SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,128,932 views

onni3mk

Posts: 3,973

#1321 • • onni3mk Onni on.
Miks tää luukku on täynnä pluristelua ja muuta positiivista ja sinkkuluukku melkein täynnä vaan murjottamista ja negatiivisia juttuja? *ding*

Ois kiva jotenkin, et molemmissa olis luukuissa ois molempia. Ite ainakin voin sanoa, ettei tää seurustelu oo mitään ruusuilla tanssimista. Aika kaukana siitä. Ehkä mä seukkaan väärän tyypin kans, mut kattelaan nyt vielä hetki.

Toki niitä pluristeluja on kans, mut siis...

Tajuskohan kukaan mun pointtia *nauru*

--
Onni on.

Cloud

Posts: 2,162

#1322 • • Cloud Game Freak

onni3mk, 11.9.2006 10:48:
Miks tää luukku on täynnä pluristelua ja muuta positiivista ja sinkkuluukku melkein täynnä vaan murjottamista ja negatiivisia juttuja? *ding*

Ois kiva jotenkin, et molemmissa olis luukuissa ois molempia. Ite ainakin voin sanoa, ettei tää seurustelu oo mitään ruusuilla tanssimista. Aika kaukana siitä. Ehkä mä seukkaan väärän tyypin kans, mut kattelaan nyt vielä hetki.

Toki niitä pluristeluja on kans, mut siis...

Tajuskohan kukaan mun pointtia *nauru*



Mjuu Suhde se vasta duunia onkin :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Freja

Posts: 8,774

#1323 • • Freja Sihteeri

onni3mk, 11.9.2006 10:48:
Miks tää luukku on täynnä pluristelua ja muuta positiivista ja sinkkuluukku melkein täynnä vaan murjottamista ja negatiivisia juttuja? *ding*

Ois kiva jotenkin, et molemmissa olis luukuissa ois molempia. Ite ainakin voin sanoa, ettei tää seurustelu oo mitään ruusuilla tanssimista. Aika kaukana siitä. Ehkä mä seukkaan väärän tyypin kans, mut kattelaan nyt vielä hetki.

Toki niitä pluristeluja on kans, mut siis...

Tajuskohan kukaan mun pointtia *nauru*



*hihu* täs sulle ainakin yks antiplur:

Freja, 22.1.2006 10:51:
On hetkiä, kun kaikki vituttaa. Niinkuin nyt.

En lähde pois, mutta vituttaa silti.



*nauru*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

asdf

Posts: 3,155

#1324 • • asdf
Puuh..oliks tää nyt sit tässä.
Elmiira

Posts: 1,446

#1325 • • Elmiira

onni3mk, 11.9.2006 10:48:
Miks tää luukku on täynnä pluristelua ja muuta positiivista ja sinkkuluukku melkein täynnä vaan murjottamista ja negatiivisia juttuja? *ding*

Ois kiva jotenkin, et molemmissa olis luukuissa ois molempia. Ite ainakin voin sanoa, ettei tää seurustelu oo mitään ruusuilla tanssimista. Aika kaukana siitä. Ehkä mä seukkaan väärän tyypin kans, mut kattelaan nyt vielä hetki.


No itse en ainakaan viitsi tänne julkisesti tulla parisuhteeni pahimpia
ongelmia tilittämään, koska toinenkin osapuoli lukee ahkerasti klubbaria.
Siitä mahdollisesti seuraisi vain lisää ongelmia.

Parisuhteessa on kuitenkin aina kaksi ihmistä, joita asiat liikuttaa
ja sinkkuillessa vain yksi. Silloin ei siis voi loukata toista kirjoituksillaan.
Voi siis rauhassa marista, että sinkkuilu on perseestä, mutta mitähän
kävis jos mä täällä marisisin et seurustelu on perseestä...? Ei varmaan
tarviis enää kauan seurustella.

Toki mä voisin tänne vitutuksissani kirjoittaa et kulta on ihan apina,
mutta ehkä parempi puhua niistä ongelmista kotona kahdestaan kuin
puida julkisesti.

Eri asia tietysti jos toinen osapuoli ei klubbaria käytä, eikä näin ollen
ole kirjoitteluista tietoinen... Ja voihan seurustelun negatiivisia puolia
toki tuoda esiin toista loukkamattakin...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

deena

Posts: 276

#1326 • • deena tenukeppi

Fea, 9.9.2006 20:26:
onnellisesti täällä*sydän*



Katos, onneksi olkoon*hali*
Tää on aika kiva paikka*iloinen* Harmi kun ei sitä aikasemmin saanut kokea, mut hyvää kannattaa näköjään odotella *sydän*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

onni3mk

Posts: 3,973

#1327 • • onni3mk Onni on.

