>>CLUB FANTASY 2005>> 27.8.2005 @ Mathildedal, Meri-Teijo

231 posts, 12 pages, 57,206 views

Lenita

Posts: 1,423

#201 • • Lenita
Jee, olipas kivaa! Tuli reivattua oikein kunnolla, musiikki oli just sopivaa liekitystä! Tosin missasin pääesiintyjän kun just sillon tuli nälkä ja yllättävä pyttipannutarjous osui sopivasti kohdalle. Sillon muuten oli ainakin sekä ketsuppia että sinappia.

Ja erityiskiitos Kristalle kun lainasit mulle Kriston hupparia (Kristolle siis myös :D). Muuten olisin kuollut niska-/päänsärkyyn ja kylmään.

--
^_____________^

keisha

Posts: 1,394

#202 • • Edited keisha bullet with butterfly wings

Lenita, 28.8.2005 20:26:
Ja erityiskiitos Kristalle kun lainasit mulle Kriston hupparia (Kristolle siis myös :D). Muuten olisin kuollut niska-/päänsärkyyn ja kylmään.


Kaikki Krist-alkuiset tyypit siis rulaa, tjeu: Kristus, vapahtaja.

Bileistä, alkuun kiukutti kun vastassa oli festarimeininki, mellakka-aidat ja bajamajat, mutta nihkeistä fiiliksistä huolimatta oli loppujen lopuksi oikein kivaa, tuli tanssittua kunnolla kun ei ollut istumapaikkoja joihin ois voinu parkkeerata perseensä jauhamaan paskaa ;p Ruukkihalli oli siisti mesta bileille, ja kerrankin tanssilattialla oli viileää ja tilaa tanssia. Pihalla sitten turhankin viileä, ja arktisen kaljateltan valikoima veti ensialkuun suun mutruun, kun bisse sekä perry ovat molemmat inhokkilistalla.

Olipa ihana päästä lopulta varttia vaille kahdeksan kotiin jalat kivistäen, oli siisti reissu mut ei oteta uusiks ainakaan ihan heti =)

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

nenna

Posts: 1,916

#203 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
Oli superjee! *plur* ..nyt on vaan pakko mennä sleep..later lisää..



Aki A., 28.8.2005 15:36:
Jaa niin ja iso kiitos Nennalle siitä nimmarista *kiitoskiitos*



..eipä kestä, kiva välillä jakaa nimmareita.. *hih*


*vink*
josbe

Posts: 1,982

#204 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Ova, 28.8.2005 15:56:
-valomies nukkui



Valomies ei välttämättä nukkunut, vaan oli itse asiassa niin ystävällinen, että vei minut esim. vessaan, jossa oli saatavilla valoa. Ja siks toiseks päästi mut puikkoihin, joten sekin voi olla syynä erikoisiin valovalintoihin.. *blush*
Joka tapauksessa viivyin "valoissa" vain hetken, mikä olikin sitten hauskinta koko bileissä, joten vähän olin pettynyt paljon kehuttuihin Fantsuihin. Saattoi johtua myös siitä, että bilefiilikseen oli vaikea päästä sen bussiruljanssin jälkeen, minkä lisäksi vilukissana olisin kaivannut lämpöä ja paikan, jossa istua. Mutta kokonaisuutena bussireissu ja eri naamat kuin Stadin bileissä toivat kivaa vaihtelua. Kiitos Tomalle ja kaikille muillekin, jotka teitte matkan mahdolliseksi! *super*
Jake

Posts: 792

#205 • • Jake saloUG
Salon seudun sanomat 29.8 BUSSI TUHOUTUI PALOSSA ykköstiellä. lehdessä olevassa kuvassa bussi palaa aika pahan näköisesti.

Että ehkä se helsingin bussinkaan palovaara ei ollut liioiteltua.
Järjestyksen valvojat halusi ihan teidän turvallisuuden vuoksi hoitaa asian niin miten hoitivat.

Puutelista joka olisi pitänyt hoitaa bileisiin:
narikka sekä lämmittimiä.
näin jälkikäteen ajateltuna.
Pahoittelen niiden puuttumista.

Löytötavarat:

joltain oli hukkunut lompakko.
sellainen löytyi aamulla pajamajojen tyhjennyksien yhteydessä.
Oli jäänyt letkuun jumiin.
että jos on tietoa omistajasta niin mailia: [email protected]

Lisäksi joltain oli helsingin bussin mukaan lähtenyt marinasta espritin musta villatakki.


muutenkin jos on joku tavara hukassa kannattaa kysellä sähköpostilla: [email protected]

joo mut muuten varsin maistuvat bileet. ja Jan oli aivan loistava.*pihkassa* *pihkassa*
KIITOS KAIKILLE!!

