Miehet: Varoitus kesävosuista

129 posts, 7 pages, 47,378 views

Neophyte

Posts: 43

#41 • • Neophyte
*nukkuu*

--
And did they get you to trade? Your heros for ghosts?
Hot ashes for trees? Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?And did you exchange,
Walk on part in the war,for lead role in a cage?

hallucinogen

Posts: 8,190

#42 • • hallucinogen Edain

Nacu, 28.4.2005 15:10:
Minä: Olenko mielestäsi laihtunut? *vatsansisäänvedeskel*
Mies: Tottakai olet, kulta.

*vink*


Siis juuri tota mä en ymmärrä. Miksi pitää kysyä kysymyksiä joihin molemmat tietää, että vastataan valkoisella valheella? Ja miksi kysyä tuollaista kysymystä johon nainen tietää vastauksen ja mies ei voi vastata kun tuolla tavalla ilman, että muija vetää pultit totuudesta *nauru*

--
pikku-*possu*

Nacu

Posts: 1,293

#44 • • Edited Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

hallucinogen, 28.4.2005 15:14:
---
Nacu, 28.4.2005 15:10:
Minä: Olenko mielestäsi laihtunut? *vatsansisäänvedeskel*
Mies: Tottakai olet, kulta.

*vink*

---

Siis juuri tota mä en ymmärrä. Miksi pitää kysyä kysymyksiä joihin molemmat tietää, että vastataan valkoisella valheella? Ja miksi kysyä tuollaista kysymystä johon nainen tietää vastauksen ja mies ei voi vastata kun tuolla tavalla ilman, että muija vetää pultit totuudesta *nauru*



No mut heeeeeeei. Elämä on. Ei meidän ole tarkoituskaan ymmärtää toisiamme, kunhan vaan tullaan hyvin toimeen ja lisäännytään. *nauru*

Miksi pilata toimivaa yhteistyötä kyseenalaistamalla jo kauan sitten hyväksi havaittuja käyttäytymismalleja? *plur*

Joihinkin asioihin vaan ei sovi puuttua. Sitä paitsi tuollaiset pikkuseikat on meille naisille (toim. huom. puhuu omasta puolestaan) tärkeitä ja toivottuja myös sanottavaksi joskus ilman heruttelujakin.

*vinkvonk*

edit: Niin ja tässähän on hyvä tehdä selväksi ero kesäsuhteiden sekä pitkäaikaisten ja tasapainoisten parisuhteiden välillä. Ihan vaan väärinkäsitysten välttämiseksi.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

hallucinogen

Posts: 8,190

#45 • • hallucinogen Edain

Nacu, 28.4.2005 15:22:
Joihinkin asioihin vaan ei sovi puuttua. Sitä paitsi tuollaiset pikkuseikat on meille naisille (toim. huom. puhuu omasta puolestaan) tärkeitä ja toivottuja myös sanottavaksi joskus ilman heruttelujakin.

*vinkvonk*


Eli meidän miesten pitää kehua teidän ulkonäköä, jotta teille tulee hyvä mieli syödä vielä toinen viineri ja lihota? *nauru*

Eihän miehetkään kysele "kulta, onko mun peeenis kasvanu?" *nauru*

--
pikku-*possu*

Nacu

Posts: 1,293

#46 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

Tontsis, 28.4.2005 15:28:

Ei kysymys ole siitä, että halutaan tietää vaan itsetunnosta.
"Ostin just uuden rotsin ihan sikahintaan enkä tykkääkään tästä väristä, yhyyy.. *nyyh* "
"Nooh, ei se nyt niin paha ole.. *sääli*"
"Eikö oikeesti..? *blush*"



Kulti, mä rakastan sua!!1 *hali*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

hallucinogen

Posts: 8,190

#47 • • hallucinogen Edain

Tontsis, 28.4.2005 15:28:
Ei kysymys ole siitä, että halutaan tietää vaan itsetunnosta.


No mut eikös toi toimis silleen et "kulta, sulla on muuten ältsin mageet jenkkakahvat" =D
No ei mun itsetunto ainakaan nouse sillä jos toinen sanoo valkoisen valheen jonka tiedän valheeksi, enemmän alkaa vituttamaan =D Kyllä se pitää olla mun mielestä vilpitön kehuminen, muuten siitä menee koko ajatus.

--
pikku-*possu*

Nacu

Posts: 1,293

#48 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

hallucinogen, 28.4.2005 15:27:
---

Eli meidän miesten pitää kehua teidän ulkonäköä, jotta teille tulee hyvä mieli syödä vielä toinen viineri ja lihota? *nauru*

Eihän miehetkään kysele "kulta, onko mun peeenis kasvanu?" *nauru*



Sä et vissiin seukkaa? *ding*

Tai jos, niin ois kiva tavata sun naisystäväs. *nauru*

Ja tietysti on eroa myös "Joo, joo kulta... ihan miten vaan" -vastauksella sekä pienellä suhteen ylläpitokommentilla, jolla oikeesti halutaan parantaa toisen itsetuntoo tai olla muuten vaan ystävällisiä. Ehkä pieni hali tähän korostaa vielä vaikutusta.

