pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 366,575 views

Tiia

Posts: 352

#821 • • Tiia
Ainii, pääsin Evtekiin. *lmao*
fantaB

Posts: 134

#822 • • fantaB
Jee.. hyödytti lukee. Pääsin Haaga-Heliaan. *hymy*

--
Come and take a trip with me
to a land where love is free...

Snaggo

Posts: 1,147

#823 • • Snaggo ;__;
"Lukematta sisään" :P
Arcada, medieteknik. JAHUU.

--
bojoing.

sensei

Posts: 125

#824 • • sensei Käyttäjä

Pauha, 29.6.2007 21:00:
Rannalle jäätiin, kirjaimellisesti. Oon vielä varasijalla, mutta en usko että pääsen enää. Positiivista on sentää että kokeet meni odotuksia paremmin, ja pääsin varasijalle edes. Kummiskin 12 otetaan tänä vuonna sisään, että taisi jäädä muutama taaksekkin.

Mutta joo, aika paskat fiilikset... *uuh*



Itsellä jäi paikka 0,75p päähän, täytyy myöntää että v*tutti aika kiitettävästi.. Mutta elämä jatkuu..
Lost-Soul

Posts: 3,107

#825 • • Lost-Soul los pallos

Tiia, 12.7.2007 11:07:
Ainii, pääsin Evtekiin. *lmao*


Ja et ikinä tule valmistumaan Evtekistä *senkin*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

KooKie

Posts: 4,338

#826 • • KooKie aka. Petress Pan
http://www.ircquotes.net/?118265

Näin meillä irkkaajilla. :D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Mark

Posts: 7,311

#827 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Lost-Soul, 13.7.2007 00:33:
Ja et ikinä tule valmistumaan Evtekistä *senkin*



Se on muuten yllättävän vaikeeta, moni on yrittäny *nauru* Ottamatta ees huomioon tulevaa integroimista stadiaan.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Tiia

Posts: 352

#828 • • Tiia

Lost-Soul, 13.7.2007 00:33:
---
Tiia, 12.7.2007 11:07:
Ainii, pääsin Evtekiin. *lmao*
---
Ja et ikinä tule valmistumaan Evtekistä *senkin*


Ei oo ees tarkotuksena valmistua. Kunhan pääsi vaan johonkin. Riittää mulle, että saan opiskelija-alennuksen junalipusta. *lmao*
Haen sitten muualle, kun keksin jotain kiinnostavampaa.
Freja

Posts: 8,774

#829 • • Freja Sihteeri
Opiskelu.. Maistuis varmaan mullekin. :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

frz3n

Posts: 222

#830 • • frz3n
hyi vittu stressaa ny jo tulevan kesän kv.politiikan ja valtio-opin pääsykokeet *hikoil**pökr*

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

terraluna

Posts: 1,270

#831 • • terraluna Agentti
Jee, lopultakin oon taas opiskelija! Sain peruutuspaikan Stadiasta ja valmistun 2011 sosionomiksi. Motivaatiota riittää ainakin tässä vaiheessa ja uskon että loppuun asti opintoja! :)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

Nex

Posts: 83

#832 • • Nex
en opiskele just nyt mutta olen hakemassa kouluun jatkamaan samaa alaa mikä jäi kesken.. saa nähä pääsenkö =/ vähän tuntuu että en.. muttahh sen näkee sitten tässä, luultavasti aika piankin.
tomii

Posts: 3,594

#833 • • tomii kallion herttua

terraluna, 8.1.2008 23:54:
Jee, lopultakin oon taas opiskelija! Sain peruutuspaikan Stadiasta ja valmistun 2011 sosionomiksi. Motivaatiota riittää ainakin tässä vaiheessa ja uskon että loppuun asti opintoja! :)



AMK:ssa toi motivaatio kyl hyytyy (lähinnä opetuksen takia) monilla aloilla, mut nauti siitä vielä kun sitä löytyy *vink*

--
reivaan kunnes kuolen

Samu81

Posts: 1,224

#834 • • Samu81 kokolihaa
Onkohan täällä ketään, jolla olisi kokemusta varsinkin Kauppiksen valmennuskursseista? Tai jotain fiksuja linkkejä keskustelupalstoille? Ylen Opinportti on tuttu, Pääsykokeet.com on tuttu kuin myös Suoli24. Onko muita joissa olisi jonkinlaista informaatiota?
Olin tuossa jo vuosi takaperin hakemassa, mutta rehellisesti sanoen homma kaatui kipeään käteen sekä omaan mattimyöhäisyyteen :(

Eilen olin Huippuvalmennuksen infotilaisuudessa ja vuosi takaperin heillä olisi ollut tarjolla mulle aivan täydellinen kurssivaihtoehto. Vaan tänäpä vuonna sitä ei ole, hekoheko.. *justjoo* Lisäksi pari epäilyttävää juttua joita googlesta "huiputusvalmennus" -termillä löytää..

