kolina, 14.8.2006 09:45:
---
LooPy, 14.8.2006 09:38:
---
kolina, 14.8.2006 09:34:
Älä hanki vinyylisoittimia ja ala keräämään vinyylejä...
---
Tosta on varmasti moni eri mieltä.
---
Juu, aivan varmasti on. Jos on vinyylisoittimet jo hommattu, niin suosittelen siihen rinnalle kuitenkin myös digitaalista laitteistoa (esim. Serato). Sitten voi soitella molempia :). Esim. uusia julkaisuja saa paljon helpommin ja halvemmalla mp3 ym. muodoissa ostettua nettikaupoista kuin perusvinyyleitä.
yöhyöh.... Itse en koske läppärin pitkällä tikullakaan DJ keikalla... Kaveri just esitteli v loppuna omaa hienoa systeemi jossa se voi aikakoodatuil levyil ohjata ämppäreit ymjne.... Noh, systeemi toimii IHAN miten sattui ja eli omaa elämää.... Ei mulla ainakaan riitä ees innostusta säätää asetuksia kohilleen ku koneen uudelleenkäynnistyksen jälkeen asetukset olivat taas miten sattui jne.... Toivottavasti saa kuitenkin systeeminsä toimimaan:)
CD:rokkaa mp3 aikakautena (omakin cd kokoelma kasvaa nykyään tajutonta vauhtia, tänks itunes sekä beatport).
Vinyyli toki on mielestäni edelleen se paras/hauskin soittaa, en mä niinkään mihinkään äänenlaatuun vetoa, se on vaan hauska:) Mut kyl ceedetki soittelee mausteeksi mielellään, johtuen monipuolisista mp3julkaisuista.