tällainen paskanjauhanta yleisessä :(
112 posts, 6 pages, 34,624 views
Jocular, 27.6.2008 19:09:
Kertokaas kokeneet tytöt ja pojat, mitenkäs tommone ruiskurusketus käytännös toimii ja kauan se kestää? Meenkö puol alasti seisoo joku myssy päässä laitteeseen, joka tekee musta Frendien Rossin näkösen afrikkalaisen vai miten? (Sensation white rusketusta tässä povailen)
Jocular, 27.6.2008 19:09:
ruiskurusketus..
Norb, 30.6.2008 12:15:
Vaavu tossa selittikin.. Mutta suosittelen käymään pari kertaa solariumissa ennen ruiskutusta niin saat tasaisemman tuloksen. Olet kuitenkin aikas vaalea tapaus.
Lyylikki, 30.6.2008 12:25:
Syötiin lounasta terassilla se vajaa 30 min ja mulla oli hihat käärittynä ylös. Vaikka olen saanutkin (vähän) pohjaväriä, niin nyt käsivarret punottaa ja niihin jää valkoinen sormenjälki, kun painasee. Jepa jee.
Tuntuu siis, että mun auringossaoloaika on koko ajan vähenemään päin. Pienenä pystyin olemaan auringossa koko ajan, enkä palanut ollenkaan. Nykyään käräytän itseni melko helposti, jos en ole varovainen.
Toisaalta en edelleenkään (tai näin ainakin uskoisin) kärvähdä niin helposti, kuin useat esim. aurinkorasvan myyjät kuvittelevat. Minä kai tunnen kuitenkin ihoni kaikkein parhaiten. Jos haluan keväthangille sk 15 voidetta, niin silloin minulle on turha myydä sk 30. Varsinkaan sen jälkeen, kun olen useampaan kertaan sanonut, että: "Ei, en pala helposti." "Niin niin, mutta kun sä olet noin vaalea, niin sä varman palat aika helposti."
ipe, 30.6.2008 13:03:
Ei kumpaakaan, kiitos!
Solariumrusketus ei suojaa ihoa palamista vastaan yhtä hyvin kuin auringosta hankittu rusketus. Sitä vastoin solarium aiheuttaa lisää UV-rasitetta iholle ja kasvattaa siten ihosyöpäriskiä. Säteilyturvakeskus (STUK) suositteleekin solariumin käytön välttämistä.
vaavu, 30.6.2008 14:23:
---
ipe, 30.6.2008 13:03:
Ei kumpaakaan, kiitos!
Solariumrusketus ei suojaa ihoa palamista vastaan yhtä hyvin kuin auringosta hankittu rusketus. Sitä vastoin solarium aiheuttaa lisää UV-rasitetta iholle ja kasvattaa siten ihosyöpäriskiä. Säteilyturvakeskus (STUK) suositteleekin solariumin käytön välttämistä.
---
Mutta eikö kysymys ollut, haluaako rusketuksensa auringosta vai purkista? Jälkimmäisen vaihtoehdon kanssa ei tarvitse miettiä ihon UV-rasitusta...
Btw, miehillekin on muuten lanseerattu omat vähitellen päivettävät voiteet, näin tänä keväänä ensimmäistä kertaa sellaisia myynnissä. Eli eivät nämä voiteet ole enää naisten yksinoikeus...
vaavu, 24.5.2005 09:53:
Kaiken kaikkiaan on hyvinkin todennäköistä, että mäkin saan ihosyövän jossakin elämäni vaiheessa.
Valitettavasti oma vaaleus oikein korostuu kesällä, kun kaikki muut ruskettuvat ympärillä. Jotta en liikaa erottuisi joukosta, joudun mäkin kesällä hankkimaan vähän väriä pintaan. Onneksi tähän tarkoitukseen on nykyään vaikka minkälaisia kosmeettisia keinoja.