Miehet: Varoitus kesävosuista

129 posts, 7 pages, 47,382 views

Verano

Posts: 4,649

#61 • • Verano Merituuli

MfLI, 28.4.2005 16:08:

Niinkuin tuolla muutama viesti edellä totesin, sain tämän tänään sähköpostissa kimmakaveriltani. Siis, en ole itse kirjoittanut tätä.

=M=



Joo lupaan lopettaa poliiseilut tähän suosiolla *poks*

Et vaan avauksessa maininnut enkä näköjään pongannut toisesta postistas niin jäi kaihertamaan sydänalaa *justjoo*
MfLI

Posts: 502

#62 • • MfLI www.SoundChilds.net

Verano

Et vaan avauksessa maininnut enkä näköjään pongannut toisesta postistas niin jäi kaihertamaan sydänalaa *justjoo*



Ok. No stress *piis*

-M-
ee102

Posts: 775

#63 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Occu,
Nii, ei kai tohon mitään voi oikeastaan edes sanoa...
Meinaisn vain tuolla omalla kommentillani sitä, että
älä ota kesäheilaa.. tjsp...



Joo, mää taas yleensäkin aloin ihmettelemään tällasta keskustelua, koska mulle käsite kesäheila on ihan outo, eli en voi ymmärtää. *justjoo* En oo itse ollu koskaan, en kesäisin enkä muulloinkaan kenenkään vosu enkä sellaseks tuu koskaan rupeamaankaan! Jos seurustelemaan ruvetaan, niin sillon sen on oltava rehellisellä ja vahvemmalla pohjalla sen koko homman - eli niin että siinä on kumpikin osapuoli täysillä mukana. En voi siis ymmärtää tollasta, että toinen roikkuis perässä ja toinen ei ees sano mitään tilanteeseen. Kun asiat tehdään selviksi puhumalla, ei pitäs seurata tollasia ihme tilanteita, joissa toinen on ihastunut, eikä saa selvää toisesta siks ku toinen on vaan hiljaa, tai jotain vastaavan tyyppisiä asetelmia.

Eli keskustelemalla kai ne asiat selviää, puolin ja toisin. *vink* Ja keskustelussahan on aina vähintään kaksi osapuolta... *iihhih*
Epailija

Posts: 5,636

#64 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ee102, 28.4.2005 16:30:
Joo, mää taas yleensäkin aloin ihmettelemään tällasta keskustelua, koska mulle käsite kesäheila on ihan outo, eli en voi ymmärtää. *justjoo* En oo itse ollu koskaan, en kesäisin enkä muulloinkaan kenenkään vosu enkä sellaseks tuu koskaan rupeamaankaan!



Vannomatta paras. Joku kesä voi sinutkin joku mies vakuuttaa hyvistä aikomuksistaan ja sitten syksyllä jättää sinut yksin suuren järkytyksesi kera. Toisten rehellisyys ei ole sinun hallinnassasi.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

ee102

Posts: 775

#65 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Epailija,
Vannomatta paras. Joku kesä voi sinutkin joku mies vakuuttaa hyvistä aikomuksistaan ja sitten syksyllä jättää sinut yksin suuren järkytyksesi kera. Toisten rehellisyys ei ole sinun hallinnassasi.



Ei olekaan, mutteivät myöskään epärehelliset ihmiset hallitse minua. Jos joku onnistuukin tekemään niin typerästi, hän jääköön omaan arvoonsa. Tilanne nollautuu / koituu vaan mun voitoksi ja teeskennelleen ihmisen häpeäksi. *heiii* Niinpä kävi myös tässä ihan vasta, tosin hyvin paljon pienimuotoisemmin, koska pääsin varsin helposti lopulta "voitolle" Loppupeleissä mua ei pompotella ja jos sitä yritetäänkin, pistän vähintään samalla mitalla takaisin, ja tuollaisetkin tapaukset vahvistavat vaan minua itseäni. Tärkeintä on, että itse on toiminut oikein - silloin ei häviä mitään. Rehellisyydellä voittaa niin, että pääsee myös juhlimaan voittoaan, parhaimmillaan koko elämänsä ajan. Kun totuus on mun puolella, en jää lankaan. Niin se vaan menee. *iloinen*
MfLI