Jake
nenna

Posts: 1,916

#206 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

jake, 29.8.2005 11:36:

joltain oli hukkunut lompakko.
sellainen löytyi aamulla pajamajojen tyhjennyksien yhteydessä.
Oli jäänyt letkuun jumiin.
Jake



..lompakon omistaja on selvillä, ja tietoinen lompakon löytymisestä..
supertony

Posts: 897

#207 • • Edited supertony Code Red
Olipahan kivat kinkerit. Musa oli loistoa, varsinkin Jussin soittama remiksi TimDeluxen rallista kuulosti taas niin hyvältä! Hyvähän illan "päästaran" oli siitä sitten jatkaa. Vokaalitkiksuttelut toimi ainakin itselle, aikamoista menoa välillä siinä lavan edessä. Sebbo saikin siitä vissiin sitten oman osansa settinsä aikana. Jengin pitäsi ymärtää, ettei ihan dj'n nenän edessä välttämättä kannata tanssia. Siis jos kyseessä on korotettu dj-spotti tms. Alkaa neulet pomppimaan... Mutta hyvin Sebikin veti, kolahti kyllä :)

Kiitokset Nenna, Pertti, etkoiluporukka, oma söpis ja muut. Rok on :)

--
Vääjäämätön kuin juna, tarkka kuin partaterä...

KeijoK

Posts: 1,495

#208 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Ihan mahtava reissu kaiken puolin *aplodit*
Toipumiseen on mennyt 2 päivää että se kertoo omalta osaltaan missä mentiin!! *iloinen*
Defalle erityiskiitokset matkan järjestämisestä!!! Danke danke!!!
Sepolle omat kiitokset aivan mahtavasta setistä!!!
Kiitokset myös muillekin soittajille heidän antimistaan!!!
Ja isoa kiitosta koko Fantasyn Klaanille!!! Danke Danke!!!
Tähän oli hyvä lopettaa tämä kesä ja katsoa mitä kaikkea syksy ja talvi tuo tullessaan!!!
Terkkuja Tutuille ja Tuntemattomille!!!

t. Mä&Linda

*plur*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Dillee

Posts: 1

#209 • • Dillee
Kukas tuo typykkä o eonikin kuvasarjas, toisex viimene kuva....voisin tarjota oluen uudestaankin ja kainaloonkin mahtuu. *hali*
lank

Posts: 2,164

#210 • • lank www.djlank.com
Mukavat fantasyt kaikenkaikkiaan, kaikki oli kohtuullisesti kohdallaan.
Bussissa oli kivaa, kiitos Defalle. Paikanpäällä oli myös kivaa, kiitos
fantasyn porukalle, soittajille jne. =)

Illan aikana tuli hyvää shittiä monilta mutta sebi oli kyllä paras vaikka
soittamista vaikeutettiinkin kun neulat pomppivat yleisön tahdissa.

pari kuvaa: http://www.djlank.com/kuva_galleria/fantasy_270805
toma

Posts: 2,009

#211 • • toma Tototoototo
Kenelles minä lainasinkaan siellä bileissä 10 e? Unohtui ihan pyytää se bussissa takaisin sitten :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

UnityF

Posts: 15,721

#212 • • UnityF joo just se

toma, 30.8.2005 17:42:
Kenelles minä lainasinkaan siellä bileissä 10 e? Unohtui ihan pyytää se bussissa takaisin sitten :)



mun mielestä se oli katri... mä soitan ja kysyn.. *joo*
*infoo pian*
jeesboks

Posts: 4,064

#214 • • Edited jeesboks p u p u

- vanhat linkit -



Ei oikein pelitä noi linkit.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#216 • • Jussi Soro choon!
nyt toimii, foorumi ei näköjään tykkää @-merkeistä urleissa.
jeesboks

Posts: 4,064

#217 • • jeesboks p u p u

JussiS, 30.8.2005 18:01:
nyt toimii, foorumi ei näköjään tykkää @-merkeistä urleissa.



*iloinen* täytykin heti katella noi...

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Bio

Posts: 4,429

#218 • • Bio The Bullies / Pinky

JussiS, 30.8.2005 17:56:
Pari videota (c) nenna

JussiS @ Fantasy
Unicorn @ Fantasy



noi valot oli kyl tosi upeat *joo*

Unicornin setti oli kyl aika hallimeininkii ja Jussin sit taas energisempää.. kivat videopätkät!
Jopa mun kännihäröilytanssi on tallennettu Unicornin pätkään *pelle*