Miehet: Varoitus kesävosuista

129 posts, 7 pages, 47,461 views

serotonot

Posts: 3,137

#81 • • Edited serotonot Paul Easy

mayah, 29.4.2005 09:17:
---
serotonot, 29.4.2005 09:12:
no se on siinä ja siinä tuleeks kahta vuorokautta :D riippuu mil junal tulee takas savoon...

---


No sillä aikasemmalla tietenkin.


Tiedän ainaki yhen tyypin jolla on tohon jotain vastaansanomista :D


mayah, 29.4.2005 09:17:
serotonot, 29.4.2005 09:12:
Enkä mä mitään toivottanu, mä ilmoitin :(

---


Sitä varten meillä on sitte ihan oma "I would like to make a statement"-topikki, et voit rauhassa julistaa sitä sun vappusanomaasi. Oot ihan holtiton nykyään.


Jep. Se on toi tuleva työväen juhlapäivä mikä yhdistettynä järkyttäviin määriin kofeiinia, internettiä ja liian vähää määrää unta aiheuttaa tällaisia ohilyöntejä. Koitan osua seuraavalla kerralla :(

Sitä paitsi ei se ois sopinu sinne statement topiciin ku tää oli niinku more like announcement
MaSari

Posts: 1,986

#82 • • MaSari space jammer

hallucinogen, 28.4.2005 15:37:
---
Nacu, 28.4.2005 15:34:
Sä et vissiin seukkaa? *ding*

---

Onko se noin näkyvää? *nauru* Mä odotan et löytyy mun kaksoiskappale joka on varustettu isommilla tisseillä kun mulla on ja sillä on pillu munan paikalla =D



Hallu, sulla on sit kovat vaatimukset *vink**nauru*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Epailija

Posts: 5,636

#85 • • Epailija Physicist, 2nd class.

ee102, 29.4.2005 06:46:
Niinkin voi käydä, muttei se ole minun ongelmani, vaan tämän epärehellisen ihmisen ongelma.



Mikä ongelma se sille toiselle muka on? Myönnät nyt siis kuitenkin sen, että epärehelliset ihmiset voivat kuin voivatkin hallita sinua.


---
Jos joku hyötyy sinun manipuloinnistasi vaikkapa tekemällä sinusta kesäheilan, niin mikä hänen toiminnastaan tekee typerää?
---
Se, että se on tehty epärehellisesti ja väärin tarkoituksin.



Mikä epärehellisyydestä tekee typerää? Miksi tarkoitus on väärä?


Niin, joissakin piireissä eli joissakin säälittävissä itsetunnonkohotusryhmissä. *iihhih* Ei mua kiinnostakaan tuossa asiassa, mitä jotkut ajattelevat pärjäämisestä epärehellisin keinoin, sillä minun mielestäni se on hyvin säälittävää, ja se riittää laskemaan epärehellisin keinoin toimivat ihmiset hyvin alas mun silmissä - niin alas, ettei mun oo syytä alkaa suremaan sellaisia.



No kiva, mainitsemasi häpeä on olemassa siis vain sinun mielessäsi. "Säälittävissä itsetunnonkohotusryhmissä"? Voi lol. Elämä on. Ihan oikeasti.


Se on sitä, että huomaa koko ajan olleensa ikäänkuin voitolla, koska toinen on toiminut väärillä keinoilla ja itse ei ole. Se riittää - ja jopa vahvistaa. Eli missään vaiheessa en koe hävinneeni, vaikka toinen onkin ollut epäreilu minua kohtaan. Hermostunut olen ollut, mutten häviöllä missään vaiheessa.



