Neuvoja aloitteleville DJ:lle

853 posts, 43 pages, 433,792 views

Riku

Posts: 3,187

#601 • • Edited Riku The Little Prince

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

Lyra, 3.8.2009 22:16:
Siirtykää OFFTOPIKKIIN olkaa hyvä.

Kiitos Neiti Moderaattori, mä lähinnä solmin viimeisiä solmuja täällä ja kuten sanoin, siirsin tuon keskustelun privaan jo aiemmin. Kiitoksia mielenkiinnostanne silti.

Ps. tylsämieliset moderaattorit... sen kerran kun täällä tapahtuu jotain suihkussa pissaamisen suunnan uutisarvon ylittävää, niin tulee valitusta kun keskustelu ei sovi aiheeseen. Ei ihme että forumissa on niitä topicceja mitä on...

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Juhgu

Posts: 7,921

#603 • • Juhgu Virnistelijä

mark hamilton, 3.8.2009 18:08:
---
soittamisessa ei ole kyse siitä että se on kivaa ja kiva harrastus.. ei tunteilla ole väliä kuten bisneksessä vaan se mitä hyötyä siitä on sosiaalisesti ja rahallisesti
- - Ja mä aloin DJ:ksi sosiaalisien hyötyjen takia ja oli siinä mielessä sekin että naisia voi kiinostaa enemmän kun soittelee.. ei niinkään se raha. Mut se oli silloin. Mut on siitä hyötyä et nykyään saa hengailla paremmissa piireissä ja heittää läppää nimekkkäidenkin kanssa vaikka en menestynytkään.


NICE :D



Eivvvv hajosin. :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

tbo

Posts: 935

#604 • • tbo budhisattva

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

mark hamilton, 3.8.2009 18:08:


Ja mä aloin DJ:ksi sosiaalisien.....jne jne jne



Mun ei todellakaan pitäis ruveta tähän koska tossa oli aivan liian monta täkyä ja vitut mäkään mistään mitään tiedä ja sitäpaitsi äitikin opetti ettei vammasille saa nauraa, MUTTA.

sä kyllä kilpailet tasapäisesti tamponinnarun kanssa, molemmat ootte niin ulkona kun vaan suinkin mahdollista.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

evvk

Posts: 1,918

#605 • • Edited evvk

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

Juhgu, 4.8.2009 00:00:
---
mark hamilton, 3.8.2009 18:08:
---
soittamisessa ei ole kyse siitä että se on kivaa ja kiva harrastus.. ei tunteilla ole väliä kuten bisneksessä vaan se mitä hyötyä siitä on sosiaalisesti ja rahallisesti
- - Ja mä aloin DJ:ksi sosiaalisien hyötyjen takia ja oli siinä mielessä sekin että naisia voi kiinostaa enemmän kun soittelee.. ei niinkään se raha. Mut se oli silloin. Mut on siitä hyötyä et nykyään saa hengailla paremmissa piireissä ja heittää läppää nimekkkäidenkin kanssa vaikka en menestynytkään.
---

NICE :D



Eivvvv hajosin. :D



Juggu se vaan aina laittaa näitä kommentteja mistä ei ota mitään tolkkua. Hajosit mistä ja mistä syystä? Et viittisi laittaa kunnon rakentavaa analyysiä kritiikkeineen niinkuin aikuisaet tekee niin ei tarvii täällä naureskella klubituksen kirjoittajien tasosta kun näitä luetaan järkevien aikuisten kanssa.
Mut jos ei jatketa enää näitä keskusteluja asiasta enempää niin ei hajoa pää.
Bio

Posts: 4,429

#606 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

mark hamilton, 3.8.2009 18:08:
soittamisessa ei ole kyse siitä että se on kivaa ja kiva harrastus.. ei tunteilla ole väliä kuten bisneksessä vaan se mitä hyötyä siitä on sosiaalisesti ja rahallisesti ja jos ei ole hyötyä jostain tyypistä niin ei sen idealistiset asenteet ja muut paljon kiinnosta. Ja ihan tiedolla ne ekat kaikat saadaan niin että joku menestyminen puhuu henkilön puolesta tyypin keikalle.

