan jos on helvetin väsyny. Käsi kädessä on vielä sopiva nukkua ku ei oo liian kuuma :)

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Dementation

Posts: 2,892

#1283 • • Dementation wednesday?

coolcat82, 15.8.2006 13:17:
Yli 8kk jo *plur* Nyt vaan kun kulta toi levysoittimensa mun kämpille niin ei se enää huomaa muuta kun ne. Eli mikä avuksi??? Alanko mä polkkaamaan himassa 24/7 ?? *nauru* Ehkä siihen tottuu äkkiä...



Ai vihdoin... No hyvä niin... *joo*

Ja et voi valittaa, itse halusit *pepsodent*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

luode

Posts: 287

#1284 • • luode

Sallakat, 15.8.2006 14:56:
---
vinsku, 7.8.2006 01:44:
Tuntuu vaan niin ihanalta kun nukahtaa yöllä käsi kädessä tai kainalossa ja herää yöllä siihen että ote on irtautunu ja sitte ottaa sen käden syliin taas *sydän*


---


noin se meni meilläkin aluksi. Sitten ekan n. vuoden jälkeen tajuttiin, ett jumalauta tulee kuuma on kylki kyljessä kiinni. Nykyään osataan nukkua sujuvasti rakastuneina myös pienellä viilennysraolla *nauru*



mekin alussa nukuttiin noin. nyt pidetään joo tota viilennysrakoa. *tirsk* on kiva maata sylikkäin, mutta sitten erkaantua kun nukkumaan rupeaa. muuten olisi miun hiuksetkin pojun suussa tai mie makaisin hään käden päällä ja se puutuisi tai muuten vaan oltais ihan sotkussa. kainaloon ja syliin sitä pääsee hereillä ollessaan ihan tarpeeksi. *hali*
vinsku

Posts: 749

#1286 • • vinsku huba huba

luode, 15.8.2006 16:47:
---
vinsku, 15.8.2006 14:35:
---
luode, 15.8.2006 12:23:
mie oon inttileski. *nyyh*

---


I/06 santahamina-leski täälläkin *nyyh* puolikas toimii alikersanttina *tirsk* TJ 140 jotain. :D

---


II/06, tavotteena TJ 326, että mo. *nauru*



Tavoitteena.. hui :D Mut hei ltj enää kolme! (lomaan tänään jäljellä) *tirsk*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

luode

Posts: 287

#1287 • • luode

vinsku, 15.8.2006 17:16:

Tavoitteena.. hui :D Mut hei ltj enää kolme! (lomaan tänään jäljellä) *tirsk*



ei oo. *nauru* gines tää viikonloppu. *nyyh*
vinsku

Posts: 749

#1288 • • vinsku huba huba

luode, 15.8.2006 17:19:
---
vinsku, 15.8.2006 17:16:

Tavoitteena.. hui :D Mut hei ltj enää kolme! (lomaan tänään jäljellä) *tirsk*

---


ei oo. *nauru* gines tää viikonloppu. *nyyh*



Voi eiii, ginekset on ihan perseestä t. 2 ginestä + vlv + 4 ginestä *nauru* onneks nyt ollu neljä viikonloppua vapaana ja yhen vlv:n jälkeen on vasta eka gines ton gineshelvetin jälkeen. :D Koeta jaksella *sydän* vaikkei helppoa ookkaan.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

luode

Posts: 287

#1289 • • luode

vinsku, 15.8.2006 20:06:

Voi eiii, ginekset on ihan perseestä t. 2 ginestä + vlv + 4 ginestä *nauru* onneks nyt ollu neljä viikonloppua vapaana ja yhen vlv:n jälkeen on vasta eka gines ton gineshelvetin jälkeen. :D Koeta jaksella *sydän* vaikkei helppoa ookkaan.



ei miuu nyt oikeestaan niin haittaa. tai no siis haittaa, mut ei sille mitään voi. intti on intti. tuntuu vaan, että tuo toinen ottaa ain rankemmin. *blush* nyt ku saa olla niin paljon yksin, omissa rauhoissa, eikä tartte olla kokoajan tiedottamassa toiselle menemisistään ja olemisistaan, ni mitenkähän sit käy ku herra tulee reserviin ja sitä saa taas nähä enemmän ku tarpeeks. *nauru*
vinsku

Posts: 749

#1290 • • vinsku huba huba

luode, 15.8.2006 22:28:
---
vinsku, 15.8.2006 20:06:

Voi eiii, ginekset on ihan perseestä t. 2 ginestä + vlv + 4 ginestä *nauru* onneks nyt ollu neljä viikonloppua vapaana ja yhen vlv:n jälkeen on vasta eka gines ton gineshelvetin jälkeen. :D Koeta jaksella *sydän* vaikkei helppoa ookkaan.

