Miehet: Varoitus kesävosuista

129 posts, 7 pages, 47,370 views

MfLI

Posts: 502

#21 • • MfLI www.SoundChilds.net

hallucinogen, 28.4.2005 12:49:
---
MfLI, 28.4.2005 12:48:

Minä tiedän tästä oikeasti kaiken. Minulla on vuosikertavosu *plur*

=M=

---

Tarkoittaako tuo sitä, että se on jo parhaat vuotensa nähnyt? =D



Ouch... No eiii tietenkään*heiii* Huumorivosu se on ennekaikkea (siltä mä tämän sainkin!) ja sen kantavosukin on ihan ok*piis*

=M=
Avatar
#22 • • hyperventilaatio Guest
Luoja. Kerrankin täällä puhutaan asiaa. *piis*
Blues

Posts: 5,414

#24 • • Blues Koning van Afrika
*lmao* loistava *nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Occu

Posts: 2,528

#25 • • Occu
Parasta luettavaa vähään aikaan
*aplodit*

Noinhan se suunnilleen menee juu,
siksi on hyvä alkaa seurustelemaan
talvisin tai talvea vasten ja asua
aluksi eri kaupungeissa :D

Muuten voi käydä köpelösti...
:DD

--
..::MOI::..

Avatar
#26 • • sakk303 Guest
*aplodit* ei tähän voi kyllä lisätä mitään *hih*
ee102

Posts: 775

#27 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Occu, 28.4.2005 13:08:
Parasta luettavaa vähään aikaan
*aplodit*

Noinhan se suunnilleen menee juu,
siksi on hyvä alkaa seurustelemaan
talvisin tai talvea vasten ja asua
aluksi eri kaupungeissa :D

Muuten voi käydä köpelösti...
:DD



Mää en kyllä oikeen ymmärrä, että mikä helvetin idea tossa loppujen lopuks on. *iihhih* Mutta kaipa tota ei oo yhtään tosissaan tarkoitettu otettavaksikaan. *hyvinhämmentynyt*
Nil

Posts: 113

#28 • • Edited Nil

ee102, 28.4.2005 13:47:
Mää en kyllä oikeen ymmärrä, että mikä helvetin idea tossa loppujen lopuks on. *iihhih* Mutta kaipa tota ei oo yhtään tosissaan tarkoitettu otettavaksikaan. *hyvinhämmentynyt*



Siis tuohan vaan kuvaa sellaista tapahtumaketjua joka on yllättävänkin yleinen, eli nainen löytää haluamansa miehen ja sitten vaivihkaa toimii kuvaillulla tavalla kunnes mies on ns. koukussa... *hmph*
Occu

Posts: 2,528

#29 • • Occu

ee102, 28.4.2005 13:47:
Mää en kyllä oikeen ymmärrä, että mikä helvetin idea tossa loppujen lopuks on. *iihhih* Mutta kaipa tota ei oo yhtään tosissaan tarkoitettu otettavaksikaan. *hyvinhämmentynyt*



Nii, ei kai tohon mitään voi oikeastaan edes sanoa...
Meinaisn vain tuolla omalla kommentillani sitä, että
älä ota kesäheilaa.. tjsp...

--
..::MOI::..

hallucinogen

Posts: 8,190

#30 • • hallucinogen Edain
Yhtenän kesänä oli kesäheila ja onneksi se ymmärsi ihan itse vaihtaa maisemaa =D Juttelin sen kanssa joku vuos myöhemmin ja se ootti kaksosia, onneksi pääsi ajoissa pois *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#31 • • Kirsikka Guest

hallucinogen, 28.4.2005 12:48:
Avioliitto on kyllä parisuhteen tuhoaja niinkuin tuossa sanottiin, sit alkaa se lihominen ja nysväily =D Eli jos haluaa toimivan suhteen niin älä koskaan mene naimisiin, paitsi jos muija on älyttömän rikas ja ei halua avioehtoa *pahis*



Jaa, kyllä se lihominen ja nysväily ihan tehokkaasti alkaa avoliitossakin *nauru* vaan mikäs tässä nysväillessä :)
hallucinogen

Posts: 8,190

#32 • • hallucinogen Edain

Kirsikka, 28.4.2005 14:10:
Jaa, kyllä se lihominen ja nysväily ihan tehokkaasti alkaa avoliitossakin *nauru* vaan mikäs tässä nysväillessä :)


Joo mun avoliitosta pääsee helpommin pois kun avioliitossa sut on virallisesti rengastettu johonkin toiseen henkilöön =D

