SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,129,471 views

Danskuh

Posts: 675

#1341 • • Danskuh pikku-Dee

Tuuli, 3.10.2006 13:46:
---
Danskuh, 3.10.2006 09:26:
mä haluun tänne*tirsk*

---


nii.. *hihu* ja ois kyl ihana jos löytyis joku sellanen et ite ihastuis oikeen kunnolla :) mut yleensä just sillon ku vähiten odottaa..



JUU EI KANNATA HENGITYSTÄ PIDELLÄ..OISIN JO AIKA PÄIVII SIT MUUTTUNU SINISEKS.. :)
Tiikerriii

Posts: 1,113

#1342 • • Tiikerriii Tj

Loyal, 2.10.2006 23:25:
---
kap-pu, 2.10.2006 22:59:
---
Tiikerriii, 13.9.2006 10:28:
miksi pahoittaa toisen mieli pienestä mitättömästä asiasta?

---


pienistä huomauttelu ja yleinen vittumaisuus voi olla myös oire jostakin muusta kun itse asioista, joista huomauttelee. suhde ei mene hyvin, huomauttelija on stressaantunut yms tms.

---
No ei se välttämättä huonostikkaan mene, voi olla vaan jotain ongelmia, ja huomauttelu voi olla myös eräänlainen pahan olon ilmaus ja avun huuto, jos sitä apua ei osaa muuten pyytää.
Mun mielestä parisuhteessa toinen on sitä varten että sille pitää kiukuta tai vittuilla jos on huono olo ja toinen ei siitä suutu vaan yrittää ymmärtää ja auttaa. Tietty jos pitempään tuiskii tai pahoittelee toisen mieltä, siinä voi olla jo muutakin tekeillä...

Tosin mitä mä täälä ohjeita annan, ku kuulun tonne vitun sinkkuboxiin... Sori eksyin.. *nauru*




Tietenki pitää olla tukena ja kuunnella jos toisen on paha olla...eihän kyse siitä ollutkaan..eihän..vaan turhan päiväisistä huomautteluista ....oli se syy sen takana mikä hyvänsä se ei ole koskaan kivaa

--
RÄYH!!!!

noena

Posts: 3,138

#1343 • • noena first breath after coma
Mee like a lot *sydän*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Karski

Posts: 6,049

#1344 • • Karski Pomon kätyri
1 v ja 2 pv vois olla hyvä peruste
ensimmäiselle ja viimeiselle kontribuutiolle
tähän topikkiin *pepsodent*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#1345 • • Viola00 Guest
Täällä ollaan *sydän* On niin ihana olo vaan *pihkassa*
kovas

Posts: 1,522

#1346 • • kovas Kristo

Karski, 10.10.2006 13:28:
1 v ja 2 pv vois olla hyvä peruste
ensimmäiselle ja viimeiselle kontribuutiolle
tähän topikkiin *pepsodent*



awwwwwwwwwwwwwwwwwwww!! (ps. karkaisit useammin dokaamaan, mokoma:D)
Late

Posts: 3,441

#1347 • • Late team Lasse
Ihan meinas unohtua, 3v 2pv täynnä *sydän*
UnityF

Posts: 15,721

#1350 • • UnityF joo just se

sapeli, 2.10.2006 22:47:
Täällä pitkästä aikaa ja jopa hiukan yllättäen. *hihu*

Rakastan. *sydän*



*hali**hihu* Vähänkö oon iloinen siun puolesta *joo* *sydän*
Mellu-

Posts: 4,006

#1351 • • Mellu-
heh meil oli muute puoliepävirallinen päivä viime lauantaina *nauru* vuosi siitä kun tunkeuduin tonin poikamiesboxiin ku kuski jätti mut lahteen ku olin liian kännissä *lmao* voi elämä.. ihana mies miulla *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

$

Posts: 1,802

#1352 • • $ Destination weekend!
Minä ja tämä luukku ei sovita yhteen. Sitten kun löytyy punahiuksinen poliitikko jolla on nenärengas (keskellä) niin katsotaan uudestaan.
kriba

Posts: 173

#1353 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

Sand3, 3.10.2006 12:05:
---
Norb, 3.10.2006 09:53:
ja tammikuussa se lähtee inttiin :' (
---


*lohduttel* toi intti on kyl aina vähän ikävä juttu...



Intti ja seurustelu ei sovi yhteen. Tiedän kokemuksesta.
Toivottavasti teil on parempi onni. :)
Cassu

Posts: 634

#1354 • • Cassu Vieras omassa elämässä
2,5 vuotta tuli täällä oltua, nyt pitää lähteä etsimään uusia polkuja

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

kml

Posts: 1,142

#1355 • • kml Keyhole Markup Language
En ois uskonu kuulevani ja pääseväni sanomaan sitä näin nopeesti, mutta *plur* soikoon, oon rakastunu *sydän**tirsk*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Sunflower

Posts: 363

#1356 • • Sunflower
Tän luukun perusteella seukkaus on yhtä *sydän**sydän**plur**sydän**pihkassa**sydän**plur**sydän*

Näinkin kyyniselle ihmiselle ihanan 'einiintäydellinen'-suhde toimii paremmin. Ei saa pahoinvointeja yli-imelyydestä;)
Jago

Posts: 4,039

#1359 • • Jago un-trained monkee

Sunflower, 25.10.2006 11:06:
Tän luukun perusteella seukkaus on yhtä *sydän**sydän**plur**sydän**pihkassa**sydän**plur**sydän*

Näinkin kyyniselle ihmiselle ihanan 'einiintäydellinen'-suhde toimii paremmin. Ei saa pahoinvointeja yli-imelyydestä;)


joo vähän jotain kakkaakin pitää lentää, että pystyy kestää toista pidempään

liian hyvin menevistä suhteista on onneks yks biisikin mitä voi kuunnella kun ällöttää liikaa.. se on björkin hyper-ballad.. meikä kuuntelee sitä aina silloin kun alkaa itteenikin ällöttää hempeily ja sana me*lmao*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

mariq

Posts: 2,154

#1360 • • mariq

Sunflower, 25.10.2006 11:06:
Näinkin kyyniselle ihmiselle ihanan 'einiintäydellinen'-suhde toimii paremmin. Ei saa pahoinvointeja yli-imelyydestä;)


Mutta silloinhan se "ei-niin-täydellinen"-suhde on sulle just se täydellisempi. "Täydellinen suhde" tarkoittaa jokaiselle ihmiselle eri asiaa. Ei kaikille sovi ihku-plurraus. Mä myös haluan suhteeni pienellä kitkalla; se pitää elämän mielenkiintosena. *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.