Elmiira, 12.9.2006 20:11:
--klips--



Miksi täällä tarttis ruveta toista osapuolta haukkumaan? Eikö rakentava keskustelu asioista kävisi täälläkin niinkun se käy parisuhteessakin.

En mä tarkoita, että täällä tarvitsis alkaa ruotimaan toisen osapuolen huonoja puolia ja mitä se nnyt taas on tehnyt väärin vaan ehkä antaa vinkkejä toisille, miten niistä vaikeuksista pääsee yli ja miten vaikkapa rakentavasti riidellä tai hoitaa mykkäkoulut yms.

Ihan samalla tavalla kun sille toiselle osapuolelle ilmaisee ärtymyksen, kun se taas tuli myöhässä sovittuun tapaamiseen sen vois ilmaista täälläkin. (Ok, huono esimerkki, en tiedä tajusko tosta edes pointtia, mut en parempaa keksiny)

--
Onni on.

Elmiira

Posts: 1,446

#1328 • • Elmiira

onni3mk, 12.9.2006 22:06:
---
Elmiira, 12.9.2006 20:11:
--klips--

---


Miksi täällä tarttis ruveta toista osapuolta haukkumaan? Eikö rakentava keskustelu asioista kävisi täälläkin niinkun se käy parisuhteessakin.

En mä tarkoita, että täällä tarvitsis alkaa ruotimaan toisen osapuolen huonoja puolia ja mitä se nnyt taas on tehnyt väärin vaan ehkä antaa vinkkejä toisille, miten niistä vaikeuksista pääsee yli ja miten vaikkapa rakentavasti riidellä tai hoitaa mykkäkoulut yms.

Ihan samalla tavalla kun sille toiselle osapuolelle ilmaisee ärtymyksen, kun se taas tuli myöhässä sovittuun tapaamiseen sen vois ilmaista täälläkin. (Ok, huono esimerkki, en tiedä tajusko tosta edes pointtia, mut en parempaa keksiny)



Joo, siis mulla tais aiemmin mennä pointti ohi,
mut nyt tajusin mitä tarkotit: Keskustella siis yleisesti
asioista mitkä seurustellessa ärsyttää, eikä mistään
henk.koht. ongelmista. Miks ei. Olihan täällä se vessapaperi
keskustelu tuossa taannoin *nauru* (kummin päin vessapaperirulla
kuuluu laittaa? Kun ärsyttää, kun toinen laittaa sen aina väärin.)

Ps. se kuuluu laittaa niin, että paperi on ulospäin,
ei seinän puolella. Niin sitä on helpompi ottaa.

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

luode

Posts: 287

#1329 • • luode

Elmiira, 12.9.2006 23:01:

Ps. se kuuluu laittaa niin, että paperi on ulospäin,
ei seinän puolella. Niin sitä on helpompi ottaa.



so true!
Tiikerriii

Posts: 1,113

#1330 • • Tiikerriii Tj
Mä en ymmärrä miksi joka asiasta pitäisi huomauttaa? vaikka rakentavan keskustelun varjollakin... jos ei oikeesti ole mitään huomauttamisen aihetta jostakin tärkeästä niin parempi olla hiljaa.
Itse vain haluan toiselle hyvää ja vain hyvän mielen,miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta? ja _mun_ mielestä mitättömistä asioista huomauttaminen on juuri sitä.
ja vaan omia ajatuksia ja kysymyksiä joista ei tarvitse kenenkään kimpaantua*hihu*

--
RÄYH!!!!

sapeli

Posts: 11,768

#1331 • • sapeli jokukukamikä?
Täällä pitkästä aikaa ja jopa hiukan yllättäen. *hihu*

Rakastan. *sydän*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kap-pu

Posts: 1,167

#1332 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Tiikerriii, 13.9.2006 10:28:
miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta?



pienistä huomauttelu ja yleinen vittumaisuus voi olla myös oire jostakin muusta kun itse asioista, joista huomauttelee. suhde ei mene hyvin, huomauttelija on stressaantunut yms tms.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Avatar
#1333 • • -Loyal- Guest