Ja mä aloin DJ:ksi sosiaalisien hyötyjen takia ja oli siinä mielessä sekin että naisia voi kiinostaa enemmän kun soittelee.. ei niinkään se raha. Mut se oli silloin. Mut on siitä hyötyä et nykyään saa hengailla paremmissa piireissä ja heittää läppää nimekkkäidenkin kanssa vaikka en menestynytkään.



Mulle soittaminen on juuri kivaa ja yks harrastus muiden joukossa. Ei muuta. Silloin kun ostin soittovehkeet niin mulla ei ollut missään vaiheessa taka-ajatuksena et pääseen "parempiin piireihin" ja luon sillä tavalla sosiaalisia suhteita.

Itseasias mun on välillä todella vaikea tulkita näitä sun tekstejä. Aluks puhut tossa ekassa kappaleessa miten soittamisessa on hyötyä rahallisesti, kun taas jälkimmäisessä sanot et raha ei sit taas olekaan tärkeää. Ja yleensäkin, lue vaikka kerran se teksti minkä oot kirjoittanut.

Mut mikäs siin, jos pidät noita omia syitä olla DJ. Toivon vaan ettei kukaan muu lähde samoilla syillä siihen hommaan.

Kantsii lukee tää kirja: How to DJ (properly)
evvk

Posts: 1,918

#607 • • evvk

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

Bio, 4.8.2009 07:17:
---
mark hamilton, 3.8.2009 18:08:
soittamisessa ei ole kyse siitä että se on kivaa ja kiva harrastus.. ei tunteilla ole väliä kuten bisneksessä vaan se mitä hyötyä siitä on sosiaalisesti ja rahallisesti ja jos ei ole hyötyä jostain tyypistä niin ei sen idealistiset asenteet ja muut paljon kiinnosta. Ja ihan tiedolla ne ekat kaikat saadaan niin että joku menestyminen puhuu henkilön puolesta tyypin keikalle.

Ja mä aloin DJ:ksi sosiaalisien hyötyjen takia ja oli siinä mielessä sekin että naisia voi kiinostaa enemmän kun soittelee.. ei niinkään se raha. Mut se oli silloin. Mut on siitä hyötyä et nykyään saa hengailla paremmissa piireissä ja heittää läppää nimekkkäidenkin kanssa vaikka en menestynytkään.

---


Mulle soittaminen on juuri kivaa ja yks harrastus muiden joukossa. Ei muuta. Silloin kun ostin soittovehkeet niin mulla ei ollut missään vaiheessa taka-ajatuksena et pääseen "parempiin piireihin" ja luon sillä tavalla sosiaalisia suhteita.

Itseasias mun on välillä todella vaikea tulkita näitä sun tekstejä. Aluks puhut tossa ekassa kappaleessa miten soittamisessa on hyötyä rahallisesti, kun taas jälkimmäisessä sanot et raha ei sit taas olekaan tärkeää. Ja yleensäkin, lue vaikka kerran se teksti minkä oot kirjoittanut.

Mut mikäs siin, jos pidät noita omia syitä olla DJ. Toivon vaan ettei kukaan muu lähde samoilla syillä siihen hommaan.

Kantsii lukee tää kirja: How to DJ (properly)



Joo niitä voi olla vaikea tulkita kun niissä puhutaan eri aikakausista että mitä mieltä olin vuonna 1995-2003 ja mitä mieltä nyt ja todella sekavasti. Mut joo noista motiiveista niin olin joskus 96 DJ-kurssilla ja siellä puhutiin ekalla tunnilla DJ:n eduista, että DJ:llä piisaa naisia ja joka aamu kun herää voi miettiä mieletömissä kikseissä miten kinggi ja ja hyväjätkä on kun on DJ.
Individual

Posts: 10,942

#608 • • Edited Individual HYPNO!
repomiehen-laulut-3.jpg

edit:

mark hamilton, 4.8.2009 08:04:
Mut joo noista motiiveista niin olin joskus 96 DJ-kurssilla ja siellä puhutiin ekalla tunnilla DJ:n eduista, että DJ:llä piisaa naisia ja joka aamu kun herää voi miettiä mieletömissä kikseissä miten kinggi ja ja hyväjätkä on kun on DJ.



