SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,132,472 views

MesMeRise

Posts: 667

#1361 • • MesMeRise Spinnamon
Kuuluuko sitte erota ku suhde alkaa tuntuu siltä et, ei tässä mitään tapahdu, eikä tässä oo mitään mielenkiintosta *igor*
gerry

Posts: 979

#1362 • • gerry

MesMeRise, 26.10.2006 16:36:
Kuuluuko sitte erota ku suhde alkaa tuntuu siltä et, ei tässä mitään tapahdu, eikä tässä oo mitään mielenkiintosta *igor*



Tuleehan se arki vastaan joka suhteessa. Ihan sama kuin kiihkeä se on alussa ollu niin sitä sanotaan vaan vakiintumiseksi=)

--
by B.C.S

MesMeRise

Posts: 667

#1363 • • MesMeRise Spinnamon

gerry, 26.10.2006 16:40:
---
MesMeRise, 26.10.2006 16:36:
Kuuluuko sitte erota ku suhde alkaa tuntuu siltä et, ei tässä mitään tapahdu, eikä tässä oo mitään mielenkiintosta *igor*

---


Tuleehan se arki vastaan joka suhteessa. Ihan sama kuin kiihkeä se on alussa ollu niin sitä sanotaan vaan vakiintumiseksi=)



Ei tää taida olla sellasta vakiintumista mitä mä haluun. Jos se tarkottaa sitä et ainoo huvi on se et "menenpä päiväunille"
gerry

Posts: 979

#1364 • • Edited gerry

MesMeRise, 26.10.2006 16:43:
---
gerry, 26.10.2006 16:40:
---
MesMeRise, 26.10.2006 16:36:
Kuuluuko sitte erota ku suhde alkaa tuntuu siltä et, ei tässä mitään tapahdu, eikä tässä oo mitään mielenkiintosta *igor*

---


Tuleehan se arki vastaan joka suhteessa. Ihan sama kuin kiihkeä se on alussa ollu niin sitä sanotaan vaan vakiintumiseksi=)

---


Ei tää taida olla sellasta vakiintumista mitä mä haluun. Jos se tarkottaa sitä et ainoo huvi on se et "menenpä päiväunille"



Sit keksitte joitakin muitaki intressejä, vaikka lähette kävelylle tms *pepsodent*

--
by B.C.S

Dementation

Posts: 2,892

#1365 • • Dementation wednesday?
Tää on oikein hyvä luukku. Tykkään *sydän*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

mariq

Posts: 2,154

#1367 • • mariq
ah, l'amour *pihkassa*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Avatar
#1368 • • koopa Guest
Tämä on kieltämättä todella hyvä paikka olla *sydän*
Verano

Posts: 4,649

#1369 • • Verano Merituuli
Tänään voisi vähän juhlistaa *hihu*
noena

Posts: 3,138

#1370 • • noena first breath after coma
*toktok*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

Posts: 11,768

#1371 • • sapeli jokukukamikä?
Huomenna 2kk *sydän* Samaan aikaan ihanaa ja pelottavaa kun jokainen päivä tuntuu tuovan toista lähemmäs ja tekevän "meistä" todellisemman kokonaisuuden... Ei todellakaan tunnu siltä että oltais oltu yhdessä vasta kaks kuukautta, on niin itsestäänselvän tuntuista että kuulun tuon yhden kanssa yhteen. *pihkassa*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

alphamagic

Posts: 3,628

#1372 • • alphamagic
6 kk tuli muistaakseni tuossa viime viikonloppuna *sydän*
rakastan...

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Ozie

Posts: 1,389

#1378 • • Edited Ozie
TAPPELU! *nauru*


popcornit, limut.... kaikki on mukana!
MesMeRise

Posts: 667

#1379 • • MesMeRise Spinnamon

Jone, 1.11.2006 19:21:
---
MesMeRise, 26.10.2006 16:43:
Ei tää taida olla sellasta vakiintumista mitä mä haluun. Jos se tarkottaa sitä et ainoo huvi on se et "menenpä päiväunille"

---


WTF - junnut ei vaan tajuu et yhteiset päikkärit on parhautta. *jiihaa*



Mut mun mielestä ne ei oo enää päikkärit ku töistä päästyä (klo 14) nukutaan perjantai iltana johonki 8 ja sitte todetaan et en jaksa enää lähtee mihinkään *narinarinari* ja sitte 9 takas nukkumaan *igor*
MesMeRise

Posts: 667

#1380 • • MesMeRise Spinnamon

mayah, 1.11.2006 19:24:
---
Jone, 1.11.2006 19:21:
WTF - junnut ei vaan tajuu et yhteiset päikkärit on parhautta. *jiihaa*

---


Ja miksi taas kutsuttiinkaan erittäin väsynyttä kesken päikkäreitten väkisin herätettyä kärttyistä tyttöystävää?



Mut just eilen viimeks herätettiin silleen et torkahdin sohvalle ja toinen huutaa kurkkusuorana HERÄÄ!!! Olin ehkä ministi kärtty loppuillan *hihu*