On se niin suhteellista.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Syder

Posts: 2,255

#49 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Itsetunto? Mitä se on? *ding*

--
Divida et impera.

hallucinogen

Posts: 8,190

#50 • • hallucinogen Edain

Nacu, 28.4.2005 15:34:
Sä et vissiin seukkaa? *ding*


Onko se noin näkyvää? *nauru* Mä odotan et löytyy mun kaksoiskappale joka on varustettu isommilla tisseillä kun mulla on ja sillä on pillu munan paikalla =D

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#51 • • hallucinogen Edain

Tontsis, 28.4.2005 15:40:
Hauskaa sinänsä, että sä olet löytänyt tän foorumin pitkästä aikaa, että saadaan lukea sun juttujas, varsinkin kun läpästä päätellen sä et ole kasvanut yhtään tän vuoden aikana .)


Ikuinen pieni possunen asuu sydämessäin *possu*

--
pikku-*possu*

Nacu

Posts: 1,293

#52 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

hallucinogen, 28.4.2005 15:37:
---
Nacu, 28.4.2005 15:34:
Sä et vissiin seukkaa? *ding*

---

Onko se noin näkyvää? *nauru* Mä odotan et löytyy mun kaksoiskappale joka on varustettu isommilla tisseillä kun mulla on ja sillä on pillu munan paikalla =D



Kyllä se vähän paistaa läpi... Ei millään pahalla. *vink* Etköhän sinäkin ole vielä ihan hyvin koulutettavissa. *muhaha*

Vitsi vitsinä kuitenkin. Kyllä parisuhteen tulee perustua molempien tahtoon ja motivaatioon sen ylläpitämiseen. Aina ei ole helppoa ja joskus voi tuntua, että joutuu sanomaan asioita vain säilyttääkseen kotirauhan. Mutta imo vaakakupissa painaa enemmän kuitenkin ne asiat, joilla on merkitystä pitkällä tähtäimellä.

And remember: The bullet goes both ways.

Jos tilanne menee siihen, että etsitään toisen sanomisista epäkohtia, joihin voi tarttua vain "oikaistaakseen" ne. Tai kerrotaan aina puhdas totuus (ts. ei ymmärrä tilanteen vaatimaa hienotunteisuutta) vain ylläpitääkseen rehellisyyttä, voi suhde kariutua yllättävänkin äkkiä. Ihmisiä mekin vain ollaan... ja kaivataan hyväksyntää, kehuja ja herutteluja. Ainakin mä.

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

ee102

Posts: 775

#53 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

hallucinogen, Miksi pitää kysyä kysymyksiä joihin molemmat tietää, että vastataan valkoisella valheella? Ja miksi kysyä tuollaista kysymystä johon nainen tietää vastauksen ja mies ei voi vastata kun tuolla tavalla ilman, että muija vetää pultit totuudesta *nauru*



Miksi ei vaan voida sanoa suoraan? *justjoo* Tai no, vissiin jotku ei oo valmiita kuulemaan suoria sanomisia toisilta, mutta mä ainaki oon. Ärsyttää just sellanen, että pitää mielistellä, salailla tai jotenki muuten esittää jotain muuta ku mitä ajattelee. Todelliset mielipiteetkinhän voi sanoa röyhkeästi tai sitten vain rehellisesti, unohtamatta asioiden toista puolta. Ei mua haittais, vaikka mulle joku tärkeäki ihminen sanois, että "Helvetti ku sun perse on kasvanu! *eiei*" jos kyse on vaan täydestä totuudesta tai tämän ihmisen ajattelutavasta. Siihenhän voi vaan todeta, että "No niin onki, entäs sitten?" tai "Eikä oo, miks sää tolleen sanoit? *iihhih*" tai "Niin on, mutta niinhän on sullakin tuo maha kasvanu" eikä siitä tarvis sen kummemmin mitään papupurkillisia nenäänsä vedellä.

Edit: Siis pointtina on se, että jos toinen sanoo jotain negatiivistakin, kuinka paljon sen tarvii merkitä, jos muuten seurustelu- tai ystävyyssuhteessa menee hyvin?
hallucinogen

Posts: 8,190

#54 • • hallucinogen Edain

Nacu, 28.4.2005 15:48:
Jos tilanne menee siihen, että etsitään toisen sanomisista epäkohtia, joihin voi tarttua vain "oikaistaakseen" ne. Tai kerrotaan aina puhdas totuus (ts. ei ymmärrä tilanteen vaatimaa hienotunteisuutta) vain ylläpitääkseen rehellisyyttä, voi suhde kariutua yllättävänkin äkkiä. Ihmisiä mekin vain ollaan... ja kaivataan hyväksyntää, kehuja ja herutteluja. Ainakin mä.