Posts: 502

#66 • • Edited MfLI www.SoundChilds.net

ee102, 28.4.2005 16:54:
Ei olekaan, mutteivät myöskään epärehelliset ihmiset hallitse minua. Jos joku onnistuukin tekemään niin typerästi, hän jääköön omaan arvoonsa. Tilanne nollautuu / koituu vaan mun voitoksi ja teeskennelleen ihmisen häpeäksi. *heiii* Niinpä kävi myös tässä ihan vasta, tosin hyvin paljon pienimuotoisemmin, koska pääsin varsin helposti lopulta "voitolle" Loppupeleissä mua ei pompotella ja jos sitä yritetäänkin, pistän vähintään samalla mitalla takaisin, ja tuollaisetkin tapaukset vahvistavat vaan minua itseäni. Tärkeintä on, että itse on toiminut oikein - silloin ei häviä mitään. Rehellisyydellä voittaa niin, että pääsee myös juhlimaan voittoaan, parhaimmillaan koko elämänsä ajan. Kun totuus on mun puolella, en jää lankaan. Niin se vaan menee. *iloinen*



Hei, tämähän käy syvälliseksi! Oletko koskaan törmännyt sanontaan "rakkaus on sokea". Se ei todellisen tarkoitusperänsä puitteissa tarkoita aivan seuraavaa, mutta sopii mielestäni tähänkin:

Kun kuka tahansa meistä todella ihastuu toiseen ihmiseen ja tämä toinen pettää/jättää, se sattuu todella paljon ja jättää miettimään pitkäksi aikaa. Niissä kokoemuksissa on kyllä ainakin itsellä ollut voittajan fiilikset aika vähissä.

Kyllä omasta mielestänikin tietty perushienotunteisuus on hyvä säilyttää. Suomalaisten kesimääräinen kyynisyys ja yltiösuorasukaisuus sekä sarkasmi muuten korostuu oman kokemukseni mukaan aikalilla näillä forumeilla. Kanasinvälisewt palstat ovat paljon maltillisempia.

Todettakoon nyt ihan varmuuden vuoksi, että tuo avaukseni oli kyllä ihan hulvattomaksi, vailla järjenhäivää kirjoitetuksi vappuilulystiksi tarkoitettu*piis*

=M=
Epailija

Posts: 5,636

#67 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ee102, 28.4.2005 16:54:
Ei olekaan, mutteivät myöskään epärehelliset ihmiset hallitse minua.



Eikös ihmisten manipulointi ole maailman kenties vanhimpia ilmiöitä? Ehkä et vain tajua olevasi hallittu. Ehkä et vain tajua toisen olevan epärehellinen.


Jos joku onnistuukin tekemään niin typerästi, hän jääköön omaan arvoonsa.



Typerästi? Jos joku hyötyy sinun manipuloinnistasi vaikkapa tekemällä sinusta kesäheilan, niin mikä hänen toiminnastaan tekee typerää?


Tilanne nollautuu / koituu vaan mun voitoksi ja teeskennelleen ihmisen häpeäksi. *heiii*



Mitä häpeää siinä pitäisi tuntea, kun onnistunut manipuloimaan toista kuukausien ajan? Joissakin piireissä sillä voi edetä uralla ja saada jopa ihailua osakseen.


Niinpä kävi myös tässä ihan vasta, tosin hyvin paljon pienimuotoisemmin, koska pääsin varsin helposti lopulta "voitolle"



"Voitolle"? Onko hyväksikäytön huomaaminen voitolle pääsyä vai vain häviämiskierteen katkaisua?


Loppupeleissä mua ei pompotella ja jos sitä yritetäänkin, pistän vähintään samalla mitalla takaisin, ja tuollaisetkin tapaukset vahvistavat vaan minua itseäni.



Jälleen, vannomatta paras. Kyllä sinäkin voit vielä törmätä henkilöön, joka pompottelee sinua ihan mielin määrin. Asiaa tietenkin auttaa, jos kuvioon onnistutaan sotkemaan yksipuolinen rakastuminen, jolloin ihmisten harkintakyky tunnetusti heittää vähän häränpyllyä.

Miten sinä sitten pistäisit kesäheilanaan sinua pitäneelle miehelle takaisin? Ottaisit hänet talviheilaksi?