Ehkä tuo on vain defenssimekanismi, jolla yrität teipata itsetuntoasi kuntoon. "Hei, minä en ollut häviöllä! Hei, minä en ollut väärässä! Hei, minä olen meistä se parempi!", kenties? Millä tavalla "oikein" toimiminen nostaa sinut voittoon? Toinen huijaa sinulta rahat, asunnon, sosiaaliset suhteet ja kaiken kaikkiaan tuhoaa elämäsi - voisitko tällaisessa tilanteessa oikeasti selvitä voittajaksi? Et ehkä koe hävinneesi (mikä on luultavasti ihan normaali defenssimekanismi), mutta jos toinen on saanut sinulta kaiken, minkä on halunnutkin ja ehkä vähän päälle, niin tuskin hänkään niin tekee.


Niin sanotusti ihminen saattaakin minua pompotella, jos nyt sattuu niin säälittävä ihminen kohdalle, mutta pohjimmiltaan ei ikinä.



Eli voi ja ei voi? Yrittäisit jo päättää. Ja jitä se pohjimmiltaan pompottelu nyt sitten on? Eikö marionetti ole marionetti, vaikka olisikin rehellinen?


Olkoon vain mun omassa mielessäni, mutta ei se haittaa, sillä itse asiassa sellainen on arvostettuakin, vaikka kyllä sekin ihan vaan riittää, että rehellisyys on arvostettua ihan mun omassa mielessäni ja lähimmässä ystäväpiirissäni.



Mutta hyväksyt nyt siis sen, että voit sittenkin menettää jotain?


Itse asiassa juuri näin. Luottamuksen ihmisiin olen menettänyt jo aikaa sitten, eli en edes voisi sitä enää hävitä. Itse asiassa muutamia noista muistakin mainitsemistasi asioista olen menettänyt jo tässä muutaman vuoden sisään, minkä vuoksi olen sitä mieltä, ettei minulla ole kerta kaikkiaan hävittävänä kuin itseni - ja jos itseni hävitän niin sitten olen vaikka valmis kuolemaan.



Eli olet jo hävinnyt varsin paljon. Suurin elkein juhlistama voittosi näyttää aika laihalta ja nämä "minua ei pompotella"-puheet sanahelinältä. Et ole myöskään jättänyt näitä sinua pompotelleita omaan arvoonsa, vaan olet antanut heidän toimillaan tuhota luottamuksesi ihmisiin. Ketä sinä yrität tällä kaikella huijata, meitä lukijoita vai itseäsi?


---
Mikä totuus tässä vaiheessa on sinun puolellasi?
---
Se, että koen tehneeni oikein suhteessa niin omiin kuin muidenkin tunteisiin.



Miten tämä totuus estää sinua jäämästä lankaan, kuten aikaisemmassa postauksessasi mainostit?

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Porsas04

Posts: 792

#86 • • Porsas04 Team Sika

hallucinogen, 28.4.2005 12:21:
Näin se on ja me miehet otetaan ruo riski ainoastaan sen takia, että saataisiin pillua *nauru*



nää on niitä juttuja mitä EI sanota ääneen paitsi isäntäporukalla saunailloissa!!*blush**possu*

--
Team *possu*

Avatar
#87 • • *Mirri* Guest
*iihhih* Tää läppä on tasoltaan aivan yhtä loisteliasta kuin se taannoinen aamujönkkis...
Ehkäpä jonain kauniina aamuna aamujönkkis ja kesävosu kohtaavat ja löytävät toisistaan onnen. *nauru*
twistedsushi

Posts: 211

#88 • • twistedsushi Nihil declaro

Epailija, 29.4.2005 17:08:
---
ee102, 29.4.2005 06:46:
Niinkin voi käydä, muttei se ole minun ongelmani, vaan tämän epärehellisen ihmisen ongelma.

---


Mikä ongelma se sille toiselle muka on? Myönnät nyt siis kuitenkin sen, että epärehelliset ihmiset voivat kuin voivatkin hallita sinua.


---

---
Jos joku hyötyy sinun manipuloinnistasi vaikkapa tekemällä sinusta kesäheilan, niin mikä hänen toiminnastaan tekee typerää?
---
Se, että se on tehty epärehellisesti ja väärin tarkoituksin.