Tiikerriii, 13.9.2006 10:28:
Mä en ymmärrä miksi joka asiasta pitäisi huomauttaa? vaikka rakentavan keskustelun varjollakin... jos ei oikeesti ole mitään huomauttamisen aihetta jostakin tärkeästä niin parempi olla hiljaa.
Itse vain haluan toiselle hyvää ja vain hyvän mielen,miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta? ja _mun_ mielestä mitättömistä asioista huomauttaminen on juuri sitä.
ja vaan omia ajatuksia ja kysymyksiä joista ei tarvitse kenenkään kimpaantua*hihu*

Älähän nyt pikkunen viitsi.. .Muista vähän aikaa taakseppäin ja mieti miten joku muu sen huomauttamisen ilmasee *nauru*
Avatar
#1334 • • Edited -Loyal- Guest

kap-pu, 2.10.2006 22:59:
---
Tiikerriii, 13.9.2006 10:28:
miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta?

---


pienistä huomauttelu ja yleinen vittumaisuus voi olla myös oire jostakin muusta kun itse asioista, joista huomauttelee. suhde ei mene hyvin, huomauttelija on stressaantunut yms tms.

No ei se välttämättä huonostikkaan mene, voi olla vaan jotain ongelmia, ja huomauttelu voi olla myös eräänlainen pahan olon ilmaus ja avun huuto, jos sitä apua ei osaa muuten pyytää.
Mun mielestä parisuhteessa toinen on sitä varten että sille pitää kiukuta tai vittuilla jos on huono olo ja toinen ei siitä suutu vaan yrittää ymmärtää ja auttaa. Tietty jos pitempään tuiskii tai pahoittelee toisen mieltä, siinä voi olla jo muutakin tekeillä...

Tosin mitä mä täälä ohjeita annan, ku kuulun tonne vitun sinkkuboxiin... Sori eksyin.. *nauru*
Sand3

Posts: 1,157

#1335 • • Sand3 satuolento
mäkin uskallan ehkä hiippailla tälle puolelle...kohta puoli vuotta ja aivan todella rakastunut *plur*...mä nyt toivon et tää jatkuu viel pitkään sillä olen aika vaikea ihminen parisuhteessa *eikä*...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

Danskuh

Posts: 675

#1336 • • Danskuh pikku-Dee
mä haluun tänne*tirsk*
mariq

Posts: 2,154

#1337 • • mariq

sapeli, 2.10.2006 22:47:
Täällä pitkästä aikaa ja jopa hiukan yllättäen. *hihu*

Rakastan. *sydän*


*hali* *plur* *pus*

Sand3, 3.10.2006 09:23:
mäkin uskallan ehkä hiippailla tälle puolelle...kohta puoli vuotta ja aivan todella rakastunut *plur*...mä nyt toivon et tää jatkuu viel pitkään sillä olen aika vaikea ihminen parisuhteessa *eikä*...


*plur* *hali*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#1338 • • Norb Guest
No mä voin heittää tänne "antipluria" xD

Meillä menee kyllä mahtavasti avoni kanssa. Oli juuri 3vk yhteinen loma, josta 2vk tunisiassa. Muuten mies vaan on liian paljon duunissa. 2 duunia + satunnaiset keikat on vähän liikaa. Kuitenkin hän pyrkii kaiken vapaa aikansa olemaan mun kanssa. Sekään ei ole hyvä minusta, kun hänellä ei jää lainkaan kavereille aikaa o_O Ääh, musta olis kiva tehä kaikkii hauskoi juttui esim. käydä teatteris, stand up-komiikkaa, näyttelyitä ym.. ei välttämättä aina bileileitä ja koti-iltoja. Mutta eihän se käy, kun herra on viikonloput töissä :( Prkl, ja tammikuussa se lähtee inttiin :' (
Sand3

Posts: 1,157

#1339 • • Sand3 satuolento

Norb, 3.10.2006 09:53:
ja tammikuussa se lähtee inttiin :' (



*lohduttel* toi intti on kyl aina vähän ikävä juttu...

--
Neiti ruuvimeisseli. Kiero kuin korkkiruuvi.

alphamagic

Posts: 3,628

#1340 • • alphamagic

sapeli, 2.10.2006 22:47:
Täällä pitkästä aikaa ja jopa hiukan yllättäen. *hihu*

Rakastan. *sydän*


*aplodit*
teretulemast...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.