>>CLUB FANTASY 2005>> 27.8.2005 @ Mathildedal, Meri-Teijo

231 posts, 12 pages, 59,633 views

josbe

Posts: 1,982

#141 • • josbe suomalainen juhlakinkku
No mut onneks huomenna on vähän erilaiset bileet tiedossa. *jiihaa*
Ja mistäs se bussi lähtikään (aivosoluni ovat tänään erityisen harmaat)?
toma

Posts: 2,009

#142 • • toma Tototoototo

josbe, 26.8.2005 12:31:
No mut onneks huomenna on vähän erilaiset bileet tiedossa. *jiihaa*
Ja mistäs se bussi lähtikään (aivosoluni ovat tänään erityisen harmaat)?


Bussi lähtee Kiasmalta. Hei tuu laulamaan karaokea #tp-miittiin tänään! Ei oo kaukana teiltä :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

UnityF

Posts: 15,721

#143 • • UnityF joo just se

toma, 25.8.2005 14:36:
Noniin!

Ilouutisia: matka toteutuu! Näillä näkymin joudumme pyytämään 12 euroa matkasta tavoiteltua vähäisemmän osonottajamäärän vuoksi, ja Anqqa lupasi, että Klubitus sponsoroi vielä puuttuvan osuuden, ettei matka jää tappiolliseksi. Kiitos!

Mikäli matkaajia tulee vielä tarpeeksi lisää, ei korotettua maksua tarvitse pyytää. Mutta pari euroa on yksittäisille ihmisille mitätön summa, mutta bussilliselta jo merkittävä määrä rahaa yhden tahon maksettavaksi. Joten toivottavasti tuo ei ole mikään kynnyskysymys :)

Tästä eteenpäin lauantai kello 17 asti otan vielä vastaan ilmoittautumisia, ja jopa bussin ovelle voi tulla suoraan kyytiin (se ei ole kuitenkaan suositeltavaa, koska silloin en voi taata että mukaan mahtuu vielä). Eli mukaan pääsee vielä :)

UnityF lupasi tehdä sämpylöitä matkaevääksi, niitä tulee myyntiin bussiin hyvin kohtuulliseen hintaan.

Eiköhän tehdä oikein hauska Fantasy-retki!




*hihu* Meitsi alkaa illalla leipoo sämpylöitä niin sitten ne on ihan tuoreita huomenna *hymy*
Bilebussi = paras bussi *joo*


*slurps*
Avatar
#144 • • astaroth Guest
arvatkaas, kuka tupsahtaa harmiksenne bussiin *hih*
onni3mk

Posts: 3,973

#145 • • onni3mk Onni on.

astaroth, 26.8.2005 15:42:
arvatkaas, kuka tupsahtaa harmiksenne bussiin *hih*



Saadaan kuulla Antin lauluja kooooko matka! *lmao*

--
Onni on.

Jocular

Posts: 1,359

#146 • • Jocular Janni
Tjahas, parit kartat printattu. Varma eksyminen taattu. *nauru*
Jostain olin kans saanu päähäni, et tonne on matkaa tyylii 80km. Oho reilu 130km. Nojoo, ei ehkä ajetakkaa ihan tunnissa perille. Mut je, see ya there. *jiihaa*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

UnityF

Posts: 15,721

#147 • • UnityF joo just se

astaroth, 26.8.2005 15:42:
arvatkaas, kuka tupsahtaa harmiksenne bussiin *hih*



ihanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *plur* *pus* *jiihaa*
mä varaan jo nyt pari oksennus pussia sulle *joo*

*nauru*
Homegrove

Posts: 2,102

#148 • • Homegrove Further

Jocular, 26.8.2005 19:11:
Tjahas, parit kartat printattu. Varma eksyminen taattu. *nauru*



Sama juttu, mun tosin olis syytä löytää perille ajoissa. *nauru*

--
Forward thinking house music

UzU

Posts: 2,361

#149 • • UzU [33100]