Tärkeintä on, että itse on toiminut oikein - silloin ei häviä mitään. Rehellisyydellä voittaa niin, että pääsee myös juhlimaan voittoaan, parhaimmillaan koko elämänsä ajan. Kun totuus on mun puolella, en jää lankaan. Niin se vaan menee. *iloinen*



Siinä voi hävitä rahaa, neitsyyden, terveyden ja vaikka mitä muuta, jos toinen toimii sopivalla tavalla väärin. Moraalinen "high ground" tuo sinulle etua lähinnä omassa mielessäsi. "Ainakin toimin oikein", kerrot itsellesi, mutta juuri ketään muuta asia ei kiinnosta.

Mitä voittoa sinä sitten pääset tuollaisen tapauksen jälkeen juhlimaan? Omaa moraalista voittoasi ja selkärangan vahvuutta siinä vaiheessa kun toinen on vienyt pahimmassa tapauksessa sydämesi ja luottamuksen ihmisiin? Mikä totuus tässä vaiheessa on sinun puolellasi? Se, että sinua käytettiin hyväksi? Se, että sinulle valehdeltiin? Se, että menit lankaan? Se, että olit itse rehellinen, mutta turhaan?

Totuus on kolmiteräinen miekka. Niin se vaan menee.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#68 • • Epailija Physicist, 2nd class.

MfLI, 28.4.2005 17:18:
Todettakoon nyt ihan varmuuden vuoksi, että tuo avaukseni oli kyllä ihan hulvattomaksi, vailla järjenhäivää kirjoitetuksi vappuilulystiksi tarkoitettu*piis*



Sellainen se olikin ja kiitos siitä. Mä vain olen tämmöinen negis, joka haluaa murskata lapsenmielisten ihmisten pilvilinnoja. *vink*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Massamuusi

Posts: 73

#69 • • Edited Massamuusi
No voi vitsi kun ei mitään vois nii paljo toivoa ku ihanaa puolisoa...

Oikeasti, ei pysty ymmärtämään mikä sinkkuilus muka niin hienoa. Tyhjä kämppä, siinä kaikki. Ja tyhjä olo.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Unik

Posts: 4,117

#70 • • Unik
Kesäkissa paras kissa *nauru*
MfLI

Posts: 502

#71 • • MfLI www.SoundChilds.net

INFIANA, 28.4.2005 20:04:
Naureskelin ku luin tota, koska tunnistin itseni joka sanasta. Esim. toi: -Pidetääks jatkot MEILLÄ? lipsahti viikon tapailun jälkeen. Ja nyt kolmen viikon jälkeen oon jo vaivihkaa onnistunut roudaamaan suuren murtoosan vaatevarastostani "meille". Ei helvetti, nyt mä rupeen roudaa niit takas ku en haluu olla niin kesävosu. Tää oli varmaan mulle omistettu topicci.



Huh... Jos olisin sinkku niin heti ehdottaisin, et roudaa ne mun luo!*iloinen*

=M=
ee102

Posts: 775

#73 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Epailija, 28.4.2005 17:24:
Eikös ihmisten manipulointi ole maailman kenties vanhimpia ilmiöitä? Ehkä et vain tajua olevasi hallittu. Ehkä et vain tajua toisen olevan epärehellinen.



Niinkin voi käydä, muttei se ole minun ongelmani, vaan tämän epärehellisen ihmisen ongelma.

Jos joku hyötyy sinun manipuloinnistasi vaikkapa tekemällä sinusta kesäheilan, niin mikä hänen toiminnastaan tekee typerää?



Se, että se on tehty epärehellisesti ja väärin tarkoituksin.

Mitä häpeää siinä pitäisi tuntea, kun onnistunut manipuloimaan toista kuukausien ajan? Joissakin piireissä sillä voi edetä uralla ja saada jopa ihailua osakseen.



Niin, joissakin piireissä eli joissakin säälittävissä itsetunnonkohotusryhmissä. *iihhih* Ei mua kiinnostakaan tuossa asiassa, mitä jotkut ajattelevat pärjäämisestä epärehellisin keinoin, sillä minun mielestäni se on hyvin säälittävää, ja se riittää laskemaan epärehellisin keinoin toimivat ihmiset hyvin alas mun silmissä - niin alas, ettei mun oo syytä alkaa suremaan sellaisia.

"Voitolle"? Onko hyväksikäytön huomaaminen voitolle pääsyä vai vain häviämiskierteen katkaisua?



Se on sitä, että huomaa koko ajan olleensa ikäänkuin voitolla, koska toinen on toiminut väärillä keinoilla ja itse ei ole. Se riittää - ja jopa vahvistaa. Eli missään vaiheessa en koe hävinneeni, vaikka toinen onkin ollut epäreilu minua kohtaan. Hermostunut olen ollut, mutten häviöllä missään vaiheessa.

