SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,146,374 views

sadesola

Posts: 409

#1961 • • Edited sadesola Kettu mikä kettu
VÄLIAIKAINEN AVOLIITTO -LUUKKU:
(Kuka keksi termin "luukku"?)

1) Heräsin tänään suu täynnä puolimetrisiä hiuksia.
Minun lettini ei ole tappavan pitkä.

Ihan kuin en olisi tarpeeksi hurja näky aamuisin
ilman, että suupielistäni roikkuu pitkiä tummia siimoja.

Toisesta näkövinkkelistä, varmasti karmeaa herätä siihen,
että joku imee unissaan hiuksiasi.


2) Mietimme, opetammeko suhteen aikana siinneille
lapsille *justjoo* ensimmäisenä suomea, ranskaa,
norjaa vai savonmurretta.

Olemme päätyneet puhumaan ranskaa savolaisella
aksentilla. Annan täytyy lisätä lauseiden väliin
hupsuja norjalaisia huudahduksia.


3) Hemmetin hauska leikkiä, että on taas parisuhteessa.
(Viikko yhteiseloa Suomessa jäljellä. Perkele.)

--
KABOOM!

Tiikerriii

Posts: 1,113

#1962 • • Tiikerriii Tj
virallinen *plur*päivä? no täältäki vielä kerran *plur*

--
RÄYH!!!!

akir0

Posts: 2,554

#1963 • • akir0 idleRPG champion 2009
*sydän*
vinsku

Posts: 749

#1964 • • vinsku huba huba
En uskalla enää plurista kun sts tuli kiusaamaan viimeksi. :DD

No jos vähän :

1v 8kk ja kohta vaihtuu 9 kuukauteen *plur*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Epailija

Posts: 5,636

#1965 • • Epailija Physicist, 2nd class.

vinsku, 16.10.2007 14:58:
1v 8kk ja kohta vaihtuu 9 kuukauteen *plur*



Vaihdat tuoreempaan suhteeseen? Villiä.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

vinsku

Posts: 749

#1966 • • vinsku huba huba

Epailija, 16.10.2007 16:53:
---
vinsku, 16.10.2007 14:58:
1v 8kk ja kohta vaihtuu 9 kuukauteen *plur*
---


Vaihdat tuoreempaan suhteeseen? Villiä.



:DD Älä nyt sinäkin ala tai muutan johonkin kaappiin asumaan :D No joo, luotan siihen että ymmärsit mitä meinasin *igor* ulosanti huono, myönnän.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

Freja

Posts: 8,775

#1967 • • Freja Sihteeri

domi, 17.10.2007 11:52:
lol, tänään tais tulla vuosi täyteen taistelua.



Onneksi olkoon teille *tanssittel*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Epailija

Posts: 5,636

#1968 • • Epailija Physicist, 2nd class.

vinsku, 16.10.2007 23:12:
No joo, luotan siihen että ymmärsit mitä meinasin *igor*



Khyyllä khyyllä. Oli vain niin selvä syöttöpaikka, ettei voinut antaa pallon olla paikoillaan. ^^

Itsellä huomenna 5kk täyteen. Pirun lyhyt aika seurustella, mutta jatkoa näyttäisi onneksi olevan luvassa (ainakin toistaiseksi). *iloinen*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

vinsku

Posts: 749

#1969 • • vinsku huba huba

Epailija, 17.10.2007 19:21:
---
vinsku, 16.10.2007 23:12:
No joo, luotan siihen että ymmärsit mitä meinasin *igor*
---


Khyyllä khyyllä. Oli vain niin selvä syöttöpaikka, ettei voinut antaa pallon olla paikoillaan. ^^

Itsellä huomenna 5kk täyteen. Pirun lyhyt aika seurustella, mutta jatkoa näyttäisi onneksi olevan luvassa (ainakin toistaiseksi). *iloinen*



Näinhän se on kyllä. *hymy* Ja onnea teille, kohta huomaat että on vuosi täynnä ja sit toinen ja sit sit *hymy*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

mariq

Posts: 2,154

#1970 • • mariq
Oho. Tänään ois niinku vuosi ja neljä kuukautta seukkausta takana *pihkassa* Huisin onnelliseksi tuo mies minut tekee *joo**sydän*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Mark