Jocular, 26.8.2005 19:11:
Tjahas, parit kartat printattu. Varma eksyminen taattu. *nauru*
Jostain olin kans saanu päähäni, et tonne on matkaa tyylii 80km. Oho reilu 130km. Nojoo, ei ehkä ajetakkaa ihan tunnissa perille. Mut je, see ya there. *jiihaa*



Mä ajattelin vasta huomenna katsella kuin päästä perille. Jos suunnittelee liikaa niin varmasti menee pieleen :D
onni3mk

Posts: 3,973

#150 • • onni3mk Onni on.
Moneltas toi Helsingin bussi on sit niinkun oletettavasti takasin Helsingissä aamulla? Mietin vain, millä pääsen keskustasta Korsoon *ding* Ellei joku jalosieluinen halua majottaa mua hetkeks, kunnes menee ekat junat/bussit *hih*

Nii ja monelta toi bussi ylipäätään lähtee sieltä Meri-Teijosta takasin päin? Että pitääkö narikoilta juosta pää kolmantena jalkana heti bileiden päättymisen jälkeen bussiin, ettei vain jää kyydistä?

Nimim. Ei ikinä vielä bilebussissa.

--
Onni on.

Jocular

Posts: 1,359

#151 • • Jocular Janni

UzU, 26.8.2005 19:31:
---
Jocular, 26.8.2005 19:11:
Tjahas, parit kartat printattu. Varma eksyminen taattu. *nauru*
Jostain olin kans saanu päähäni, et tonne on matkaa tyylii 80km. Oho reilu 130km. Nojoo, ei ehkä ajetakkaa ihan tunnissa perille. Mut je, see ya there. *jiihaa*

---


Mä ajattelin vasta huomenna katsella kuin päästä perille. Jos suunnittelee liikaa niin varmasti menee pieleen :D



Aattelin mennä aikasin nukkuu ja herää virkeenä huomen töihin ja sit töiden jälkee annan muiden tutkii niitä lappusia ja ite keskityn kai sit vaan ajamiseen? Tai ainaki riehuu ratis *nauru* Jotain mä ne nyt pikaseen läpi vilkasin ja tuskin jäi mitään mieleen *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

toma

Posts: 2,009

#152 • • toma Tototoototo

onni3mk, 26.8.2005 19:41:
Moneltas toi Helsingin bussi on sit niinkun oletettavasti takasin Helsingissä aamulla? Mietin vain, millä pääsen keskustasta Korsoon *ding* Ellei joku jalosieluinen halua majottaa mua hetkeks, kunnes menee ekat junat/bussit *hih*

Nii ja monelta toi bussi ylipäätään lähtee sieltä Meri-Teijosta takasin päin? Että pitääkö narikoilta juosta pää kolmantena jalkana heti bileiden päättymisen jälkeen bussiin, ettei vain jää kyydistä?

Nimim. Ei ikinä vielä bilebussissa.


Mä otan menomatkalla ylös nimet jotka ovat varmasti tulossa bussilla takaisin, ja järjellisyyden rajoissa odotetaan kaikkia kyytiin lähtiessä takasiin. Bussi lienee stadissa noin kuuden maissa.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

nenna

Posts: 1,916

#153 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

Homegrove, 26.8.2005 19:30:
..mun tosin olis syytä löytää perille ajoissa. *nauru*



Eiköhän kaikki löydä pelipaikalle..jos löytää Saloon, melkovarmasti myös tänne "Matildaan" ;)

Eli Pähkinänkuoressa reitti Salon Torilta==>Meri-Teijon Mathildedal:iin:

Torin edestä Horninkatua pitkin Mariankadun yli ja Tehdaskatua pitkin (seuraten Teijo-kylttiä), about 1.5km etenpäin Sokeritehtaan ohi, josta kääntyy Merikulmantie jossa lukee myös Teijo. Siitä sitten noin 20km vaan suoraan, kunnes tule T-risteys, josta käännytään oikealle ja jossa lukee MATHILDEDAL 6km ;) Siitä sitten about 4.5km Meri-Teijo Ski:lle jonne jätetään oma auto, mikäli sillä tulee (josta ilmainen bussikuljetus pelipaikalle). Bilebussit ajavat alueelle asti tietysti.