--
pikku-*possu*

nuance

Posts: 1,963

#33 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Kyllä mulle se kesävosukin käy. Kyllä mä pidän siitä huolen ettei pääse syntymään tollaista kieroa orja-herra -suhdetta. *yingyang*

t: yxinäinen_84
moksu

Posts: 1,386

#34 • • moksu [Dimension]
hoh *nauru* päivän piristysruiske todellakin! *iloinen* vaikka tarina on huumorilla hieman kirjoitettu, täytyy muistaa että huumorissa on aina se pieni totuuden jyvänen siellä jossain *vink*. Joskus jopa isompikin, mutta kukaan ei kehtaa vaan myöntää *hihu*
gerry

Posts: 979

#35 • • Edited gerry
Hyvä tarina ja totta joka sana:D

Täytyy varoa juu.... kesävosu ei ole mikään fiksu hankinta*vink*

--
by B.C.S

Nacu

Posts: 1,293

#36 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside
Ei saa mies olla niin vässykkä, ettei uskalla sanoa suoraan mitä ajattelee.

Anteeksi tosikkomaisuuteni, mutta onhan se nyt ihan perseestä leikkiä kotia sen tyttösen ehdoilla ja sitten luultavasti ajan kuluessa pettää ja jättää, kun "ei tää alunperinkään ollu sitä mitä mä halusin". Kyllä siinä tyttöä on silloin aikamoisesti kusetettu. Yhden kesän jälkeen jos tuollaisen pyrkyrin dumppaa, niin siitä selvitään pahimmassa tapauksessa muutamalla itkupotkuraivailulla.

Toisin on jos ukko on niin dorka, että "suostuu" naimisiin ja leikkimään kotia ja isiä, vaikka voisikin huonosti for the rest of his life. Sit on kyl ihan syytä pitää päänsä kii ja elää sen vahvemman osapuolen ehdoilla. *vink*

Tosin kaikki tilanteet ja tapaukset tulee huomioida erillisinä ja ihmiset yksilöinä ja... ja... ja

Ajattelinko mä taas liian pitkälle? *justjoo*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

hallucinogen

Posts: 8,190

#37 • • hallucinogen Edain

Nacu, 28.4.2005 14:50:
Ei saa mies olla niin vässykkä, ettei uskalla sanoa suoraan mitä ajattelee.


Jos mies sanoo aina mitä ajattelee niin voi olla varma, että se saa suurimman osan ajasta lepytellä kiukustunutta muijaansa vaikka siihen ei olisi oikeasti ollut mitään syytä *nauru* Lisäksi naiset tuppaa muistamaan kaikki asiat mitä mies on "perseillyt" ja muistuttavat näistä asioista hamaan loppuun asti =D

Se on vaan joskus niin paljon helpompaa pienissä asioissa sanoa "kyllä, kulta" kun tietää mitä vastakkaisesta mielipiteestä seuraisi ja kuinka paljon sen hoitamiseen uhrautuisi aikaa :D

--
pikku-*possu*

Yansher

Posts: 36

#38 • • Yansher

Jos mies sanoo aina mitä ajattelee niin voi olla varma, että se saa suurimman osan ajasta lepytellä kiukustunutta muijaansa vaikka siihen ei olisi oikeasti ollut mitään syytä *nauru* Lisäksi naiset tuppaa muistamaan kaikki asiat mitä mies on "perseillyt" ja muistuttavat näistä asioista hamaan loppuun asti =D



Juuri näin se toimii...
Avatar
#39 • • . Guest
Meitsillä kesä on jo alkanut*vink**hih*
Nacu

Posts: 1,293

#40 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

hallucinogen, 28.4.2005 15:01:
---
Nacu, 28.4.2005 14:50:
Ei saa mies olla niin vässykkä, ettei uskalla sanoa suoraan mitä ajattelee.

---

Jos mies sanoo aina mitä ajattelee niin voi olla varma, että se saa suurimman osan ajasta lepytellä kiukustunutta muijaansa vaikka siihen ei olisi oikeasti ollut mitään syytä *nauru* Lisäksi naiset tuppaa muistamaan kaikki asiat mitä mies on "perseillyt" ja muistuttavat näistä asioista hamaan loppuun asti =D

Se on vaan joskus niin paljon helpompaa pienissä asioissa sanoa "kyllä, kulta" kun tietää mitä vastakkaisesta mielipiteestä seuraisi ja kuinka paljon sen hoitamiseen uhrautuisi aikaa :D



No mutta nyt oli kysymys näistä kesävosuista... ei vankalla perustalla olevista parisuhteista.

Kyllä mä myös osaan arvostaa yksinkertaisia vastauksia ja jopa pieniä valkoisia valheita (siis niissä tilanteissa, joissa molemmat ne sellaisiksi tunnistavat), jotta elämä sujuu kitkatta ja voi ehkä toisen mieltä parantaa edes jossain määrin. Tilanteista taaskin riippuen...

Minä: Olenko mielestäsi laihtunut? *vatsansisäänvedeskel*
Mies: Tottakai olet, kulta.

*vink*

Parisuhde on kivempaa kuin pari suhdetta. *nauru*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself