129 posts, 7 pages, 49,632 views
Nacu, 28.4.2005 15:10:
Minä: Olenko mielestäsi laihtunut? *vatsansisäänvedeskel*
Mies: Tottakai olet, kulta.
hallucinogen, 28.4.2005 15:14:
---
Nacu, 28.4.2005 15:10:
Minä: Olenko mielestäsi laihtunut? *vatsansisäänvedeskel*
Mies: Tottakai olet, kulta.
---
Siis juuri tota mä en ymmärrä. Miksi pitää kysyä kysymyksiä joihin molemmat tietää, että vastataan valkoisella valheella? Ja miksi kysyä tuollaista kysymystä johon nainen tietää vastauksen ja mies ei voi vastata kun tuolla tavalla ilman, että muija vetää pultit totuudesta
Nacu, 28.4.2005 15:22:
Joihinkin asioihin vaan ei sovi puuttua. Sitä paitsi tuollaiset pikkuseikat on meille naisille (toim. huom. puhuu omasta puolestaan) tärkeitä ja toivottuja myös sanottavaksi joskus ilman heruttelujakin.
*vinkvonk*
Tontsis, 28.4.2005 15:28:
Ei kysymys ole siitä, että halutaan tietää vaan itsetunnosta.
"Ostin just uuden rotsin ihan sikahintaan enkä tykkääkään tästä väristä, yhyyy.. "
"Nooh, ei se nyt niin paha ole.. *sääli*"
"Eikö oikeesti..? "
Tontsis, 28.4.2005 15:28:
Ei kysymys ole siitä, että halutaan tietää vaan itsetunnosta.
hallucinogen, 28.4.2005 15:27:
---
Eli meidän miesten pitää kehua teidän ulkonäköä, jotta teille tulee hyvä mieli syödä vielä toinen viineri ja lihota?
Eihän miehetkään kysele "kulta, onko mun peeenis kasvanu?"
Nacu, 28.4.2005 15:34:
Sä et vissiin seukkaa?
Tontsis, 28.4.2005 15:40:
Hauskaa sinänsä, että sä olet löytänyt tän foorumin pitkästä aikaa, että saadaan lukea sun juttujas, varsinkin kun läpästä päätellen sä et ole kasvanut yhtään tän vuoden aikana .)
hallucinogen, 28.4.2005 15:37:
---
Nacu, 28.4.2005 15:34:
Sä et vissiin seukkaa?
---
Onko se noin näkyvää? Mä odotan et löytyy mun kaksoiskappale joka on varustettu isommilla tisseillä kun mulla on ja sillä on pillu munan paikalla =D
hallucinogen, Miksi pitää kysyä kysymyksiä joihin molemmat tietää, että vastataan valkoisella valheella? Ja miksi kysyä tuollaista kysymystä johon nainen tietää vastauksen ja mies ei voi vastata kun tuolla tavalla ilman, että muija vetää pultit totuudesta
Nacu, 28.4.2005 15:48:
Jos tilanne menee siihen, että etsitään toisen sanomisista epäkohtia, joihin voi tarttua vain "oikaistaakseen" ne. Tai kerrotaan aina puhdas totuus (ts. ei ymmärrä tilanteen vaatimaa hienotunteisuutta) vain ylläpitääkseen rehellisyyttä, voi suhde kariutua yllättävänkin äkkiä. Ihmisiä mekin vain ollaan... ja kaivataan hyväksyntää, kehuja ja herutteluja. Ainakin mä.
Nacu Ihmisiä mekin vain ollaan... ja kaivataan hyväksyntää, kehuja ja herutteluja. Ainakin mä.
ee102, 28.4.2005 15:53:
Miksi ei vaan voida sanoa suoraan? Tai no, vissiin jotku ei oo valmiita kuulemaan suoria sanomisia toisilta, mutta mä ainaki oon. Ärsyttää just sellanen, että pitää mielistellä, salailla tai jotenki muuten esittää jotain muuta ku mitä ajattelee. Todelliset mielipiteetkinhän voi sanoa röyhkeästi tai sitten vain rehellisesti, unohtamatta asioiden toista puolta. Ei mua haittais, vaikka mulle joku tärkeäki ihminen sanois, että "Helvetti ku sun perse on kasvanu! " jos kyse on vaan täydestä totuudesta tai tämän ihmisen ajattelutavasta. Siihenhän voi vaan todeta, että "No niin onki, entäs sitten?" tai "Eikä oo, miks sää tolleen sanoit? *iihhih*" tai "Niin on, mutta niinhän on sullakin tuo maha kasvanu" eikä siitä tarvis sen kummemmin mitään papupurkillisia nenäänsä vedellä.
Edit: Siis pointtina on se, että jos toinen sanoo jotain negatiivistakin, kuinka paljon sen tarvii merkitä, jos muuten seurustelu- tai ystävyyssuhteessa menee hyvin?
hallucinogen,
Uuh, susta sais kyllä hyvän vaimokkeen Kuiteski toi on joku mainospuhe mut sit kun sanoo jotain niin saa huutia Kyllä mulle voi mimmi sanoa ihan hyvin et tekis pieni salireissu mulle poikaa et sais tota orastavaa tynnyriä sinne siksarin suuntaan =D
Verano, 28.4.2005 16:03:
Sori mutta pakko leikkiä poliisia vaikka viimeksi meninkin vähän metsään
Teksti vaan on kierrelly meileinä ja netissä jo vaikka kuinka kauan, mitä ei tainnu tulla mainittua.
esim: linkki