---


ei miuu nyt oikeestaan niin haittaa. tai no siis haittaa, mut ei sille mitään voi. intti on intti. tuntuu vaan, että tuo toinen ottaa ain rankemmin. *blush* nyt ku saa olla niin paljon yksin, omissa rauhoissa, eikä tartte olla kokoajan tiedottamassa toiselle menemisistään ja olemisistaan, ni mitenkähän sit käy ku herra tulee reserviin ja sitä saa taas nähä enemmän ku tarpeeks. *nauru*



Nii onhan se näinkin tietty :D Itsehän en ota sitä ihan noin rennosti ja pyrin 18-21 oleen puhelimen äärellä vapaana kun pystyy soittelemaan. mut nyt menee joka toinen päivä reenit 18-19.30 ja sit pitää katsoa salkkarit ni 20 pystyy vasta soittamaan, mutta ei se oo niin justiisa. :D

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

luode

Posts: 287

#1291 • • luode

vinsku, 16.8.2006 09:42:
Nii onhan se näinkin tietty :D Itsehän en ota sitä ihan noin rennosti ja pyrin 18-21 oleen puhelimen äärellä vapaana kun pystyy soittelemaan. mut nyt menee joka toinen päivä reenit 18-19.30 ja sit pitää katsoa salkkarit ni 20 pystyy vasta soittamaan, mutta ei se oo niin justiisa. :D



no siis.. *tirsk* kyllähän sitä joka päivä oottaa, että kello tulis sen kuus ja kuulis toisesta jotain.. kyl mie uskon, että mulle iskee semmonen ahdistuskin vielä monen monta kertaa kunhan se nyt siellä vähän kauemmin on ollu. *uuh*
Mellu-

Posts: 4,006

#1292 • • Mellu-
7kk.. omg.. *pökr*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

aileen

Posts: 17

#1293 • • aileen
Ihanaa on elämä oman mussun kans*sydän*sydän pakahtunu*joo*
äm

Posts: 2,376

#1294 • • äm

Elwira, 5.8.2006 11:56:
Naimisissa jo 21.7.2006 asti ja aika hienoa. Elämä siis jatkuu avioliiton jälkeenkin...



Naimisissa jo 21.7. asti ja avioliitto ohi 5.8.
*lmao* Riiiight.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

oooo

Posts: 1,249

#1296 • • oooo
Mun kulta on maailman paras kulta *lässyttel* *lällää* *sydän*
Avatar
#1297 • • Elwira Guest

äm, 18.8.2006 19:46:
---
Elwira, 5.8.2006 11:56:
Naimisissa jo 21.7.2006 asti ja aika hienoa. Elämä siis jatkuu avioliiton jälkeenkin...

---


Naimisissa jo 21.7. asti ja avioliitto ohi 5.8.
*lmao* Riiiight.



5.8 meni jo ja jatkuu viel. Ei ohi Riiiiiiiiiight. *hymy*
lohikarme

Posts: 1,730

#1298 • • Edited lohikarme RitariVittupää

Naimisissa jo 21.7. asti ja avioliitto ohi 5.8.
*lmao* Riiiight.



Mikäs katkera vanhapiika täältä löytyy *vink* Sun pitäs vaan muistaa et Elvi ei ole suomalainen, joten tuo kirjotusasu on välillä sen mukainen. Tokihan se varmasti ON kivaa käyttää omaa aikaansa pilkkujen nussimiseen ja lähinnä säälittäviin yrityksiin saada jonkinasteista hermostumista aikaiseksi. Mä oon jo pidemmän aikaa seuranut tätä sinun käyttäytymistäsi Elviä kohtaan ja täytynee todeta,että et ole mikään älynjättiläinen sen perusteella, miten forumilla annat itsestäsi kuvaa.

Summa summarum.

Neidin pitäisi nyt taas hetkeksi mennä itseensä ja miettiä mitä haluaa elämältään. Mä keksisin 27vuotiaalle naishenkilölle paljon parempaakin tekemistä *lmao*

--
Qualis artifex pereo

Sssan*

Posts: 651

#1299 • • Edited Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Yhdessä ihana vuosi....LUUv YUUU mörri*sydän*
toivottavasti kuulun tänne viel hyvin hyvin kauan *hymy*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Mizfir

Posts: 2,472

#1300 • • Mizfir pittuinen
Täällä kans tuli tänään vuosi täyteen yhteistä matkaa*sydän*

Kiitos Raksunalle kun olet*pus**sydän*

--
-Mannanen-