Ois kyl kova hinku hieman pikakelata suunnitelmia kullan kanssa..
Vuoden vaihteen jälkeen on tarkotus alkaa kattelee yhteistä kotia. Nyt tilanne on se, et nähdään n. 1,5 kertaa viikossa välimatkan ja eriävien työvuorojen/koulun takia. Aika koville ottaa olla jatkuvasti ikävissään, kun helppo ratkasu ois muuttaa yhteen.
Mutta ei niitä suunnitelmia ihan turhan takia oo tehty, että kyllä sitä nyt vielä tän 3kk kestää, kun sitte ehitään olemaan yhdessä kyllä varmaan liiankin kanssa
Mutta pahalta tuntui taas eilen, kun flunssan ansiosta oltiin ehditty muutamia päiviä lojua sohvalla yhdessä ja sitten piti taas teiden erkaantua.
Hyvää kannattaa odottaa, mutta ärsyttää itseäni olla siinä (vähintään puolittaisessa) odotus-moodissa kaiken aikaa, ku ei sitten muka osaa nauttia niistä Nyt olevista hyvistä hetkistä ja asioista.
Jaa-a...kuha ny löytäis naisen eka, ni sit vois alkaa miettii häitä joskus... 7v siitä kun aloin seurustelee bileiden kanssa... Joo, oon nukkunu liikaa ja liian pirteet juttuu... * lmao*
Jaa-a...kuha ny löytäis naisen eka, ni sit vois alkaa miettii häitä joskus... 7v siitä kun aloin seurustelee bileiden kanssa... Joo, oon nukkunu liikaa ja liian pirteet juttuu... * lmao*
Ja kyllä, tämä kaikki on vaan niin vaikkakin honeymoon menikin töissä (perinteisesti ristiin:mä aamuvuorossa ja siippa yössä), mutta Oma Rakas on ja pysyy rinnalla.
Parempaa en voisi edes kuvitella, mulla on kuitenkin maailman Paras Aviomies
Haluaisin plurista enemmänkin, mut sanat ei vaan riitä. Marko on vaan Parasta mitä oon ikinä saanut!
Hyvä että taival on kivasti alkanut ^_______^ Meillä Elwiran kanssa kohta puolitoista vuotta jo naimisissa (kauhean nopeasti se aika kuluukin) ja edelleen sellainen fiilis että oltas vasta tavattu
27.9 tuli rakkaan kanssa vuosi täyteen. Vuosipäivää vietettiin New Yorkissa joka oli murun mulle suunnittelema yllätys. Oli ihan taivaallisen ihanaa... Rakastan vaan ihan kamalan paljon kultaani..
keisha, 15.9.2007 22:07:
Kai se on sitten ilmoittauduttava tänne vaikka kuinka vannoin että nyt kinkkuillaan. Löyty niin hyvä ja halpa kaupungin kaksio Ruohiksesta että kai mä oon joku avohoito taas*eiei*
Paskat sitä kämppää saatiin, oliki liian hyvää ollakseen totta. Soittoa Sadolta tai VVOlta *odottel*