satumetsä, 12.9.2006 01:44:
Eli jokaisella on oikeus myös hyväksyä huumeet ja tykätä niistä koska kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen? Eli jokaisella on oikeus myös jorata piripäissään bileissä, koska niiden mielipide on se että sitä on kiva vetää? Ne pirityypit tietää sun lisäksi tasan tarkkaan mitä mieltä ne huumeista on.
Joillain ihmisillä nyt on asiat pahasti pielessä. Jotkut ihmiset turvautuu pulloon tai piikkiin, yleensä hekin tietävät järjellä sen olevan huono asia.
Kaikki ei ole niin mustavalkoista.
Mutta joo.. noin periaatteessa olen kyllä kanssasi samaa mieltä ja ymmärrän pointin
THÄNK GOD kaikki ihmiset ei ole sitä mieltä, että kamaa on kiva vetää, koska tää yhteiskunta ois vielä enemmän tuhoon tuomittu siinä vaiheessa. Kyllähän piripäistä sun muista näkee, että sitä kamaa on heidän mielestään kiva vetää, eikä ne yleensä sitä piilottele. Mä kyllä bileissä piilottelen sitä, että en tykkää katella piripäitä siellä, mutta tässä ajattelin mielipiteistäni kirjoitella yleisellä tasolla.
Mä kyllä olen lyhkäsen elämäni aikana joutunut näkemään niin omassa elämässäni kuin duunissakin, että kaikilla ihmisillä ei todellakaan ole asiat kunnossa, vaan pahasti pielessä. Ei ole mullakaan elämä aina helppoa ollut. Mä en kuitenkaan koe ajattelevani mustavalkoisesti sanoessani, että piikkiin tai pulloon tarrautuminen on irrottautumista vastuun kantamisesta omasta elämästään ja itsestään. Jokaisen oma päätöshän se on loppupeleissä, ja mä en harrasta pään silittelyä. Kukaan ei voi pelastaa meitä omalta itseltämme, jos emme sitä itse halua ja ota edes ensimmäistä askelta.
Lähti vähän sivuteille nyt, mutta lähinnä tuli hinku ilmasta mielipiteeni, joka vaan yksinkertasesti on se, että huumeet on pepusta.