231 posts, 12 pages, 60,446 views
josbe, 26.8.2005 12:31:
No mut onneks huomenna on vähän erilaiset bileet tiedossa.
Ja mistäs se bussi lähtikään (aivosoluni ovat tänään erityisen harmaat)?
toma, 25.8.2005 14:36:
Noniin!
Ilouutisia: matka toteutuu! Näillä näkymin joudumme pyytämään 12 euroa matkasta tavoiteltua vähäisemmän osonottajamäärän vuoksi, ja Anqqa lupasi, että Klubitus sponsoroi vielä puuttuvan osuuden, ettei matka jää tappiolliseksi. Kiitos!
Mikäli matkaajia tulee vielä tarpeeksi lisää, ei korotettua maksua tarvitse pyytää. Mutta pari euroa on yksittäisille ihmisille mitätön summa, mutta bussilliselta jo merkittävä määrä rahaa yhden tahon maksettavaksi. Joten toivottavasti tuo ei ole mikään kynnyskysymys :)
Tästä eteenpäin lauantai kello 17 asti otan vielä vastaan ilmoittautumisia, ja jopa bussin ovelle voi tulla suoraan kyytiin (se ei ole kuitenkaan suositeltavaa, koska silloin en voi taata että mukaan mahtuu vielä). Eli mukaan pääsee vielä :)
UnityF lupasi tehdä sämpylöitä matkaevääksi, niitä tulee myyntiin bussiin hyvin kohtuulliseen hintaan.
Eiköhän tehdä oikein hauska Fantasy-retki!
astaroth, 26.8.2005 15:42:
arvatkaas, kuka tupsahtaa harmiksenne bussiin
astaroth, 26.8.2005 15:42:
arvatkaas, kuka tupsahtaa harmiksenne bussiin
Jocular, 26.8.2005 19:11:
Tjahas, parit kartat printattu. Varma eksyminen taattu.
Jostain olin kans saanu päähäni, et tonne on matkaa tyylii 80km. Oho reilu 130km. Nojoo, ei ehkä ajetakkaa ihan tunnissa perille. Mut je, see ya there.
UzU, 26.8.2005 19:31:
---
Jostain olin kans saanu päähäni, et tonne on matkaa tyylii 80km. Oho reilu 130km. Nojoo, ei ehkä ajetakkaa ihan tunnissa perille. Mut je, see ya there.
---
Mä ajattelin vasta huomenna katsella kuin päästä perille. Jos suunnittelee liikaa niin varmasti menee pieleen :D
onni3mk, 26.8.2005 19:41:
Moneltas toi Helsingin bussi on sit niinkun oletettavasti takasin Helsingissä aamulla? Mietin vain, millä pääsen keskustasta Korsoon Ellei joku jalosieluinen halua majottaa mua hetkeks, kunnes menee ekat junat/bussit
Nii ja monelta toi bussi ylipäätään lähtee sieltä Meri-Teijosta takasin päin? Että pitääkö narikoilta juosta pää kolmantena jalkana heti bileiden päättymisen jälkeen bussiin, ettei vain jää kyydistä?
Nimim. Ei ikinä vielä bilebussissa.
Homegrove, 26.8.2005 19:30:
..mun tosin olis syytä löytää perille ajoissa.
Moneltas toi Helsingin bussi on sit niinkun oletettavasti takasin Helsingissä aamulla? Mietin vain, millä pääsen keskustasta Korsoon Ellei joku jalosieluinen halua majottaa mua hetkeks, kunnes menee ekat junat/bussit
Nii ja monelta toi bussi ylipäätään lähtee sieltä Meri-Teijosta takasin päin? Että pitääkö narikoilta juosta pää kolmantena jalkana heti bileiden päättymisen jälkeen bussiin, ettei vain jää kyydistä?
UnityF, 27.8.2005 11:24:
T Ä N Ä Ä N
Kohta alkaa sämpylöiden täyttö ja sitten valmistautuminen ja sämpyjen roudaaminen kohti bilebussia
Vähän siistii
UnityF, 26.8.2005 21:59:
---
---
6.19 lähtee yksi N juna ja seuraava lähtee N 7.19 sit 731 lähtee 07.18.. jollain noista mäki liikun varmaa +muu korso pooppo mikä on tulos tonne.. voidaan vaikka yhessä keksii jotain tai istuu ja oottaa asemalla tjsp..