Joo-o, eipä ole näkynyt seuraa, vaikka pyöritänkin lättyjä. *justjoo* Kaiken kaupallistumisen jälkeenkin uskallan kuitenkin väittää, että kyse on jollain tasolla alakultuurista ja loppujen lopuksi skidit jotka veivaa lättyjä on ihan samanlaisia kuin ne jotka kuuntelee. Itse rakastan toimia tässä kulttuurissa, pyörittää levyjä, säätää jotain kestejäkin joskus kasaan, käydä bileissä, pyöriä samanhenkisten kanssa ja se antaa mulle elämään kyllä kiksejä. Ja kiksejä saan myös tuosta soittamisesta, ihmisten tanssittamisesta ja viihdyttämisesta, uusien hienojen biisien löytämisestä ja kyllä myös esiintymisestä. Mutta siltikään en näe itseäni minään Jumalana jos mä joten kuten osaan sovittaa kaksi bassoiskua yhteen.
Riku

Posts: 3,187

#609 • • Riku The Little Prince
Mä oon vuosikausia hokenut, että jos tätä hommaa rupee tekemään rahan takia, ala-asteen matikka on jäänyt jossain vaiheessa kesken.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Yallu

Posts: 1,910

#611 • • Edited Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

Bio, 4.8.2009 07:17:
---
mark hamilton, 3.8.2009 18:08:
soittamisessa ei ole kyse siitä että se on kivaa ja kiva harrastus.. ei tunteilla ole väliä kuten bisneksessä vaan se mitä hyötyä siitä on sosiaalisesti ja rahallisesti ja jos ei ole hyötyä jostain tyypistä niin ei sen idealistiset asenteet ja muut paljon kiinnosta. Ja ihan tiedolla ne ekat kaikat saadaan niin että joku menestyminen puhuu henkilön puolesta tyypin keikalle.

Ja mä aloin DJ:ksi sosiaalisien hyötyjen takia ja oli siinä mielessä sekin että naisia voi kiinostaa enemmän kun soittelee.. ei niinkään se raha. Mut se oli silloin. Mut on siitä hyötyä et nykyään saa hengailla paremmissa piireissä ja heittää läppää nimekkkäidenkin kanssa vaikka en menestynytkään.

---


Mulle soittaminen on juuri kivaa ja yks harrastus muiden joukossa. Ei muuta. Silloin kun ostin soittovehkeet niin mulla ei ollut missään vaiheessa taka-ajatuksena et pääseen "parempiin piireihin" ja luon sillä tavalla sosiaalisia suhteita.

Itseasias mun on välillä todella vaikea tulkita näitä sun tekstejä. Aluks puhut tossa ekassa kappaleessa miten soittamisessa on hyötyä rahallisesti, kun taas jälkimmäisessä sanot et raha ei sit taas olekaan tärkeää. Ja yleensäkin, lue vaikka kerran se teksti minkä oot kirjoittanut.

Mut mikäs siin, jos pidät noita omia syitä olla DJ. Toivon vaan ettei kukaan muu lähde samoilla syillä siihen hommaan.

Kantsii lukee tää kirja: How to DJ (properly)



Kaikki ne jotka ovat saaneet DJ-hommista suunnatonta rahallista hyötyä, käsi pystyyn nyt.. _o_


Mun soittoharrastukseni alkoi erään nimeltä mainitsemattoman Turkulaisen Bio-nimisen DJ:n esimerkistä noiden "hullujen" klubivuosien jälkeen, kun alkoi tuntua siltä että musiikista voisi saada enemmän irti. Tuttuja on tullut vuosien varrella jonkin verran, mutta ei mulla olis tullu mieleenkään, että olisin alkanut soittamaan sen takia, että alkaisin keräilemään skenepisteitä sillä. Nyt kun ollaan kymmenen vuotta tässä pyöritty, niin edelleenkään suurin osa jengistä ei tiedä kuka mä oon.. Ja hyvä niin.

Tiedätsä kuka mä oon?

edit:
Niin ja jos ei omat rahkeet riitä saamaan naista, niin ei se DJ-status siinä paljoa auta.. *igor*
Soitan koska se on kivaa ja on kivaa jos joku tykkää että soitan.
Bio

Posts: 4,429

#612 • • Bio The Bullies / Pinky

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

Yallu, 4.8.2009 10:00:
Soitan koska se on kivaa ja on kivaa jos joku tykkää että soitan.