Posts: 7,311

#1971 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Vampyrella, 12.10.2007 11:51:
Miä en ymmärrä täällä klupparissa niitä ihmisiä, jotka aina vinee kuinka siirappista meno on. Musta on ihanaa, että edes osa immeisistä on onnellisia ja osaavat arvostaa rakkautta! *sydän*

Kyllä sitä kummasti itsekin arvostaa, kun on kerrankin löytänyt sellasen aarteen notta oksat veks. :)

Rakkautta ja naurua elämäänne jatkossakin! *hihu*



Onko siis täysin sama asia rakastaa jotain henkilöä ja ladella aiheesta siirappisia tekstejä klubbariin? Ilmeisesti en siis ole onnellinen enkä osaa arvostaa rakkautta kun en sitä julkisesti hehkuta *ding*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#1973 • • Edited Muussika Guest

Mark, 18.10.2007 14:28:


Onko siis täysin sama asia rakastaa jotain henkilöä ja ladella aiheesta siirappisia tekstejä klubbariin? Ilmeisesti en siis ole onnellinen enkä osaa arvostaa rakkautta kun en sitä julkisesti hehkuta *ding*

-M



Mun mielestäni kyse onkin lähinnä siitä, että vaikka ei itse haluisikaan hehkuttaa julkisesti onnestaan, niin voisi kuitenkin suoda sen niille, jotka asian kokevat itselleen sopivaksi. En minäkään täällä huuda, että HYI, MIKSI VITUSSA TE KAIKKI SEUKKAAVAT ETTE TÄÄLLÄ HEHKUTA MITEN RAKASTUNEITA OOTTE!!! HYI SAATANA ET ÖKLÖTTÄÄ!!!

Mä ainakin arvostan sitä, että jokainen ilmaisee omaan elämäänsä kuuluvista asioistaan just sen verran ku itsestä hyvältä tuntuu. En missään vaiheessa puhunut siitä, että rakkaus ja onnellisuus olisi sama asia kuin se, että vuodattaa kyseisistä teemoista täällä. Mainitsin ainoastaan sen, että en voi käsittää niitä ihmisiä, jotka aina jaksavat vinettää siirappisuudesta. Kukin vuodattakoon siirappia tai olkoon vuodattamatta, mä en ainakaan henk koht koe tarvetta vinettää kummastakaan.

Ja kyllä, musta on edelleenkin ihanaa, että edes osa ihmisistä osaa arvostaa rakkautta, vuodatti siitä sitten täällä tahi ei. Näkyväksi rakkauden arvostamiseksi muotoutuu tietysti ainoastaan sellainen, josta ääneen sanotaan. Uskonpa, että täällä on paljon enemmän rakkauden arvostajia, kuin mitä näkyy ja kuuluu. Ja se onpi minusta mukavata. Taidat itsekin heihin kuulua, joten onneksi olkoon. :)

Mä arvostan rakkauden lisäksi ihmisiä, jotka osaavat iloita toisten onnesta ja arvostaa yksilöllisyyttä. Kukin tehköön omat päätöksensä sen suhteen, mitä täällä julkisesti latelee ilmoille.

Itse aion jatkossakin raportoida, kun olen liiskannut banaanikärpäsen seinään kuukautissuojalla. *joo* True love. <3
sadesola

Posts: 409

#1974 • • sadesola Kettu mikä kettu

Mark, 18.10.2007 14:28:

---


Onko siis täysin sama asia rakastaa jotain henkilöä ja ladella aiheesta siirappisia tekstejä klubbariin? Ilmeisesti en siis ole onnellinen enkä osaa arvostaa rakkautta kun en sitä julkisesti hehkuta *ding*

-M



Tai sitten olet niin yltäpäältä lemmessä lionnut,
ettet enää erota hempeilyä homekasvustosta.

Siitä puhe mistä puute ja toisinpäin?

Yaaarrr.

--
KABOOM!