---



Mikä epärehellisyydestä tekee typerää? Miksi tarkoitus on väärä?


---

Niin, joissakin piireissä eli joissakin säälittävissä itsetunnonkohotusryhmissä. *iihhih* Ei mua kiinnostakaan tuossa asiassa, mitä jotkut ajattelevat pärjäämisestä epärehellisin keinoin, sillä minun mielestäni se on hyvin säälittävää, ja se riittää laskemaan epärehellisin keinoin toimivat ihmiset hyvin alas mun silmissä - niin alas, ettei mun oo syytä alkaa suremaan sellaisia.

---


No kiva, mainitsemasi häpeä on olemassa siis vain sinun mielessäsi. "Säälittävissä itsetunnonkohotusryhmissä"? Voi lol. Elämä on. Ihan oikeasti.


---

Se on sitä, että huomaa koko ajan olleensa ikäänkuin voitolla, koska toinen on toiminut väärillä keinoilla ja itse ei ole. Se riittää - ja jopa vahvistaa. Eli missään vaiheessa en koe hävinneeni, vaikka toinen onkin ollut epäreilu minua kohtaan. Hermostunut olen ollut, mutten häviöllä missään vaiheessa.

---


Ehkä tuo on vain defenssimekanismi, jolla yrität teipata itsetuntoasi kuntoon. "Hei, minä en ollut häviöllä! Hei, minä en ollut väärässä! Hei, minä olen meistä se parempi!", kenties? Millä tavalla "oikein" toimiminen nostaa sinut voittoon? Toinen huijaa sinulta rahat, asunnon, sosiaaliset suhteet ja kaiken kaikkiaan tuhoaa elämäsi - voisitko tällaisessa tilanteessa oikeasti selvitä voittajaksi? Et ehkä koe hävinneesi (mikä on luultavasti ihan normaali defenssimekanismi), mutta jos toinen on saanut sinulta kaiken, minkä on halunnutkin ja ehkä vähän päälle, niin tuskin hänkään niin tekee.


---

Niin sanotusti ihminen saattaakin minua pompotella, jos nyt sattuu niin säälittävä ihminen kohdalle, mutta pohjimmiltaan ei ikinä.

---


Eli voi ja ei voi? Yrittäisit jo päättää. Ja jitä se pohjimmiltaan pompottelu nyt sitten on? Eikö marionetti ole marionetti, vaikka olisikin rehellinen?


---

Olkoon vain mun omassa mielessäni, mutta ei se haittaa, sillä itse asiassa sellainen on arvostettuakin, vaikka kyllä sekin ihan vaan riittää, että rehellisyys on arvostettua ihan mun omassa mielessäni ja lähimmässä ystäväpiirissäni.

---


Mutta hyväksyt nyt siis sen, että voit sittenkin menettää jotain?


---

Itse asiassa juuri näin. Luottamuksen ihmisiin olen menettänyt jo aikaa sitten, eli en edes voisi sitä enää hävitä. Itse asiassa muutamia noista muistakin mainitsemistasi asioista olen menettänyt jo tässä muutaman vuoden sisään, minkä vuoksi olen sitä mieltä, ettei minulla ole kerta kaikkiaan hävittävänä kuin itseni - ja jos itseni hävitän niin sitten olen vaikka valmis kuolemaan.

---


Eli olet jo hävinnyt varsin paljon. Suurin elkein juhlistama voittosi näyttää aika laihalta ja nämä "minua ei pompotella"-puheet sanahelinältä. Et ole myöskään jättänyt näitä sinua pompotelleita omaan arvoonsa, vaan olet antanut heidän toimillaan tuhota luottamuksesi ihmisiin. Ketä sinä yrität tällä kaikella huijata, meitä lukijoita vai itseäsi?


---

---
Mikä totuus tässä vaiheessa on sinun puolellasi?
---
Se, että koen tehneeni oikein suhteessa niin omiin kuin muidenkin tunteisiin.

