Aurinkoa vai rusketusvoidetta?

112 posts, 6 pages, 33,846 views

Avatar
#21 • • astaroth Guest
En rusketu, en pala, minulle ei tapahdu auringossa mitään. Lämpötila voi olla vaikka 15 miljoonaa celsiusta, eikä minulle tapahdu mitään.

Fuck keinorusketus, sen pitää olla aito, jos on ollakseen. Suihkuttakaan ne sprayt vaikka samoin tein ilmaan, niin päästään niistä inhottavista napajäätiköistä ja revitään se otsonikerros kappaleiksi. Minun unelmissani Suomen uudenvuodenaatto vietetään +35 asteessa.

En kylläkään tajua niitä ihmisiä, jotka heti auringon tullessa näkyviin heittävät shortsit jalkaan, vaikka ulkona olisi +2 astetta. "Aurinko paistaa, niin pakko olla lämmin."
Siis tuollahan on vieläkin ihan saatanan kylmä! Onneksi itse olen se jälkeenpäin hymyilevä, kun kaverit palelevat Stadin yössä päällään t-paita ja farkkutakki, kun itse olen kollarissa ja toppatakissa. :)
jeesboks

Posts: 4,064

#22 • • Edited jeesboks p u p u
Ei mitään keinorusketusta. *eiei* Ite ei tuu pahemmin kyl aurinkoo oikein otettua. Rusketus tulee treeneissä samalla vähän niin kuin ekstrana. *iloinen* Kesällä tulee treenien merkeissä oltua vesillä noin 15 tuntia viikossa. Siinä kerkiää mukavasti saada väriä iholle. Niin ja tottakai kannattaa rasvaa pistää iholle, se suojaa mukavasti.

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Bio

Posts: 4,429

#23 • • Bio The Bullies / Pinky
Mä palan melkein joka kesä, kun olen hieman enemmän helteellä auringossa.. sit sen jälkeen alkaa ruskettumaan. Joo, ei mitään rusketusvoiteita.. ne on ihan luonnottoman värisiä.
Eikä mulla ole mikään pakkomielle saada sitä rusketusta, se tulee jos tulee.. nii!
Fyrisch

Posts: 4,525

#24 • • Fyrisch

Astaroth, 22.5.2005 20:49:
En kylläkään tajua niitä ihmisiä, jotka heti auringon tullessa näkyviin heittävät shortsit jalkaan, vaikka ulkona olisi +2 astetta. "Aurinko paistaa, niin pakko olla lämmin."
Siis tuollahan on vieläkin ihan saatanan kylmä!



Tod. Paitsi et tänää oli aika lämmint, samoin eilen!

Ite oon nyt lähiaikoina pomppinu t-paidas ja shortseis ja hiki vaan valu <3

Mut 3 viikkoo takaperin nii oli viel kylmä, ja sillon ihmisii käveli jo kunnon kesävaatteis.
hallucinogen

Posts: 8,190

#25 • • hallucinogen Edain
Mä en oo koskaan käsittänyt minkä takia se ruskettuminen on niin hienoa =D Osa makaa 40-50h viikossa pelkästään vaan keräämässä väriä josta ei oo syksyllä muuta jäljellä kuin korkeintaan melanooma :D Tosin Suomessa en oo ikinä palanut mistään, välimerellä yleensä kärähtänyt, hartiat, niska tai nenä.

Terveisin kalkkilaivan kapteeni ja ylpeä siitä *nauru*

--
pikku-*possu*

Marjo

Posts: 1,796

#26 • • Marjo pupuTupuna

miryah, 21.5.2005 11:36:
Vaikka tämä kuulostaakin jollain tavalla hölmöltä,niin kaikista parhaimman rusketuksen saa kun käyttää ihan tavallista kaupan ruokaöljyä*joo* Sillä saa nopeesti kauniin rusketuksen*plur*



Siis laitetaanko sitä, kun mennään ottamaan aurinkoa? *ding* Ei varmaan kauhean hyvä keino helposti palaville. Täytyypi joskus itse kokeilla.