Nyt en kyllä varmasti muista, mutta jo Tku-Hki moottoritieltä Piihovin ABC:n kohdalta saattaa olla liikenneopasteet Teijolle.
UnityF

Posts: 15,721

#154 • • UnityF joo just se

onni3mk, 26.8.2005 19:41:
Moneltas toi Helsingin bussi on sit niinkun oletettavasti takasin Helsingissä aamulla? Mietin vain, millä pääsen keskustasta Korsoon *ding* Ellei joku jalosieluinen halua majottaa mua hetkeks, kunnes menee ekat junat/bussit *hih*

Nii ja monelta toi bussi ylipäätään lähtee sieltä Meri-Teijosta takasin päin? Että pitääkö narikoilta juosta pää kolmantena jalkana heti bileiden päättymisen jälkeen bussiin, ettei vain jää kyydistä?

Nimim. Ei ikinä vielä bilebussissa.



6.19 lähtee yksi N juna ja seuraava lähtee N 7.19 sit 731 lähtee 07.18.. jollain noista mäki liikun varmaa *joo* +muu korso pooppo mikä on tulos tonne.. *hymy* voidaan vaikka yhessä keksii jotain tai istuu ja oottaa asemalla tjsp.. *hihu*
AnssiV

Posts: 1,798

#155 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Voihan perse, en sitten saanut kavereita innostumaan mutta sehän ei tätä poikaa lannista vaan minähän tulen sitten vaikka yksin. Uskoisin ainakin että täältä löytyy tanssiseuraa ja uusia tuttavuuksia. *hihu*
UnityF

Posts: 15,721

#156 • • UnityF joo just se
*jiihaa* T *plur* Ä *plur* N *plur* Ä *plur* Ä *plur* N *jiihaa*


Kohta alkaa sämpylöiden täyttö ja sitten valmistautuminen ja sämpyjen roudaaminen kohti bilebussia *jiihaa*
Vähän siistii *joo*
supertony

Posts: 897

#157 • • supertony Code Red

UnityF, 27.8.2005 11:24:
*jiihaa* T *plur* Ä *plur* N *plur* Ä *plur* Ä *plur* N *jiihaa*


Kohta alkaa sämpylöiden täyttö ja sitten valmistautuminen ja sämpyjen roudaaminen kohti bilebussia *jiihaa*
Vähän siistii *joo*



...jos sämpylöitä jää yli, niin mulle voi syöttää loput *vink*

Tosi on, tänään tapahtuu *jiihaa*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

Ozie

Posts: 1,389

#158 • • Ozie

UnityF, 26.8.2005 21:59:
---
onni3mk, 26.8.2005 19:41:
Moneltas toi Helsingin bussi on sit niinkun oletettavasti takasin Helsingissä aamulla? Mietin vain, millä pääsen keskustasta Korsoon *ding* Ellei joku jalosieluinen halua majottaa mua hetkeks, kunnes menee ekat junat/bussit *hih*

Nii ja monelta toi bussi ylipäätään lähtee sieltä Meri-Teijosta takasin päin? Että pitääkö narikoilta juosta pää kolmantena jalkana heti bileiden päättymisen jälkeen bussiin, ettei vain jää kyydistä?

Nimim. Ei ikinä vielä bilebussissa.

---


6.19 lähtee yksi N juna ja seuraava lähtee N 7.19 sit 731 lähtee 07.18.. jollain noista mäki liikun varmaa *joo* +muu korso pooppo mikä on tulos tonne.. *hymy* voidaan vaikka yhessä keksii jotain tai istuu ja oottaa asemalla tjsp.. *hihu*



Espooseen lähtee eka juna 6:12 että meitä on sielä iso lauma *hymy*
il0na_

Posts: 2

#159 • • il0na_
Jihuu, pitkä odotus palkitaan tänään *plur* ainut miinus koko hommassa on et pääsen vasta kymmeneltä töistä *igor*