Ihan ekassa suhteessa tyttöystävä kysyi jotain et pitäsköhän hänen laihduttaa niin vastasin jotain et kai sitä nyt pari kiloa voi :D tässä vaiheessa oltiin oltu yhdessä pari viikkoa ja sen jälkeen opin, että parempi mielistellä mut tostakin se jakso muistuttaa yli vuoden ennen ku pistin poikki *nauru* Sit toisessa suhteessa annoin rehellisen mielipiteeni muksuista ja niiden hankkimisesta, ei kestäny siitä kauaan ku mulle näytettiin ovea *lmao*

--
pikku-*possu*

MfLI

Posts: 502

#55 • • MfLI www.SoundChilds.net

Nacu Ihmisiä mekin vain ollaan... ja kaivataan hyväksyntää, kehuja ja herutteluja. Ainakin mä.



Jep. Kyllä pikku pilke silmäkulmassa aina auttaa! Ja ylläpito mietti kuinka tästä kenties voisi keskustelua kehkeytyä! Taas tuli todistettua, että viihteen voima on suuri*aplodit*

=M=
hallucinogen

Posts: 8,190

#56 • • hallucinogen Edain

ee102, 28.4.2005 15:53:
Miksi ei vaan voida sanoa suoraan? *justjoo* Tai no, vissiin jotku ei oo valmiita kuulemaan suoria sanomisia toisilta, mutta mä ainaki oon. Ärsyttää just sellanen, että pitää mielistellä, salailla tai jotenki muuten esittää jotain muuta ku mitä ajattelee. Todelliset mielipiteetkinhän voi sanoa röyhkeästi tai sitten vain rehellisesti, unohtamatta asioiden toista puolta. Ei mua haittais, vaikka mulle joku tärkeäki ihminen sanois, että "Helvetti ku sun perse on kasvanu! *eiei*" jos kyse on vaan täydestä totuudesta tai tämän ihmisen ajattelutavasta. Siihenhän voi vaan todeta, että "No niin onki, entäs sitten?" tai "Eikä oo, miks sää tolleen sanoit? *iihhih*" tai "Niin on, mutta niinhän on sullakin tuo maha kasvanu" eikä siitä tarvis sen kummemmin mitään papupurkillisia nenäänsä vedellä.

Edit: Siis pointtina on se, että jos toinen sanoo jotain negatiivistakin, kuinka paljon sen tarvii merkitä, jos muuten seurustelu- tai ystävyyssuhteessa menee hyvin?


Uuh, susta sais kyllä hyvän vaimokkeen *vink* Kuiteski toi on joku mainospuhe mut sit kun sanoo jotain niin saa huutia *nauru* Kyllä mulle voi mimmi sanoa ihan hyvin et tekis pieni salireissu mulle poikaa et sais tota orastavaa tynnyriä sinne siksarin suuntaan =D

--
pikku-*possu*

Verano

Posts: 4,649

#57 • • Verano Merituuli
Sori mutta pakko leikkiä poliisia vaikka viimeksi meninkin vähän metsään *justjoo*

Teksti vaan on kierrelly meileinä ja netissä jo vaikka kuinka kauan, mitä ei tainnu tulla mainittua.

esim: linkki
ee102

Posts: 775

#58 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

hallucinogen,
Uuh, susta sais kyllä hyvän vaimokkeen *vink* Kuiteski toi on joku mainospuhe mut sit kun sanoo jotain niin saa huutia *nauru* Kyllä mulle voi mimmi sanoa ihan hyvin et tekis pieni salireissu mulle poikaa et sais tota orastavaa tynnyriä sinne siksarin suuntaan =D



*blush* Mutta siis, rehellisyys on mulle oikeesti tärkeintä ihmisissä. Eikä tuo mikään mainospuhe ollu. *kivatsulle**nauru* Mää en vaan itse jaksa ihmisten ainaista teeskentelyä muakin kohtaan. Sanoisivat suoraan, mitä ajattelevat, niin sillon ei tarvis meikäläisen hermostua kovinkaan usein. Mää oon nimittäin oikeesti niin kauan melkoisen tyytyväinen, ku en aavistele jonku kaunistelevan tai muuntelevan asioita kun niitä mulle kertoo.
MfLI

Posts: 502

#59 • • Edited MfLI www.SoundChilds.net

Verano, 28.4.2005 16:03:
Sori mutta pakko leikkiä poliisia vaikka viimeksi meninkin vähän metsään *justjoo*

Teksti vaan on kierrelly meileinä ja netissä jo vaikka kuinka kauan, mitä ei tainnu tulla mainittua.

esim: linkki



Niinkuin tuolla muutama viesti edellä totesin (see #23), sain tämän tänään sähköpostissa kimmakaveriltani. Siis, en ole itse kirjoittanut tätä.

=M=

edit: täsmennys
Avatar
#60 • • Edited emppu Guest
Ihanaa*sydän**muhaha*
Tahtoo tällast*joo*