Miehet: Varoitus kesävosuista

129 posts, 7 pages, 47,373 views

Auacusha

Posts: 1,097

#102 • • Auacusha Koneradio

Funktion, 25.4.2007 12:32:
Meh...

Jos se kesävosu viljelee sanaa "meillä" sun tuttujen kuullen, niin silloin voi neidin tuttujen kuullen sanoa sille vosulle että "ei ole mitään meillä....."



Fiksuin jätkä siirtää sen "meillä" sanan tarkoituksen sinne sen toisen kämppää *hymy*

Silloin tilanne muuttuu seuraavaksi:

Sinä sanot kesäheilalle : "Mitäs meillä on tänää ruokana?"
Kaverisi: "mitäs toi "meillä" nyt tarkoittaa, ootteko muuttanu yhteen jo?"
Sinä: "Eiku ton vosun kämpillä"

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Funktion

Posts: 1,720

#103 • • Edited Funktion over 9000

Sensuurikalastaja

Fiksuin jätkä siirtää sen "meillä" sanan tarkoituksen sinne sen toisen kämppää *hymy*

Silloin tilanne muuttuu seuraavaksi:

Sinä sanot kesäheilalle : "Mitäs meillä on tänää ruokana?"
Kaverisi: "mitäs toi "meillä" nyt tarkoittaa, ootteko muuttanu yhteen jo?"
Sinä: "Eiku ton vosun kämpillä"



Ja eukkohan vieressä kuulee tuon kaiken? *pepsodent*

(EDIT typot)

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

MiMoSa

Posts: 1,664

#104 • • MiMoSa
Voi elämä*lmao*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Auacusha

Posts: 1,097

#105 • • Auacusha Koneradio

Funktion,

Ja eukkohan vieressä kuulee tuon kaiken? *pepsodent*

(EDIT typot)



Kylhän muijjalla nyt pitää senverran olla huumoria/itsetuntoa et ei vedä tollasesta pulttei *nauru*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Funktion

Posts: 1,720

#106 • • Funktion over 9000

Sensuurikalastaja
Kylhän muijjalla nyt pitää senverran olla huumoria/itsetuntoa et ei vedä tollasesta pulttei *nauru*



Naiset, suhteesta puhuminen ja huumorintaju ei sovi edes samaan lauseeseen! *lmao*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Auacusha

Posts: 1,097

#107 • • Auacusha Koneradio

Funktion,
Naiset, suhteesta puhuminen ja huumorintaju ei sovi edes samaan lauseeseen! *lmao*



IMHO jos tommosesta vetää herneen nenää niin saaki vetää ja mennä herneilee sit vaik johonki luolaa loppuelämäkseen *hymy*

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Dementation

Posts: 2,892

#108 • • Dementation wednesday?

hallucinogen, 28.4.2005 15:01:
Lisäksi naiset tuppaa muistamaan kaikki asiat mitä mies on "perseillyt" ja muistuttavat näistä asioista hamaan loppuun asti



Tässä kannattaa ottaa käyttöön sellainen hyvä sääntö, että yli 7 päivää vanhoihin asioihin ei saa palata enää, eli kaikessa on max 7 päivän valitusoikeus ja sen jälkeen siitä ei saa enää valittaa tai muistuttaa *vink*

Loppuu ne parisuhteen tappavat "No sillonkin lokakuun 13. päivä vuonna -94 sä jätit tiskaamatta" tyyppiset vanhojen muistelut...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

anton fine

Posts: 1,359

#109 • • anton fine myspace.com/finethedj
Hmm, tollai se oikeasti menee.
hallucinogen

Posts: 8,190

#110 • • hallucinogen Edain

Dementation, 25.4.2007 13:20:
Tässä kannattaa ottaa käyttöön sellainen hyvä sääntö, että yli 7 päivää vanhoihin asioihin ei saa palata enää, eli kaikessa on max 7 päivän valitusoikeus ja sen jälkeen siitä ei saa enää valittaa tai muistuttaa *vink*

Loppuu ne parisuhteen tappavat "No sillonkin lokakuun 13. päivä vuonna -94 sä jätit tiskaamatta" tyyppiset vanhojen muistelut...


Joo kyllä ne varmaan loppuu kun sulla ei oo muijaa :D. Toi on universaali fakta naisiin, vähän sama kuin se et niil kaikil on pimpsa.

--
pikku-*possu*

unoha

Posts: 929

#111 • • unoha Lti-/UG Collective

Sensuurikalastaja, 25.4.2007 12:53:
---
Funktion,

Ja eukkohan vieressä kuulee tuon kaiken? *pepsodent*

(EDIT typot)

---


Kylhän muijjalla nyt pitää senverran olla huumoria/itsetuntoa et ei vedä tollasesta pulttei *nauru*



Sano se niille*nauru*

--
Never Quit !