Jälleen, vannomatta paras. Kyllä sinäkin voit vielä törmätä henkilöön, joka pompottelee sinua ihan mielin määrin.



Niin sanotusti ihminen saattaakin minua pompotella, jos nyt sattuu niin säälittävä ihminen kohdalle, mutta pohjimmiltaan ei ikinä.

Siinä voi hävitä rahaa, neitsyyden, terveyden ja vaikka mitä muuta, jos toinen toimii sopivalla tavalla väärin. Moraalinen "high ground" tuo sinulle etua lähinnä omassa mielessäsi. "Ainakin toimin oikein", kerrot itsellesi, mutta juuri ketään muuta asia ei kiinnosta.



Olkoon vain mun omassa mielessäni, mutta ei se haittaa, sillä itse asiassa sellainen on arvostettuakin, vaikka kyllä sekin ihan vaan riittää, että rehellisyys on arvostettua ihan mun omassa mielessäni ja lähimmässä ystäväpiirissäni.

Mitä voittoa sinä sitten pääset tuollaisen tapauksen jälkeen juhlimaan? Omaa moraalista voittoasi?



Itse asiassa juuri näin. Luottamuksen ihmisiin olen menettänyt jo aikaa sitten, eli en edes voisi sitä enää hävitä. Itse asiassa muutamia noista muistakin mainitsemistasi asioista olen menettänyt jo tässä muutaman vuoden sisään, minkä vuoksi olen sitä mieltä, ettei minulla ole kerta kaikkiaan hävittävänä kuin itseni - ja jos itseni hävitän niin sitten olen vaikka valmis kuolemaan.

Mikä totuus tässä vaiheessa on sinun puolellasi?



Se, että koen tehneeni oikein suhteessa niin omiin kuin muidenkin tunteisiin.
ee102

Posts: 775

#74 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

MfLI,
Todettakoon nyt ihan varmuuden vuoksi, että tuo avaukseni oli kyllä ihan hulvattomaksi, vailla järjenhäivää kirjoitetuksi vappuilulystiksi tarkoitettu*piis*

=M=



*hihu* Niin arvelinkin. Noihin muihin mainitsemiisi asioihin taas laitoin vastausta tossa äskeisessä kirjoituksessani.
MfLI

Posts: 502

#75 • • MfLI www.SoundChilds.net

ee102, 29.4.2005 06:59:

*hihu* Niin arvelinkin. Noihin muihin mainitsemiisi asioihin taas laitoin vastausta tossa äskeisessä kirjoituksessani.



Ok. Tsemiä ja HAUSKAA VAPPUA (nyt lähtee pitkällä kaavalla)*aplodit*

=M=

PS. Omasta mielestäni ihmisiin kannattaa aina/poikkeuksetta lähtökohtaisesti uskoa.
serotonot

Posts: 3,137

#76 • • serotonot Paul Easy

MfLI, 29.4.2005 08:58:
PS. Omasta mielestäni ihmisiin kannattaa aina/poikkeuksetta lähtökohtaisesti uskoa.


Jep. Vaik sitä kautta tulee kovimmat pettymykset ni samalla myös suurimmat ilot ja hyvät mielet.

Mitä isompi aalto, sitä kauempana ääripäät ovat toisistaan.

Hyvää vappua vaan kaikille!
MfLI

Posts: 502

#79 • • MfLI www.SoundChilds.net

mayah, 29.4.2005 09:05:
No on se nyt perkele tätä nykymaailmaa. Joulu alkaa jo lokakuussa ja vappukin edellispäivänä. Mihin tää on menossa?



No kato teekkarit tän on saaneet aikaan! Ei me HKKK:n tilastonikkarit koskaan oltais moiseen ryhdytty omasta aloitteesta *nauru*

=M=
serotonot

Posts: 3,137

#80 • • Edited serotonot Paul Easy

mayah, 29.4.2005 09:10:
---
serotonot, 29.4.2005 09:07:
Anteeks :(

---


Et saa. Toivotetaan niitä pyhiä sillon, ku kuuluu, tai sit ei ollenkaan.

(ja as if sä ikinä oisit kokonaista kahta päivää täältä pois)


no se on siinä ja siinä tuleeks kahta vuorokautta :D riippuu mil junal tulee takas savoon...

Enkä mä mitään toivottanu, mä ilmoitin :(