Lene, 21.5.2005 11:53:
Nythän on muistaakseni Kaisaniemessä mahdollisuus saada sellainen ruiskutusrusketus. Piti kaverin kanssa mennä syksyllä kokeilemaan, mutta se sitten jäi. Naureskeltiin, että jos siitä olisi tullut oranssinkukertava niin oltaisiin sitten laitettu havaiji-paidat päälle. *nauru*



Itse kävin kyseisessä aurinkosuihkussa ennen Pacifiqueta. Tuli kyllä tosi hyvän ja oikeasti aidon rusketuksen värinen. Ei siis yhtään oranssihtava, kuten itseruskettavista. Vähän on kyllä turhan kallis viikossa haalistuvasta rusketuksesta. ( n.30e *eiei*)
hallucinogen

Posts: 8,190

#27 • • hallucinogen Edain

pupuTupuna, 22.5.2005 23:42:
Itse kävin kyseisessä aurinkosuihkussa ennen Pacifiqueta. Tuli kyllä tosi hyvän ja oikeasti aidon rusketuksen värinen. Ei siis yhtään oranssihtava, kuten itseruskettavista. Vähän on kyllä turhan kallis viikossa haalistuvasta rusketuksesta. ( n.30e *eiei*)


Meillä on landella puol tynnyrillistä vanhaa pikeä ja voin taata et se pysyy koko kesän vaikka et haluiskaan ja veloitan vaan 20e *vink*

--
pikku-*possu*

Marjo

Posts: 1,796

#28 • • Marjo pupuTupuna

hallucinogen, 22.5.2005 23:45:

Meillä on landella puol tynnyrillistä vanhaa pikeä ja voin taata et se pysyy koko kesän vaikka et haluiskaan ja veloitan vaan 20e *vink*



*nauru* Kiitos tarjouksesta, mutta en mä sentään musta halua olla. Kyllä mä taidan tyytyä kesällä ihan auringon antamaan rusketukseen.*heiii*
ee102

Posts: 775

#29 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Rusketusvoiteita, jos jotain. Mää en halua hommata itelleni ihosyöpää, mutta on se pieni rusketus ihan mukava, ja senhän saa turvallisemmin rusketusvoiteilla. Tosin enpä jaksa mitenkään stressata ihonvärilläni. On tärkeämpääki mietittävää. *nauru*
Avatar
#31 • • tintsu Guest
Ruiskurusketus aluksi ja sitten vaan itteensä grillaamaan *plur*
Jone

Posts: 8,258

#32 • • Edited Jone Archibald Haddock

Astaroth, 22.5.2005 20:49:
Suihkuttakaan ne sprayt vaikka samoin tein ilmaan, niin päästään niistä inhottavista napajäätiköistä ja revitään se otsonikerros kappaleiksi. Minun unelmissani Suomen uudenvuodenaatto vietetään +35 asteessa.



OT: Elät käsittääkseni menneisyydessä. Nykyiset painepakkauksissa käytettävät ponnekaasut eivät mun tietojeni mukaan vahingoita otsonikerrosta.
Jinx

Posts: 2,615

#33 • • Jinx Superfeminine
Rusketusvoidetta mä palan helposti.

--
Pyllykkä

Jutu

Posts: 3,054

#34 • • Jutu Blondi
Ei kumpikaan? *hih* Auringossa mä vaan palan niin ei oo kivaa olla punanen ja en näe rusketuksessa mitään ihmeellistä että mun pitäisi sen takia ostaa jotain tököttejä. Kalpeus kunniaan *joo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Neryana

Posts: 37

#35 • • Neryana duracelpupu
Aurinkoa..mut aurinkorasvaa pitää käyttää !
Funktion

Posts: 1,720

#36 • • Funktion over 9000
No jopa on kysymys... *hih* Aurinkoa! *joo*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

DiamonDie

Posts: 676

#37 • • DiamonDie mediahippi
En keksi mitään syytä, miksi haluaisin ruskettua. Rusketus on merkki DNA-vauriosta. Juuri mikään ei ole rumempaa kuin liiallinen rusketus. Kohtuullinen rusketus ei ole toki ruma, mutta eipä se minun esteettistä silmääni hivelekään. Mystinen ja epäterveellinen trendi.
sapeli

Posts: 11,768

#38 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Rusketus on jees, jollei sitä ole liikaa *joo* Meikäläisen mielestä rusketus antaa terveen ulkonäön (kalpeus on usein vähän sairaalloisen näköistä ja vähintäänkin kielii liiallisesta sisälläolosta - kuten omassa tapauksessani useana kesänä *nauru*), ja kivasti häivyttää myös kaiken maailman luomia ja muita ihon pikkuvirheitä *hymy*

Niin eli aurinko on se mun juttu - luonnollisella tavalla se saada pitää *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mellu-

Posts: 4,006

#39 • • Mellu-
Vähän solariumia ennen aurinkoon menoa ja kesäl mahd. paljon auringossa !
rusketus *sydän*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Sjel

Posts: 371

#40 • • Sjel Apprentice.
mieluummin auringossa kypsytetty ku kalkkilaivan kapteeni

--
Will work for bandwith. :)