Neuvoja aloitteleville DJ:lle

853 posts, 43 pages, 453,085 views

myrkky_

#621 • • myrkky_
Miks kaikki puhuu jostain naisista ja naisflakseista täällä. Eikö TECHNO-piireissä yleisesti oo tiedossa että naisilla ei oo penistä eikä kiveksiä ja sen takia ne on ali-ihmisiä. Mä tunnistan hyvän musan siitä että mun alkaa tehdä mieli munaa.

--
bob's house of feces

myrkky_

#623 • • myrkky_

Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:

ps. Vain rumat miehet kuuntelevat technoa.

Toivottavasti ne myös haisee hieltä. Nyt alkoi ottaa eteen

--
bob's house of feces

evvk

#624 • • Edited evvk

Individual, 4.8.2009 11:43:
---
mark hamilton, 4.8.2009 11:37:
Jaa no eiks tolleen saa kun vaan blondibimpoja.

---

No mitä odotat? Luuletko sä oikeeasti että se levylaukku on sellainen tyttömagneetti, että kaikki naiset lankeavat eteen?

ps. Vain rumat miehet kuuntelevat technoa.

Väitinkö että kaikki? Mulla on ollut naisia, jotka on sanonut mm. että tollasta mä oon just ettinyt kun oon sanonut et oon DJ tai sitten ihastunut just osittain sen DJ jutun takia kuten myös mun kuvan perusteella. Eikä niitä tarvita kun se yksi ja tuhat päiseen yleisöön mahtuu aika monta ja niihin mahtuu aina se yksi joka dikkaa DJ:tä.
Riku

#625 • • Riku The Little Prince
Onneks mul on "I'm a DJ! Fuck me!"-paita.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

myrkky_

#626 • • myrkky_
Mulla oli kerran nainen jonka kanssa kinasin siitä, kumpi voittaa jos ripuli ja sperma tappelee. Sit se löi nyrkillä turpaan. Tämä kaikki tapahtui Turun kulmabaarissa. Samainen nainen kehuskeli mulle miten nopeasti hän osaa purkaa Neuvostoliittolaisen konetuliaseen. En ollut kovinkaan otettu tästä. Ehkä siksi minulla ei ole tällä hetkellä naista.

--
bob's house of feces

evvk

#627 • • Edited evvk
Eikös tää ollut "Neuvoja aloitteleville DJ:lle" -topic ja nyt täällä puhutaan naisita.. no ei se mitään mulle on tänä vuonna tullut puhuun 2 kpl naisia, jotka väitti että vedän jotain huumeita kun tuli ilmi et käyn techno-bileissä. Ei siinä että niitä olisi vältämättä kiinnostanut.

EDIT: Jaa nää on tapahtunut paikallisessa räkälässä
Riku

#628 • • Edited Riku The Little Prince

myrkky_, 4.8.2009 11:56:
Mulla oli kerran nainen jonka kanssa kinasin siitä, kumpi voittaa jos ripuli ja sperma tappelee. Sit se löi nyrkillä turpaan. Tämä kaikki tapahtui Turun kulmabaarissa. Samainen nainen kehuskeli mulle miten nopeasti hän osaa purkaa Neuvostoliittolaisen konetuliaseen. En ollut kovinkaan otettu tästä. Ehkä siksi minulla ei ole tällä hetkellä naista.

Yritätkö sä väittää että sä et oo homo? Now I'm confused... Toisaalta tossakin on se bi "taka-ovena" auki.

--

myrkky_

#629 • • myrkky_

Yritätkö sä väittää että sä et oo homo? Now I'm confused... Toisaalta tossakin on se bi "taka-ovena" auki.

Mulle kelpaa kaikki mikä liikkuu tai on epäilyttävästi paikallaan

--
bob's house of feces

Riku

#630 • • Riku The Little Prince

myrkky_, 4.8.2009 12:17:
Mulle kelpaa kaikki mikä liikkuu tai on epäilyttävästi paikallaan

Ah, tää kuulostaa jo enemmän siltä mun tuntemalta Myrkyltä. Se lisäksi selvittää paljon siitä mitä helvettiä sä oot tehny siellä mikserin toisella puolella.

--

ezzy

#631 • • ezzy Droid-pappa

mark hamilton, 4.8.2009 12:02:
Eikös tää ollut "Neuvoja aloitteleville DJ:lle" -topic ja nyt täällä puhutaan naisita.. no ei se mitään mulle on tänä vuonna tullut puhuun 2 kpl naisia, jotka väitti että vedän jotain huumeita kun tuli ilmi et käyn techno-bileissä. Ei siinä että niitä olisi vältämättä kiinnostanut.

Olisit voinut varmaan sitten olla mainitsematta itse niitä naisia? Omia tekstejään saa myös lukea ja oikolukea.
RujoNic

#632 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
johan on menny ärsyttävästi offtopiciks... ei kiinnosta edes alkaa selailla missä se oikee keskustelu on. HOMOT!!!
Riku

#633 • • Riku The Little Prince
Takasin aiheeseen:

Osta mikseri, mieti haluutko miksata ouldskuul levareilla vai nyyskuul diginä, ja sit kun osaat tehdä miksauksen verran jotain putkeen, promoa itteäs. Noin. Off-topic korjattu.

