>>CLUB FANTASY 2005>> 27.8.2005 @ Mathildedal, Meri-Teijo

231 posts, 12 pages, 57,326 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#181 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Seb oli ylivoimaisesti illan parasta antia *joo* Kaikkia muita tuli kuunneltua vähän sivukorvalla, eikä kukaan muu oikeen iskeny tällä kertaa. Kokonaisuudessaan oli mukava tapahtuma. Kiitos kaikille kavereille seurasta ja nauruista *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

akiapina

Posts: 2,729

#183 • • Edited akiapina apinaki
Oli hiton kivaa, paikka oli todella hieno ja porukkaakin oli ihan hyvin..illan ykkönen oli luonnollisesti Johnston, ei hitto sitä tunnelmaa kun Skydive alkoi soimaan *plur* Dash Ultran setistä jäi parhaiten mieleen BT - Mercury & Solace ja Stoneproof - Everything's Not You, Unicornin setistä loistava lopetus Pappa & Gilbey - Skindeep, Jussin setistä Chakra - Love Shines Through ja imo illan parhaan setin heittäneestä Sebin setistä ekat 3-4 biisiä, niiden nimet jos vielä sais *vink* Grace - Not Over Yet oli kans kova encore :)

Jaa niin ja iso kiitos Nennalle siitä nimmarista *kiitoskiitos*
Ova

Posts: 220

#184 • • Ova
+ Jan Johnston
-musiikki ihan liian kovalla sisällä, meni jo epäselväks eikä jan johnstonin laulustakaan saanut selvää tän takia
-valomies nukkui
-ketsupit ja sinapit puuttui
-bissen juonti ulkona +9 asteessa
-eipä sitä jengiäkään niin kauheesti ollut ja eipä sen puoleen, ei oo meiänkään porukka enää ens kerralla
-eipä ollut sen arvoista et piti ajaa yht. 300 km ja vielä maksaa tästä jotain...

--
Mielummin liikaa kuin liian vähän!

juhi

Posts: 49

#185 • • juhi
olis vissiin pitäny mennä kuuntelemaan apulantaa!!!
-P

Posts: 4,972

#186 • • Edited -P
No huh vaan. olivatpas bileet!

Siitä huolimatta, että olikin uusi väli-aikainen venue, fantsut ovat aina fantsut. helvetin hauskaa oli ja mainio kesänpäätös.

Fantasy *sydän*

kiitsat vaan bussiposselle, fantasy-posselle, lellelle ja alinalle. jälkimmäistä joutuu vielä komppaamaan erään asian suhteen: "...pelkäänpä, että olemme se kuilu johon yhteiskunta kompastuu.." :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

UnityF

Posts: 15,721

#187 • • UnityF joo just se
woooooooooooooow olipas matka.. *jiihaa*

mistäköhän ees alottaisi...
*joo* se olin minä joka oli kännissä..
*joo* se olin minä joka oksensi...
*joo* se olin minä joka sammu jonnekkin pihalle..
*joo* se olin minä joka tanssi korokkeella..
*joo* se olin minä joka oli eturivissä kun jan laulo..
ja KYLLÄ mä näutin tästä reissusta ihan sikana. ainakin oli erikoinen. *hih*

Meijän bussi *sydän*
Porukka mitä parhain,
bussi mitä risasin,
sämpyjä mussutettiin.
Ei jääty tievartee..
Oli ainakin pieni jännitys matkassa.
Se ovi pysy kii ja bussi ei savunu kotimatkalla
*jiihaa*

Bileistä et hitto tuli kunnon tehdashalli bileet koettuu pitkästä aikaa *super**sydän*
Valot oli juuri täydelliset ja kun miettii että se paikka oli tyhjä niin miten paljon otte nähny vaivaa et siitä tulikin noin upeen näköinen. Erittäin isot kiitokset järjestäjille ja anteeksi kun olin alkuillan "vähän" turhan juoneena.


Special kiitokset:
Nenna *kiitoskiitos*
Toma kiitti bussista ym.. *hali*
Jonne kiitti puserosta & buranoista ystävärakas *sydän* *hali*
Ari & Mikko kiitos kotikyydistä en olisi selvinny yksin *super**hali* *sydän*

Nyt takaisin lepäämään kun oon vähän vilu...


ps. Yhdeltä kaverilta hävisi sinne rekan peräkontin --> tavaroiden siirto sinne kioskille vai mikä olikaan niin varmaan. Musta cyber shopista ostettu fleece-takki jossa on pitkät roikkuvat hihat ja suippo huppu. Jos löytyy niin voitteko ottaa muhun yhteyttä. joko profiiliin tai ihan soittaa 041-7097999. Tai sitten sen on jääny sinne peräkonttiin.. Kun sinne se laitettiin muiden tavaroiden mukana mut sitä ei ollu kun saatiin tavarat takaisin.


t
Ozie

Posts: 1,389

#189 • • Ozie
Uh Oh, olipas reissu.