Tämä lause on just se olennaisin asia mitä hain. Kaikki muu on epäolennaista :)
Riku

Posts: 3,187

#613 • • Riku The Little Prince

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

Yallu, 4.8.2009 10:00:
Nyt kun ollaan kymmenen vuotta tässä pyöritty, niin edelleenkään suurin osa jengistä ei tiedä kuka mä oon.. Ja hyvä niin.

Toi, jos jengi tietää kuka sä oot, on niitä nihkeimpiä puolia tossa asiassa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#615 • • Riku The Little Prince
*yrittää kovasti hillitä itseään*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

evvk

Posts: 1,918

#616 • • Edited evvk

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

Yallu, 4.8.2009 10:00:
---
Bio, 4.8.2009 07:17:
---
mark hamilton, 3.8.2009 18:08:
soittamisessa ei ole kyse siitä että se on kivaa ja kiva harrastus.. ei tunteilla ole väliä kuten bisneksessä vaan se mitä hyötyä siitä on sosiaalisesti ja rahallisesti ja jos ei ole hyötyä jostain ..

edit:
Niin ja jos ei omat rahkeet riitä saamaan naista, niin ei se DJ-status siinä paljoa auta.. *igor*
Soitan koska se on kivaa ja on kivaa jos joku tykkää että soitan.



Jaa.. no se naisflaksi nyt on vähän kinni kyllä siitäkin minkä näkönen on. Kyllä meillä Nokialla niillä hyvännäkösillä lihaksikkailla kovis DJ:llä jotka soitti paikallisen nuorisotalon limudiskossa näytti olevan naisia. Ja mitä mulla on kokemusta niin mitä nyt jotain naisia tuli puhuun niin kun sano et oon DJ (vaikka oikeesti en soittanut missään) niin ne oli heti silleen "OOH! DJ!" ja chateissä kun 16-vuotiaana esinnyin nimimerkillä Deejay niin jotain teinejä tuli chattaileen et oox sää oikeesti DJ ja sanoin et oon ja sitten ne sanoi jotain et mun unelma on pokata joku hyvän näkönen DJ.. mut joo nää on näitä teiniprinsessa juttuja. Ei se tässä iässä oikeesti merkkaa onko DJ vai ei. Teinijutuissa nyt voi olla hienoa kun joku mimmi pääsee leveileen kavereilleen että seurustelen sen limudiskon DJ:n kanssa.
Avatar
#617 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

mark hamilton, 4.8.2009 11:14:
...Ja mitä mulla on kokemusta niin mitä nyt jotain naisia tuli puhuun niin kun sano et oon DJ (vaikka oikeesti en soittanut missään) niin ne oli heti silleen "OOH! DJ!" ja chateissä kun 16-vuotiaana esinnyin nimimerkillä Deejay niin jotain teinejä tuli chattaileen et oox sää oikeesti DJ ja sanoin et oon ja sitten ne sanoi jotain et mun unelma on pokata joku hyvän näkönen DJ.. mut joo nää on näitä teiniprinsessa juttuja. Ei se tässä iässä oikeesti merkkaa onko DJ vai ei. Teinijutuissa nyt voi olla hienoa kun joku mimmi pääsee leveileen kavereilleen että seurustelen sen limudiskon DJ:n kanssa.



DJ vuodesta 2000. Keikkalista nolla ;)

OT: http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=7265203&index=77&anchor=7265203
laite

Posts: 2,994

#618 • • laite MastahWankah
............................................________
....................................,.-‘”...................``~.,
.............................,.-”...................................“-.,
.........................,/...............................................”:,
.....................,?......................................................,
.................../...........................................................,}
................./......................................................,:`^`..}
.............../...................................................,:”........./
..............?.....__.........................................:`.........../
............./__.(.....“~-,_..............................,:`........../
.........../(_....”~,_........“~,_....................,:`........_/
..........{.._$;_......”=,_.......“-,_.......,.-~-,},.~”;/....}
...........((.....*~_.......”=-._......“;,,./`..../”............../
...,,,___.`~,......“~.,....................`.....}............../
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-”
............/.`~,......`-...................................../
.............`~.*-,.....................................|,./.....,__
,,_..........}.>-._...................................|..............`=~-,
.....`=~-,__......`,.................................
...................`=~-,,.,...............................
................................`:,,...........................`..............__
.....................................`=-,...................,%`>--==``
........................................_..........._,-%.......`
...................................,<`.._|_,-&``................`
ezzy