--

Anderi

#634 • • Anderi
Tutut, yksinkertaiset biisit, joissa ei mene vokaaliosuudet päällekkäin. Toistoa toiston perään samoilla levyillä. Kun alkaa tuntua siltä että vähän ymmärtää missä mennään, niin voi vaihtaa levyjä ja alkaa harjoittelemaan hyvän kokonaisuuden tekemistä. Kikkailut jne. tulee sitten ajan kanssa, eikä niitä välttämättä edes kaipaa, riippuen toki musatyylistä jota soittaa.
Riku

#635 • • Riku The Little Prince
Eri musatyylien miksaamisvinkit vaatis kyl jokainen topicin erikseen.

--

evvk

#636 • • evvk

ezzy, 4.8.2009 12:56:
---
mark hamilton, 4.8.2009 12:02:

---

Olisit voinut varmaan sitten olla mainitsematta itse niitä naisia? Omia tekstejään saa myös lukea ja oikolukea.

Eikös se ole itsestään selvyys, että asia johtuu minusta ja silloin kyllä lukijan pitäisi pystyä päättelemään onko jokin teksteistäni kirjoitettu vakavissaan vai onko siinä tahallista ironiaa.
Takyon

#637 • • Edited Takyon Möwkö

mark hamilton, 4.8.2009 15:31:
Eikös se ole itsestään selvyys, että asia johtuu minusta ja silloin kyllä lukijan pitäisi pystyä päättelemään onko jokin teksteistäni kirjoitettu vakavissaan vai onko siinä tahallista ironiaa.

Mä sanon tän sulle nyt jo toiseen kertaan (ja aika moni muukin on sanonut). Sun tekstit on niin vitun sekavia ja omituisia et niistä ei kyl ota kukaan mitään selkoa. *piis*

edit. Okei, lisää tuonne väliin johonki sana "usein"..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

evvk

#638 • • evvk

Takyon, 4.8.2009 15:34:
---
mark hamilton, 4.8.2009 15:31:

---

Mä sanon tän sulle nyt jo toiseen kertaan (ja aika moni muukin on sanonut). Sun tekstit on niin vitun sekavia ja omituisia et niistä ei kyl ota kukaan mitään selkoa. *piis*

edit. Okei, lisää tuonne väliin johonki sana "usein"..

Jaa.. no kyllä jotkut tietyt ihmiset pystyy päättelemään paljokin. Voin esimerkkinä sanoa, että esim. minä olen ollut tilanteissa, jossa joku tyyppi heittää jotain juttua ja osa kuulijoista ei vaan tajua kun taas minä pystyn päättelemään mitä tyyppi tarkoitti. Eikä mulla ole aikaa rueta miettimään asioiden yksityskohtia sillain että sanomiset olis selkeempiä joillekin kun on nopeampaa käyttää mm. tunne- ja motiivivaistoa. Mun luonnetyypin kuvaukseen kuulu että mulle Smalltalk on tarpeeton asia ja että ole vaikea selkoinen. Yleensä ohjelmoijalla on sellainen luonnetyyppi.
#639 • • Reivaaja Guest

mark hamilton, 4.8.2009 15:56:
...Mun luonnetyypin kuvaukseen kuulu että mulle Smalltalk on tarpeeton asia ja että ole vaikea selkoinen. Yleensä ohjelmoijalla on sellainen luonnetyyppi.

Mun innostus koodaamiseen lopahti, kun tajusin sen vievän liikaa aikaa konaisuuksien hahmottamisesta.
#640 • • Edited Reivaaja Guest

mark hamilton, 4.8.2009 16:06:
Jaa no ei ole mitenkään ihmeellistä, että koodarit ei pysty keskitymään kuin siihen olennaiseen ja se työ vaatii usein että vedetään huoneen lattialla ympyrää kuin ropeankka ja mititään ongelman ratkaisuun tarvittavia vaiketa matemaatisia yhtälöitä ja keskityminen mihinkään muuhun hämärtyy. Mä voin työssäni joutua keksimään miten mm. Google Maps koodataan ja se ei ole helppoa. Sanoisinko et koodaminen työnä on todella rankkaa henkisellä tasolla, koska työn antaja ja asiakkat saattaa asettaa kovia paineita ja tiukkoja aikatauluja ja tehtävät duunit saattaa olla todella haasteellisia toteuttaa.

'Pari' 'imuria' joskus ylä-asteella korjanneena voin kyllä samaistua. Parin raamatun kokoisen C++ kirjan lukeneena voin samaistua. Java-kirja nyt muistutti Ikean katalogia.
Taidot? Nolla.
Mut mä koodasinki sattuneesta syystä paperille. Kiinnostus loppu ennen kuin sain käyttää tietokonetta mainitsemastani syystä. KAi mä jonku perus laskimen sain aikasex sit lopulta (kirjastoilla).

Pointti on nyt se, että en vähättele koodaamisen vaikeutta. Päinvastoin. Minusta tuntuu että se vie liikaa aikaa pyrkimyksissäni olla kokonaisvaltaisesti viisaampi ja älykkäämpi.

Mua kiinnostaa enemmän konseptit ja niiden rajat, kuin niiden sisältö ja ajat.

E: Selitetään tota nyt hieman järjellä jos joku vielä tällä kohtaa aihetta on lukemassa. Eli olen vasenkätinen oikeakätisessä maailmassa. Oikea aivopuolisko toimii intuitiivisesti, kun vasen analyyttisesti. Miten nämä nyt sitten liittyy mihinkään? Siitä pitää ottaa itse selvää.