Kieltämättä ainaki tapahtu, bussi oli aika oma kappaleensa: epäkunnossa oleva WC, ovi joka toimi välistä ja tulomatkan bonus: bussin räjähdysvaara. Mutta sitäki hauskempaa oli *nauru*

Kun perille päästiin rupes sitte olemaan semmosta säätöä suunnalta tai toiselta "viekää tavarat bussiin" -"hakekaa tavarat pois bussista" -"Viekää tavarat bussiin" -"Kukaan ei mee sinne bussiin hakemaan mitään tavaroita" jne... Lopulta sitte saatiin osa tavaroista johonki Koffin rekkaan.

Itse bileet oli järkätty siistissä paikassa. Juomien hinnat oli aika törkeet ja lämpöä ollu oikeen missään, varsinki kun bussiporukan osa vaatteista oli bussissa, joita sitte saanu missään vaiheessa pois sieltä. Oli enemmänki kylmettyneitä bussilaisia. Jonkun sortin lämmitin jossain nurkassa olis ollu kiva bonus. Ruokajärjestelyt oli kyllä taas hyvä, siinä oli sit lämminki jonotella sentäs. Harmi vaan et ketsuppi ja sinappi loppu melko aikasessa vaiheessa. Äänenvoimakkuus oli kanssa törkeen kovalla jossain vaiheessa ja ainoa vähänki lämmin paikka missä pysty olee oli just se halli.

Bileiden jälkeen jatku taas sitte hirveä säätö kun ei oikeen ollu tietoa että missä tavarat on kun ne oli siirretty johonki. Löytyhän ne sitte loppupeleissä ja päästiin alottaa reissu takasin pääkaupunkiseutua. Välissä vielä liikku hienoja tornareita että bussi ei kestäis takas, mut onneks edettiin hitaasti ja rauhallisesti kohti kotia. Tais bussi olla perillä joskus seiskan aikoihin.

Mut erittäin mieleenpainuva reissu, tarvi taas hetkeen lähetä seikkailemaan *nauru*
onni3mk

Posts: 3,973

#190 • • onni3mk Onni on.
Sori *blush*


Bussimatka oli kiva *hymy*

--
Onni on.

Bio

Posts: 4,429

#192 • • Bio The Bullies / Pinky
Ainiin, kiitos sille kivalle tytölle joka löysi mun kännykän bussista *hali* ei pysyny kunnolla känny mun verskojen taskussa.
Homegrove

Posts: 2,102

#193 • • Homegrove Further
Oli kyllä hemmetin kiva ilta.

Dash Ultra oli illan paras DJ ja Jan Johnstonille vois antaa. Skydive laittoi kyllä kaikki karvat ja paikat pystyyn.

Omaa settiä tulee ehkä jakoon jos jotain kiinnostaa.

--
Forward thinking house music

ernooo

Posts: 63

#194 • • ernooo
Pitäs vissii mennä kurssille mis opetellaa matematiikkaa, lukemista ja luetun ymmärtämistä.
Sori.

-Erno

ps. juu voin maksaa sen osuuteni bussista jos tarvetta
eden

Posts: 406

#196 • • eden Heidi
*sydän* *sydän* *sydän* Muuta ei varmaan tarvitsekaan sanoa *hihu*

--
Let The Music Play

toma

Posts: 2,009

#197 • • Edited toma Tototoototo

ernooo, 28.8.2005 19:21:
Pitäs vissii mennä kurssille mis opetellaa matematiikkaa, lukemista ja luetun ymmärtämistä.
Sori.

-Erno

ps. juu voin maksaa sen osuuteni bussista jos tarvetta


Ei tarvitse, saimme juuri kulut katettua, kiitos Klubituksen sponssauksen!

Oli kyllä aikamoisen ikimuistoinen reissu, kiitos huumorintajusta ja ymmärryksestä loistavalle matkaporukalle!

PS:
IMG_1477.jpg

"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!" :DD

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

toma

Posts: 2,009

#198 • • toma Tototoototo
"Ostaisitko tältä mieheltä matkan Meri-Teijoon?"

IMG_1492.jpg

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Aamu

Posts: 999

#199 • • Aamu you had me at hello
:D

--
Do you think the expansion will make me fat?

UnityF

Posts: 15,721

#200 • • Edited UnityF joo just se

toma, 28.8.2005 19:50:
"Ostaisitko tältä mieheltä matkan Meri-Teijoon?"



ostaisin... ja sämpylän *nauru*