Posts: 8,060

#619 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

mark hamilton, 4.8.2009 11:14:
---
Yallu, 4.8.2009 10:00:
---
Bio, 4.8.2009 07:17:
---
mark hamilton, 3.8.2009 18:08:
soittamisessa ei ole kyse siitä että se on kivaa ja kiva harrastus.. ei tunteilla ole väliä kuten bisneksessä vaan se mitä hyötyä siitä on sosiaalisesti ja rahallisesti ja jos ei ole hyötyä jostain ..

edit:
Niin ja jos ei omat rahkeet riitä saamaan naista, niin ei se DJ-status siinä paljoa auta.. *igor*
Soitan koska se on kivaa ja on kivaa jos joku tykkää että soitan.

---


Jaa.. no se naisflaksi nyt on vähän kinni kyllä siitäkin minkä näkönen on. Kyllä meillä Nokialla niillä hyvännäkösillä lihaksikkailla kovis DJ:llä jotka soitti paikallisen nuorisotalon limudiskossa näytti olevan naisia. Ja mitä mulla on kokemusta niin mitä nyt jotain naisia tuli puhuun niin kun sano et oon DJ (vaikka oikeesti en soittanut missään) niin ne oli heti silleen "OOH! DJ!" ja chateissä kun 16-vuotiaana esinnyin nimimerkillä Deejay niin jotain teinejä tuli chattaileen et oox sää oikeesti DJ ja sanoin et oon ja sitten ne sanoi jotain et mun unelma on pokata joku hyvän näkönen DJ.. mut joo nää on näitä teiniprinsessa juttuja. Ei se tässä iässä oikeesti merkkaa onko DJ vai ei. Teinijutuissa nyt voi olla hienoa kun joku mimmi pääsee leveileen kavereilleen että seurustelen sen limudiskon DJ:n kanssa.



Sun onnekses teiniprinsessointiin ei vaikuta ikä, vaan se on toisille ihan elämäntapa vanhemmallakin iällä, että eiku DJ t-paitaa vaa kehiin ja baariin!
evvk

Posts: 1,918

#620 • • evvk

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

ezzy, 4.8.2009 11:26:
---
mark hamilton, 4.8.2009 11:14:
---
Yallu, 4.8.2009 10:00:
---
Bio, 4.8.2009 07:17:
---
mark hamilton, 3.8.2009 18:08:
soittamisessa ei ole kyse siitä että se on kivaa ja kiva harrastus.. ei tunteilla ole väliä kuten bisneksessä vaan se mitä hyötyä siitä on sosiaalisesti ja rahallisesti ja jos ei ole hyötyä jostain ..

edit:
Niin ja jos ei omat rahkeet riitä saamaan naista, niin ei se DJ-status siinä paljoa auta.. *igor*
Soitan koska se on kivaa ja on kivaa jos joku tykkää että soitan.

---


Jaa.. no se naisflaksi nyt on vähän kinni kyllä siitäkin minkä näkönen on. Kyllä meillä Nokialla niillä hyvännäkösillä lihaksikkailla kovis DJ:llä jotka soitti paikallisen nuorisotalon limudiskossa näytti olevan naisia. Ja mitä mulla on kokemusta niin mitä nyt jotain naisia tuli puhuun niin kun sano et oon DJ (vaikka oikeesti en soittanut missään) niin ne oli heti silleen "OOH! DJ!" ja chateissä kun 16-vuotiaana esinnyin nimimerkillä Deejay niin jotain teinejä tuli chattaileen et oox sää oikeesti DJ ja sanoin et oon ja sitten ne sanoi jotain et mun unelma on pokata joku hyvän näkönen DJ.. mut joo nää on näitä teiniprinsessa juttuja. Ei se tässä iässä oikeesti merkkaa onko DJ vai ei. Teinijutuissa nyt voi olla hienoa kun joku mimmi pääsee leveileen kavereilleen että seurustelen sen limudiskon DJ:n kanssa.

---


Sun onnekses teiniprinsessointiin ei vaikuta ikä, vaan se on toisille ihan elämäntapa vanhemmallakin iällä, että eiku DJ t-paitaa vaa kehiin ja baariin!




Jaa no eiks tolleen saa kun vaan blondibimpoja.