---


Miten tämä totuus estää sinua jäämästä lankaan, kuten aikaisemmassa postauksessasi mainostit?




onhan, eihän, onhan, eihän... minä olen oikeassa, minäpäs...
tältä tämä vähän kuulostaa *vink*

mutta hauskahan näitä on lukea *joo*

--
Itse valitset puolesi.

twistedsushi

Posts: 211

#90 • • twistedsushi Nihil declaro


Luepa tarkemmin, niin huomaat ettei se ole kuitenkaan ihan tuollaista.

Niin ja psst: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=33247;sivu=1

*vink*



No mä en ota kantaa noihin asioihin, sanoisin vain että paska säkä,
mutta elämä jatkuu... ja psst, kiitti vinkistä *vink* *hihu*

--
Itse valitset puolesi.

Tomu

Posts: 63

#91 • • Tomu
Tää oli kyllä päivän kohokohta! *iloinen* Nyt hymyilyttää kyllä koko loppuviikon ajan*jiihaa*

--
Viisas apina sanoo:
Lihava apina liikkuu hitaasti

MADDS

Posts: 294

#92 • • MADDS T.P.B.Trailer Park Boys(etana)DGGErecs,ZB
*nauru**aplodit**aplodit**aplodit**nauru*
oikein hyvää kesää siis kundeille... ei se o teillkää helppoo *nauru*
mut tää ei taida pätee kaappiheteroihin. naset ei takerru, ja jos takertuuki, ni ne ei muutu ku ihanemmaks päivä päivältä *iloinen*

--
I ´m insane madass Technomotherfuc***' DJ and I will ..

suckmydeck

Avatar
#93 • • x Guest
*nauru*
Kukkis

Posts: 300

#94 • • Kukkis K Y L Ä H U L L U
OMGWTF??! *nauru* *ding*

--
Never say never..?

¡ Previous post about a year ago !
unoha

Posts: 929

#95 • • unoha Lti-/UG Collective

MfLI, 28.4.2005 11:52:

Kesävosu, se asettuu taloksi. Ennen kuin huomaatkaan, se on vähän kerrassaan siirrellyt vaatteitaan asuntoosi. Se sanoo kovalla äänellä ystävättäriensä kuullen, että ai niin, mun toiset kengät on sun luona. Perkele, ei mene kuin viikko, niin se alkaa puhua asunnostasi muodossa "meillä".



Tää on NIIN totta*hikoil* Muutenkin tuo MfLI:in kirjoitus oli khyl hyvä*hymy* Ja täähän "kesävosu" kausi taas alkaa olla ajankohtanen*nauru*

--
Never Quit !

Mönnä

Posts: 190

#96 • • Mönnä
*nauru* tää oli hyvä

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Syce

Posts: 1,649

#97 • • Syce
no johan on *hikoil*
Cloud

Posts: 2,162

#98 • • Cloud Game Freak
Mä vaan Mietin, että mitäs sitten tapahtuu jos ja kun onkin kyseessä Talvi Vosu?

Pelottaa ajatellakin, että miten se talvivosu eroaa?

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

remotion

Posts: 5,283

#99 • • remotion nostatus guru

josbe, 25.4.2007 12:08:
Mä kun luulin, että kesävosu on sellanen, joka heitetään mäkeen/lähtee haneen viimeistään syksyn pimeän tullen *ding*



joo ne o just semmosia. ne kesävosut nimim. kokemusta on jo aika monta kivaakesää...ja tylsää syksyä.
Funktion

Posts: 1,720

#100 • • Edited Funktion over 9000
Meh...

Jos se kesävosu viljelee sanaa "meillä" sun tuttujen kuullen, niin silloin voi neidin tuttujen kuullen sanoa sille vosulle että "ei ole mitään meillä....."

Ja muutenkin, ditch the bitch jos rupeaa rasittamaan. Simple as that! *pepsodent*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..