Mark

Posts: 7,311

#1975 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

ezzy, 18.10.2007 14:38:
Ihanaa, kuh Mark filosofoi <3



Eiks soviki ihan helvetin hyvin mulle? *nauru*

Vampyrella, 19.10.2007 00:10:
Mun mielestäni kyse onkin lähinnä siitä, että vaikka ei itse haluisikaan hehkuttaa julkisesti onnestaan, niin voisi kuitenkin suoda sen niille, jotka asian kokevat itselleen sopivaksi. En minäkään täällä huuda, että HYI, MIKSI VITUSSA TE KAIKKI SEUKKAAVAT ETTE TÄÄLLÄ HEHKUTA MITEN RAKASTUNEITA OOTTE!!! HYI SAATANA ET ÖKLÖTTÄÄ!!!

Mä ainakin arvostan sitä, että jokainen ilmaisee omaan elämäänsä kuuluvista asioistaan just sen verran ku itsestä hyvältä tuntuu. En missään vaiheessa puhunut siitä, että rakkaus ja onnellisuus olisi sama asia kuin se, että vuodattaa kyseisistä teemoista täällä. Mainitsin ainoastaan sen, että en voi käsittää niitä ihmisiä, jotka aina jaksavat vinettää siirappisuudesta. Kukin vuodattakoon siirappia tai olkoon vuodattamatta, mä en ainakaan henk koht koe tarvetta vinettää kummastakaan.

Ja kyllä, musta on edelleenkin ihanaa, että edes osa ihmisistä osaa arvostaa rakkautta, vuodatti siitä sitten täällä tahi ei. Näkyväksi rakkauden arvostamiseksi muotoutuu tietysti ainoastaan sellainen, josta ääneen sanotaan. Uskonpa, että täällä on paljon enemmän rakkauden arvostajia, kuin mitä näkyy ja kuuluu. Ja se onpi minusta mukavata. Taidat itsekin heihin kuulua, joten onneksi olkoon. :)

Mä arvostan rakkauden lisäksi ihmisiä, jotka osaavat iloita toisten onnesta ja arvostaa yksilöllisyyttä. Kukin tehköön omat päätöksensä sen suhteen, mitä täällä julkisesti latelee ilmoille.

Itse aion jatkossakin raportoida, kun olen liiskannut banaanikärpäsen seinään kuukautissuojalla. *joo* True love. <3



I'm with you there. Sanamuoto edellises postaukses kävi jotenki häiritsee. Eihä siirapissa mitään pahaa oo, mut kaikki ei vaa jaksa julkista makeilua :) Voitko viel jotenki kertoo mulle mitä rakkautta on banaanikärpästen tappamisessa? *nauru*

sadesola, 19.10.2007 05:40:
Tai sitten olet niin yltäpäältä lemmessä lionnut,
ettet enää erota hempeilyä homekasvustosta.

Siitä puhe mistä puute ja toisinpäin?

Yaaarrr.



*nauru* Yleensä ryven vaan mudassa, mut kyl salettiin sitäkin voi lemmeks kutsuu *joo* Homekasvusto, what she said? *pökr*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#1976 • • Muussika Guest

Mark, 19.10.2007 08:32:

I'm with you there. Sanamuoto edellises postaukses kävi jotenki häiritsee. Eihä siirapissa mitään pahaa oo, mut kaikki ei vaa jaksa julkista makeilua :) Voitko viel jotenki kertoo mulle mitä rakkautta on banaanikärpästen tappamisessa? *nauru*




Se on semmottii alkukantaista rakkautta. Vähänku saalistais kumppanilleen ruokaa. <3

Jep, mun kokkaukset ON erittäin hyviä. *pepsodent*
AnssiV

Posts: 1,798

#1977 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Tää on nyt vähän katkolla tää täällä oleminen... ...ja ihan peilistä se syyllinen löytyy.. *uuh*
pululu

Posts: 1,102

#1979 • • pululu .jemmutti.
*kurkkaa*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

T0mbstone

Posts: 728

#1980 • • T0mbstone The Process.
Pitkällisen pohdinnan jälkeen olen päättänyt, että seuraavassa seurustelusuhteessa haluaisin olla se suhteen "äijä" ja olla enemmän maskuliinen, kun seurustelukumppani. *hymy*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~