Avatar
#112 • • Edited Fuzzy Guest
Hei ihan oikeesti kundit! Jos toi juttu on menny teidän kohalla tolleen, niin siinä vaiheessa teillä ei oo vaan ollu pokkaa sanoa sille naiselle miten asiat oikeesti on! Nih!
hehe... ihan hyvä läppä kyl=)
Dementation

Posts: 2,892

#113 • • Dementation wednesday?

hallucinogen, 25.4.2007 14:05:
Joo kyllä ne varmaan loppuu kun sulla ei oo muijaa :D. Toi on universaali fakta naisiin, vähän sama kuin se et niil kaikil on pimpsa.



Eiku suhteen alussa kun sovitaan "yhteisistä pelisäännöistä" kuten että saatko halailla kavereitas jatkossakin vai et, niin tekee samalla tommosen molemminpuolisen sopimuksen...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

anton fine

Posts: 1,359

#114 • • anton fine myspace.com/finethedj

Fuzzy, 25.4.2007 14:17:
Hei ihan oikeesti kundit! Jos toi juttu on menny teidän kohalla tolleen, niin siinä vaiheessa teillä ei oo vaan ollu pokkaa sanoa sille naiselle miten asiat oikeesti on! Nih!
hehe... ihan hyvä läppä kyl=)



Onko se miehen homma olla naisystävänsä äiti?
Avatar
#115 • • Fuzzy Guest

fine, 25.4.2007 14:24:
---
Fuzzy, 25.4.2007 14:17:
Hei ihan oikeesti kundit! Jos toi juttu on menny teidän kohalla tolleen, niin siinä vaiheessa teillä ei oo vaan ollu pokkaa sanoa sille naiselle miten asiat oikeesti on! Nih!
hehe... ihan hyvä läppä kyl=)

---


Onko se miehen homma olla naisystävänsä äiti?


öh... taitaa olla ihan mahdoton ajatus tiputtaa nainen maanpinnalle, jos huomaa että se ottaa suhteen vakavammin kun toinen osapuoli? Toi ei ole mitään äitinä olemista, vaan perus juttuja mitkä tulee selvittää.
josbe

Posts: 1,982

#116 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Occu, 28.4.2005 14:03:
---
Nii, ei kai tohon mitään voi oikeastaan edes sanoa...
Meinaisn vain tuolla omalla kommentillani sitä, että
älä ota kesäheilaa.. tjsp...


Ai niinku sä vai? *iloinen*
(Vaikka taiskin käydä toiste päin *iloinen**iloinen**iloinen*)
remotion

Posts: 5,283

#117 • • remotion nostatus guru

Fuzzy, 25.4.2007 14:17:
Hei ihan oikeesti kundit! Jos toi juttu on menny teidän kohalla tolleen, niin siinä vaiheessa teillä ei oo vaan ollu pokkaa sanoa sille naiselle miten asiat oikeesti on! Nih!
hehe... ihan hyvä läppä kyl=)



ai ei oo pokkaa, mähän soitan vaikka keskellä yötä sun iskälle :PP
Avatar
#118 • • Fuzzy Guest

r e m o t i o n, 25.4.2007 15:33:
---
Fuzzy, 25.4.2007 14:17:
Hei ihan oikeesti kundit! Jos toi juttu on menny teidän kohalla tolleen, niin siinä vaiheessa teillä ei oo vaan ollu pokkaa sanoa sille naiselle miten asiat oikeesti on! Nih!
hehe... ihan hyvä läppä kyl=)

---


ai ei oo pokkaa, mähän soitan vaikka keskellä yötä sun iskälle :PP


Isi pitää aina mun puolia!*hihu* :D Että siinä vaiheessa kun mä saan huijattua itelleni miehen, niin ei auta kyllä itku markkinoilla! Turha pyristellä!
remotion

Posts: 5,283

#119 • • remotion nostatus guru

Fuzzy, 25.4.2007 15:59:
Isi pitää aina mun puolia!*hihu* :D Että siinä vaiheessa kun mä saan huijattua itelleni miehen, niin ei auta kyllä itku markkinoilla! Turha pyristellä!



joo no tää ny liitty lähinnä siihe ku soitin ekan kerran joskus sulle ni se oli keskellä yötä ja sun faijas puhelimee.
Avatar
#120 • • Fuzzy Guest

r e m o t i o n, 25.4.2007 16:02:
---
Fuzzy, 25.4.2007 15:59:
Isi pitää aina mun puolia!*hihu* :D Että siinä vaiheessa kun mä saan huijattua itelleni miehen, niin ei auta kyllä itku markkinoilla! Turha pyristellä!

---


joo no tää ny liitty lähinnä siihe ku soitin ekan kerran joskus sulle ni se oli keskellä yötä ja sun faijas puhelimee.


*nauru* ei prkl joo.. hahah... niihän se meniki! Ei sydänny yhtään