>>CLUB FANTASY 2005>> 27.8.2005 @ Mathildedal, Meri-Teijo

231 posts, 12 pages, 59,626 views

Bio

Posts: 4,429

#61 • • Bio The Bullies / Pinky
Hmm.. olis aika tylsää jos jonkun heebon nimi olis Teijo ja sitten se hukkuis näis bileis mereen..
hmm..
Jake

Posts: 792

#62 • • Jake saloUG

Bio, 14.8.2005 18:13:
Hmm.. olis aika tylsää jos jonkun heebon nimi olis Teijo ja sitten se hukkuis näis bileis mereen..
hmm..



2491 Teijo nimistä löytyy Suomesta et tilastollinen todennäköisyys sille on aika pieni....täytyy toivoo ettei Teijo eikä kukaan muukaan huku.. *enkeli*
Jake

Posts: 792

#63 • • Jake saloUG

hards, 12.8.2005 19:20:
miks nää loppuu jo neljältä? :)


niinpä,,,,virkavalta ja säännökset dam täytyy vaan aloittaa jo aamulla...

btw. Päivällä rannassa Vertigo, Gravel, Teddy ja Sputnik. (ilmainen)*pihkassa*
Bio

Posts: 4,429

#64 • • Bio The Bullies / Pinky
Unohdinkin et olin postannu tähän topikkiin tänään.. mitäköhän mä taas olin ajatellu tos postaukses.
Ehkä pitäis koittaa enemmän nukkua..
Jake

Posts: 792

#65 • • Jake saloUG

Bio, 14.8.2005 22:51:
Unohdinkin et olin postannu tähän topikkiin tänään.. mitäköhän mä taas olin ajatellu tos postaukses.
Ehkä pitäis koittaa enemmän nukkua..



välillä on hyvä nukkua. *joo*
supertony

Posts: 897

#66 • • supertony Code Red
Pikkuhiljaa alkaa taas ne kuuluisat sukat pyörimään jaloissa *hymy* Näitä odotellaan kyllä innolla *piis*

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

culo

Posts: 221

#67 • • culo
Ens viikosta tulee ihan mielenkiintoinen. Ke-to laivalla, perjantaina seksimessut ja lauantaina Fantasyt. Alkuviikkolle kun vielä kehittää jotain nerokasta, niin rahan meno on taattu. :) Mielenkiinnolla tosiaan odottaa noita bileitä, edellytykset hyville kemuille on ainakin.

--
All the advantages of Christianity and alcohol; none of their defects.

KeijoK

Posts: 1,495

#68 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Messissä ollaan! *possu*
Taidan varmuuden vuoksi käydä nostamassa henkivakuutustani ja ostamassa muutaman parin kenkiä jos missaan bussin niin ei tarvii kävellä paljain jaloin takaisin vaikka tanssivan ihmisen mieli ja ruumis on kevyt....*hih*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

toma

Posts: 2,009

#69 • • toma Tototoototo
Bussiin ilmoittautumisia kaivataan vielä [email protected] :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

jeesboks

Posts: 4,064

#70 • • jeesboks p u p u
Täähän on jo viikonpäästä tai ainakin melkein.... *ding*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Homegrove

Posts: 2,102

#71 • • Homegrove Further
Homegrove soittelee kyseisessä tapahtumassa tech housea ja progea kun sitä joku kyseli. :)

NEW KICKS!

--
Forward thinking house music

keisha

Posts: 1,394

#72 • • keisha bullet with butterfly wings

mushi, 12.8.2005 17:16:
stadin dösään ilmoittauduttu! o/


Samoin tää ruokakunta _o/

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

anqqa

Posts: 4,035

#74 • • anqqa tirehtööri

JussiS, 20.8.2005 14:48:
---
keisha, 20.8.2005 14:42:
Samoin tää ruokakunta _o/
---
Loistoo!

Näkee teitäkin pitkästä aikaa Turun suunnalla :)



ja tää, ha!

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

UnityF

Posts: 15,721

#75 • • UnityF joo just se

toma, 10.8.2005 00:05:
Helsingin bussi lähtee Kiasmalta kello 18 ja maksaa sen saman 20 sisäänpääsyineen! Lippu maksetaan bussiin noustessa. Joten tarjous on todella hyvä.

Ilmoittautumiset mielellään meilillä [email protected], myös numerosta 044-3335454 saa lisätietoja tarvittaessa.

Huom! Mikäli määräaikaan mennessä ei ole tullut tarpeeksi ilmoittautumisia, bussia ei valitettavasti voida toteuttaa pahasti tappiollisena.

Joten pistäkääs niitä ilmoittautumisia tulemaan kuin olisi jo!



HELSINKILÄISET HERÄTKÄÄ! Mennään bilettää tonne jookosta kookosta.. hinta ei oo ees paha ja bussielämys on aika jees. *plur*


Mä ainakin tuun! *joo*

*menee ilmottautumaan maililla nyt* *joo*
toma

Posts: 2,009

#76 • • toma Tototoototo
That's the spirit!

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Homegrove

Posts: 2,102

#77 • • Homegrove Further
Helsinkiläisiä olisi kyllä oikein mukava nähdä monta kun en ole sinne saanut itseäni raahattua koko kesänä. Niin on tuttujen näkemin ollut hiukan hiljaista. :(

--
Forward thinking house music

kovas

Posts: 1,522

#78 • • kovas Kristo
tarvis varmaan ilmoittautua. :o
AnssiV

Posts: 1,798

#79 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Mahtuuko sinne pihaan rekalla kääntymään?? Joo eiku kyllä minä ihan henkilöautolla tulen.. *hihu*
-miquel-

Posts: 39

#80 • • -miquel-

UnityF, 20.8.2005 15:06:
---
toma, 10.8.2005 00:05:
Helsingin bussi lähtee Kiasmalta kello 18 ja maksaa sen saman 20 sisäänpääsyineen! Lippu maksetaan bussiin noustessa. Joten tarjous on todella hyvä.

Ilmoittautumiset mielellään meilillä [email protected], myös numerosta 044-3335454 saa lisätietoja tarvittaessa.

Huom! Mikäli määräaikaan mennessä ei ole tullut tarpeeksi ilmoittautumisia, bussia ei valitettavasti voida toteuttaa pahasti tappiollisena.

Joten pistäkääs niitä ilmoittautumisia tulemaan kuin olisi jo!

---


HELSINKILÄISET HERÄTKÄÄ! Mennään bilettää tonne jookosta kookosta.. hinta ei oo ees paha ja bussielämys on aika jees. *plur*


Mä ainakin tuun! *joo*

*menee ilmottautumaan maililla nyt* *joo*




*joo* pitäähän sitä tulla kun muuten kuulen sun valittelua seuraavat 100 vuotta.
Joten nyt ilmoittautumaan *joo*