3,602 posts, 181 pages, 1,911,729 views
hallucinogen, 27.9.2006 21:40:
Kuinka moni hampunkasvattaja muuten valmistaa itse ruukkunsa? =D Ehkä poliisin pitäs soluttautua teknobileiden sijasta jonnekin savenvalukurssille tms :D
Amokk, 27.9.2006 21:50:
Hahaa :D
Voi narkomaaniparkaa, ensin kovalla työllä ja rakkaudella tekee ruukun, hommaa mullat, valot, lannoitteet ja siemenet, hoivaa ja huolehtii, MITÄÄN EI KASVA ja silti raahataan kyttikselle ja haukutaan hyvästä yrityksestä.
Umbala, 27.9.2006 21:43:
Noo ei tämä vielä mitään. Kohta kun tuota tekijänoikeuslakia aiotaan parantaa, tehdään nopeista internet yhteyksistä laittomia. Koska onhan se nyt selvää, että jos pertti haluaa 10mb kaistan, lataa se jotain laitonta sillä kuitenkin.
Riku, 24.11.2006 21:20:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6173230.stm
"Howard Roberts, the deputy chief constable of Nottinghamshire, has said heroin should be prescribed to drug addicts to tackle crime."
WooShaa, 25.11.2006 11:54:
Kuinkahan liberaalit englantilaiset ottavat vastaan tällaisen ehdotuksen? Toisaalta, en tiedä yhtään kuinka paha tilanne siellä on heroiinin tai rikollisuuden suhteen, mutta näin suomalaisesta näkökulmasta en kyllä lähtisi tukemaan tällaista aloitetta. On eri asia periaatetasolla hyväksyä ihmisten vapaus tehdä mitä haluaa, niin kauan kun on kyse omasta kehosta, ja suoraan tukea huumeiden käyttöä.
Pitäisikö tästä päätellä, että sun mielestä esim puhtaita ruiskuja ei pitäisi jakaa HIV:n leviämisen estämiseksi?WooShaa, 25.11.2006 11:54:
On eri asia periaatetasolla hyväksyä ihmisten vapaus tehdä mitä haluaa, niin kauan kun on kyse omasta kehosta, ja suoraan tukea huumeiden käyttöä.
Riku, 25.11.2006 19:52:
---
WooShaa, 25.11.2006 11:54:
On eri asia periaatetasolla hyväksyä ihmisten vapaus tehdä mitä haluaa, niin kauan kun on kyse omasta kehosta, ja suoraan tukea huumeiden käyttöä.
---
Pitäisikö tästä päätellä, että sun mielestä esim puhtaita ruiskuja ei pitäisi jakaa HIV:n leviämisen estämiseksi?
WooShaa Ikävä kyllä, sitten pitäisi alkaa myös jakamaan ilmaista viinaa kaikille niille varattomille alkoholisteille....
killuska, 9.8.2002 18:52:
el.diablo:
---
Joo-o... täytyy sanoa et tv tekee ja minkä takia? koska tv näyttää bilekulttuurin huonot puolet ja ei hyviä puolia ollenkaan...
---
Toi on kyllä totta koska tosiaan aina kun tv:ssä on jotain bileist niin aina joku menee sinne ja vetää överit...
Rujo Mutantti, 28.11.2006 15:36:
Ja kaikkihan kuosaa bileissä eikö totta?
Hitsi, mistäköhän mä löytäisin vanhat futismitalit että mulla ois jotaan antaa sulle palkkioksi uskomattomasta humaaniudesta ja hieman ruusun lehdykkeitä mitä heitellä kävellessäsi. Huoh.eeci, 5.8.2006 13:53:
Olen sen verran humaani, että mielestäni nämäkin ihmiset ansaitsevat mahdollisuuden. Tarjotaan niille mahdollisuus päästä aineista irti ja takas tuottavaan työhön yhteiskunnan hyväks, ilman elinikästä velkataakkaa tän hoidon takia.