interkosmos, 14.9.2006 19:11:
---
tbo, 14.9.2006 19:05:
koska Eurooppaan tuodaan niin paljon marokkolaista hasaa että se yksinkertaisesti monopoloi markkinat.
---
... ja jatketaan tätä vielä sulatetulla muovilla, moottoriöljyllä tms. matskulla. Peeällää, nej tack!
Väittäisin et noi jatkeet on suurimmaks osaks urbaanilegendaa, ainakin siinä määrin mitä jatkeella normaalisti käsitetään (vrt. amfetamiini - jokainen välikäsi lisää siihen vielä vähän glukoosia/leivinjauhetta/tiesmitä). Totta kyllä, että sieltä seasta löytyy saastaa ties minkälaista, elmukelmun klimppejä sun muuta, mutta itse sitä tavaraa on erittäin vaikeeta jatkaa enää sen jälkeen kun sen pakattu kuljetusta varten - se prässäytyy niin tiiviiks ettei sitä enää yksinkertaisesti enää voi jatkaa. Ne muovinpalaset johtuu kuljetuksesta. Mutta sit taas, voiki käydä niin (ja useimmiten käykin) että kun tarvitaan tavaraa 30 tonnia maailman laajuiseen levitykseen, niin itse sitä kannabishartsia (mitä hasis siis on, tai pitäis olla) ei löydy 30 tonnia, ja silloin itse siinä valmistusprosessissa laitetaan puolet petäjäistä, niin sanotusti. Petäjäinen on pääasiassa hennaa. Joskus A-studiossa oli vuosia sitten joku espanjalainen tullimies joka kerto et keskiverto marokkolaisessa hasassa joka tuodaan Espanjaan (eli siis suunnilleen abt. kaikki mitä Euroopasta saa) on 40% hennaa, 40% kamelinlantaa ja 20% kannabista. Hennan uskon (testatkaa vaikka värjäämällä hiukset, mut varokaa ettei naapurit soita poliiseja paikalle tuoksun takia), kamelinpaska voi mennä urbaanilegendan piikkiin.
Mut PL on likaista, sen takia sitä ei pidä tukea. Eikä se todellakaan ole likaista sen takia että siinä olis jotain ylimäärästä skeidaa, ehei.