Juhgu:
---
Käenpoika:
mut omii kokemuksia muiden LSD kokeiluista:
---
Aika monelta löytynee myös omia kokemuksia muiden alkoholikokeiluista.
Aina tätä samaa paskaa.
Miten toi on relevanttia MILLÄÄN TASOLLA?
3,602 posts, 181 pages, 1,911,873 views
Juhgu:
---
Käenpoika:
---
Aika monelta löytynee myös omia kokemuksia muiden alkoholikokeiluista.
diezel:
---
pHaze:
Mä oon muuten nähny paljon pahempia selostuksia lääkkeiden tuoteselostuksissakin. Sieltä sivuoireista saattaa hyvinkin löytyä melkoisen vastaava lista. Tappaahan se happikin jne.
---
Tossa kyllä tosiaan yleensä mennään metsään kun aletaan vetämään jostain Pharmacasta sivuvaikutuslista ja sitten niillä perustellaan jonkun aineen vaarallisuus. Voi vaikka huvikseen tutustua tavallisimpienkin lääkkeiden sivuvaikutuksiin.
ALIEN:
---
Ana-5000:
Miten toi on relevanttia MILLÄÄN TASOLLA?
---
[pieni]does[/pieni] it [iso]always[/iso] have to B´[pieni] revelant[/pieni]?
Android:
---
Käenpoika:
---
Mä voisin vaikka heittää sulle tusinan verran stooreja siitä miten joku on kännipäissään raiskannut, hakannut tai murhannut jonkun.
KIITOS ÄLKÄÄ VETÄKÖ!!!!!!!!
Noita esimerkkejä löytyy aina. Totuus on kuitenkin se että valtaosa LSD:n käyttäjistä eivät ole ikinä hypänneet ikkunoista eivätkä ole "hullujen huoneella". Sun tekstistäsi saa muutenkin sen vaikutelman että asennettasi ohjaa tunteet eivätkä faktat. Tuollaiset ikävät tapahtumat ovat kuitenkin aivan looginen seuraus siitä kun psykedeelejä ruvetaan "kuosaa" ihan kuin mitä tahansa nipsuja ym bilehuumeita. Ihmisen motiiveja käyttää psykedeelejä vaikuttaa aika pitkälti (joskaan ei täysin) lopputulokseen.
Juhgu:
Yritin vain tuoda hieman vastakohtaa tuohon "mun kaveri sekos ja sen takia huumeet on pahasta" -näkökantaan.
Ana-5000:
---
Juhgu:
Yritin vain tuoda hieman vastakohtaa tuohon "mun kaveri sekos ja sen takia huumeet on pahasta" -näkökantaan.
---
Toi on taas toi tyypillinen 'vastakohta', jossa jonkun kerrottua negatiivisen asian huumeista, k.o. huumeita verrataan alkoholiin tai muistutetaan siitä, kuinka alkoholillakin on haittansa. Tää ei anna oikeestaan kellekään mitään, ja on tarpeeton shokkitaktiikka. Miten se, että alkoholista aiheutuu ongelmia liittyy mitenkään käenpoikan kuvailemiin tilanteisiin?
Kellekään ei liene epäselvää että alkoholi aiheuttaa ongelmia, siitä ei tarvitse joka käänteessä muistuttaa ikään kuin "puolustuksena" huumeille.
alek száhala:
Toinen ärsyttävä asia keskustelussa huumeiden vaaroista/laittomuudesta on iänikuinen "määrittele huume, määrittele vaarallinen, määrittele laiton.." -jankutus.
CandyRaver:
että joka kerta,ihmisessä muuttuu jtn,joka kerta ihmisestä häviää jotain ja joka kerta ihminen unohtaa jtn tärkeää tunteistaan....
mehukatti:
useinhan porukoilla toi huoleton samankaltainen douppauskausi on ehkä vuodesta muutamaan vuoteen, ja sen jälkeen ihmiset jakaantuu pariin-kolmeen erilaiseen ryhmään. yhet lopettaa käyttämisen, toiset jatkaa ja usein syvemmälle (ei tarvinne sanoa mihin kuntoon päätyy), ja kolmas, pienin ryhmä siirtyy johonkin välimuotoon.
itsekin haluaisin uskoa kovempien huumeiden harvakseltaan tapahtuvaan lähes haitattomaan käyttöön (niille jotka kykenee siihen), mutta rehellisesti sanottuna asia on ainakin itselle kysymysmerkki.
Juhgu:
Tässä tilanteessa nyt ei kuitenkaan ollut alkoholivertauksella tarkoitus puolustaa huumeita, vaan havainnollistaa "mun kaverille kävi näin joten huumeet on pahasta" -argumentin kelvottomuus yleistettäväksi.
Juhgu:
---
Ana-5000:
---
Ja metsään mentiin. LSD:tä on vähän paha lähteä rinnastamaan alkoholiin
---
Multa alkaa nyt loppua rautalanka kesken. En ole rinnastamassa.
Christinah:
Vastaan. Rikollisuutta tukevaa, väärin.. jne..
Christinah: Eik äsaa unohtaa että niitä veroeurojakin menee tuhottomasti erilaisiin hoitoihin joita käyttäjät käyvät tuolla "nauttimassa". Extrarahanmenoa
Christinah:
Tuolla ei uskalla enää likkkua ulkona öisin yksin -> rikollisuus kasvaa ym. Eik äsaa unohtaa että niitä veroeurojakin menee tuhottomasti erilaisiin hoitoihin joita käyttäjät käyvät tuolla "nauttimassa".
Christinah:
No siis elämässä on tiettyjä asioita mitkä on väärin. Huumeet kuuluu niihin. Tokihan se on opetettu mutta se nyt myös on opetettu monille muille (toviottavasti). Ja ei, en pitäisi huumeita _missään_ olosuhteessa/olosuhteissa hyväksyttävinä.