853 posts, 43 pages, 453,069 views
Replying to Neuvoja aloitteleville DJ:lle:
mark hamilton, 4.8.2009 11:37:
Jaa no eiks tolleen saa kun vaan blondibimpoja.
ps. Vain rumat miehet kuuntelevat technoa.
Individual, 4.8.2009 11:43:
---
mark hamilton, 4.8.2009 11:37:
Jaa no eiks tolleen saa kun vaan blondibimpoja.
---
No mitä odotat? Luuletko sä oikeeasti että se levylaukku on sellainen tyttömagneetti, että kaikki naiset lankeavat eteen?
ps. Vain rumat miehet kuuntelevat technoa.
Yritätkö sä väittää että sä et oo homo? Now I'm confused... Toisaalta tossakin on se bi "taka-ovena" auki.myrkky_, 4.8.2009 11:56:
Mulla oli kerran nainen jonka kanssa kinasin siitä, kumpi voittaa jos ripuli ja sperma tappelee. Sit se löi nyrkillä turpaan. Tämä kaikki tapahtui Turun kulmabaarissa. Samainen nainen kehuskeli mulle miten nopeasti hän osaa purkaa Neuvostoliittolaisen konetuliaseen. En ollut kovinkaan otettu tästä. Ehkä siksi minulla ei ole tällä hetkellä naista.
Yritätkö sä väittää että sä et oo homo? Now I'm confused... Toisaalta tossakin on se bi "taka-ovena" auki.
Ah, tää kuulostaa jo enemmän siltä mun tuntemalta Myrkyltä. Se lisäksi selvittää paljon siitä mitä helvettiä sä oot tehny siellä mikserin toisella puolella.myrkky_, 4.8.2009 12:17:
Mulle kelpaa kaikki mikä liikkuu tai on epäilyttävästi paikallaan
mark hamilton, 4.8.2009 12:02:
Eikös tää ollut "Neuvoja aloitteleville DJ:lle" -topic ja nyt täällä puhutaan naisita.. no ei se mitään mulle on tänä vuonna tullut puhuun 2 kpl naisia, jotka väitti että vedän jotain huumeita kun tuli ilmi et käyn techno-bileissä. Ei siinä että niitä olisi vältämättä kiinnostanut.
EDIT: Jaa nää on tapahtunut paikallisessa räkälässä
ezzy, 4.8.2009 12:56:
---
mark hamilton, 4.8.2009 12:02:
Eikös tää ollut "Neuvoja aloitteleville DJ:lle" -topic ja nyt täällä puhutaan naisita.. no ei se mitään mulle on tänä vuonna tullut puhuun 2 kpl naisia, jotka väitti että vedän jotain huumeita kun tuli ilmi et käyn techno-bileissä. Ei siinä että niitä olisi vältämättä kiinnostanut.
EDIT: Jaa nää on tapahtunut paikallisessa räkälässä
---
Olisit voinut varmaan sitten olla mainitsematta itse niitä naisia? Omia tekstejään saa myös lukea ja oikolukea.
mark hamilton, 4.8.2009 15:31:
Eikös se ole itsestään selvyys, että asia johtuu minusta ja silloin kyllä lukijan pitäisi pystyä päättelemään onko jokin teksteistäni kirjoitettu vakavissaan vai onko siinä tahallista ironiaa.
Takyon, 4.8.2009 15:34:
---
mark hamilton, 4.8.2009 15:31:
Eikös se ole itsestään selvyys, että asia johtuu minusta ja silloin kyllä lukijan pitäisi pystyä päättelemään onko jokin teksteistäni kirjoitettu vakavissaan vai onko siinä tahallista ironiaa.
---
Mä sanon tän sulle nyt jo toiseen kertaan (ja aika moni muukin on sanonut). Sun tekstit on niin vitun sekavia ja omituisia et niistä ei kyl ota kukaan mitään selkoa.
edit. Okei, lisää tuonne väliin johonki sana "usein"..
mark hamilton, 4.8.2009 15:56:
...Mun luonnetyypin kuvaukseen kuulu että mulle Smalltalk on tarpeeton asia ja että ole vaikea selkoinen. Yleensä ohjelmoijalla on sellainen luonnetyyppi.
mark hamilton, 4.8.2009 16:06:
Jaa no ei ole mitenkään ihmeellistä, että koodarit ei pysty keskitymään kuin siihen olennaiseen ja se työ vaatii usein että vedetään huoneen lattialla ympyrää kuin ropeankka ja mititään ongelman ratkaisuun tarvittavia vaiketa matemaatisia yhtälöitä ja keskityminen mihinkään muuhun hämärtyy. Mä voin työssäni joutua keksimään miten mm. Google Maps koodataan ja se ei ole helppoa. Sanoisinko et koodaminen työnä on todella rankkaa henkisellä tasolla, koska työn antaja ja asiakkat saattaa asettaa kovia paineita ja tiukkoja aikatauluja ja tehtävät duunit saattaa olla todella haasteellisia toteuttaa.