Fuck keinorusketus, sen pitää olla aito, jos on ollakseen. Suihkuttakaan ne sprayt vaikka samoin tein ilmaan, niin päästään niistä inhottavista napajäätiköistä ja revitään se otsonikerros kappaleiksi. Minun unelmissani Suomen uudenvuodenaatto vietetään +35 asteessa.
En kylläkään tajua niitä ihmisiä, jotka heti auringon tullessa näkyviin heittävät shortsit jalkaan, vaikka ulkona olisi +2 astetta. "Aurinko paistaa, niin pakko olla lämmin."
Siis tuollahan on vieläkin ihan saatanan kylmä! Onneksi itse olen se jälkeenpäin hymyilevä, kun kaverit palelevat Stadin yössä päällään t-paita ja farkkutakki, kun itse olen kollarissa ja toppatakissa. :)
Ite ei tuu pahemmin kyl aurinkoo oikein otettua. Rusketus tulee treeneissä samalla vähän niin kuin ekstrana.
Kesällä tulee treenien merkeissä oltua vesillä noin 15 tuntia viikossa. Siinä kerkiää mukavasti saada väriä iholle. Niin ja tottakai kannattaa rasvaa pistää iholle, se suojaa mukavasti.
Sillä saa nopeesti kauniin rusketuksen*plur*
Ei varmaan kauhean hyvä keino helposti palaville. Täytyypi joskus itse kokeilla.
Auringossa mä vaan palan niin ei oo kivaa olla punanen ja en näe rusketuksessa mitään ihmeellistä että mun pitäisi sen takia ostaa jotain tököttejä. Kalpeus kunniaan