1,5ke valmennuskurssiin + toinen mokoma elämiseen kun koko kevät & alkukesä menee kirjojen kanssa pakertaessa ilman mitään tuloja tahi tukia, ne on ainakin mulle sellainen summa rahaa, että vähän pistää tuollaisten kirjoitteluiden jälkeen mietityttämään jotta mistä sille saisi mahdollisimman paljon vastinetta..

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

tir

Posts: 951

#835 • • tir
pitäis taas keksiä joku ala/paikka minne hakisi.
viime vuonna kaatui homma sairastamiseen. jos tänä vuonna saisi haettua useampaan kuin yhteen paikkaan. ja ehkä jonnekin minne todella haluaisi..
sunbeam

Posts: 205

#836 • • sunbeam santa`s little helper
pitäisi ja pitäisi hakea, mutta kun ei millään jaksaisi treenata pääsykokeita varten... joka päivä joutuu repimään itseään niskasta, mutta ei kai siinä mikään auta jos kerta yrittää opiskelemaan päästä...*poks*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke

KooKie

Posts: 4,338

#837 • • KooKie aka. Petress Pan
Pääsykoe-alue oli putkahtanut yliopiston sivuille. Nyt sitten kirjat kätöseen ja lukemaan Rooman hajoamisesta, Merovingeista ja Kaarle Suuresta, Islamin synnystä sun muista vesseleistä. Oon aika positiivisesti loppupeleissä yllättynyt noinkin mielenkiintoisesta (joskin laajasta) koealueesta. :)(:

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#838 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Pari vuotta on mennyt niin hujauksessa, että alempi korkeakoulututkinto ei enää riitäkään mulle. Tänä keväänä siis taas pääsykokeisiin *hikoil* Toivon mukaan olisin ens syksynä sit proviisoriopiskelija :) Ja kaks vuotta sit vannoin, etten enää IKINÄ lue yhteenkään pääsykokeeseen *nauru*

Eipä oo vielä sisäänottoperusteet tullu meidän laitoksen sivuille, koska niitä muutetaan *pepsodent* Ja toivonmukaan niin, että ne olis mun eduks, ois joku toivo päästäkin...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

lennu

Posts: 39

#839 • • lennu

Samu*, 9.1.2008 16:35:
Onkohan täällä ketään, jolla olisi kokemusta varsinkin Kauppiksen valmennuskursseista? Tai jotain fiksuja linkkejä keskustelupalstoille? Ylen Opinportti on tuttu, Pääsykokeet.com on tuttu kuin myös Suoli24. Onko muita joissa olisi jonkinlaista informaatiota?
Olin tuossa jo vuosi takaperin hakemassa, mutta rehellisesti sanoen homma kaatui kipeään käteen sekä omaan mattimyöhäisyyteen :(

Eilen olin Huippuvalmennuksen infotilaisuudessa ja vuosi takaperin heillä olisi ollut tarjolla mulle aivan täydellinen kurssivaihtoehto. Vaan tänäpä vuonna sitä ei ole, hekoheko.. *justjoo* Lisäksi pari epäilyttävää juttua joita googlesta "huiputusvalmennus" -termillä löytää..

1,5ke valmennuskurssiin + toinen mokoma elämiseen kun koko kevät & alkukesä menee kirjojen kanssa pakertaessa ilman mitään tuloja tahi tukia, ne on ainakin mulle sellainen summa rahaa, että vähän pistää tuollaisten kirjoitteluiden jälkeen mietityttämään jotta mistä sille saisi mahdollisimman paljon vastinetta..



Sen verran tosta Huippuvalmennuksesta, että olin sosiaalipsykologian valmennuskurssilla parin luennon ajan vuonna 2006. Totesin, että on aivan hirveetä paskaa ja huonolla julkisuudella uhaten sain rahat takaisin. Menin sitten Valmennuskeskukselle, joka oli mielestäni hyvä.

Huippuvalmennuksella oli "opettajana" oisko ollu sosiologian OPISKELIJA, joka ei ollut ikinä lukenut sivuakaan sosiaalipsykologiaa! Jo ensimmäisellä tunnilla kurssilaiset tiesivät enemmän kuin se ja jengiä käveli ulos luennolta. Muutenkin koko firma on aivan omituinen, orientaatiossa se nuorisopappi Teemu Laajasalo tms. (ainakin silloin Huippuvalmennuksessa duunissa) piti sellasta hehkutussaarnaa, että olisi voinut luulla olevansa jossain herätysliikkeen kokouksessa..

Valitustani opetuksen tasosta ei otettu lainkaan vakavasti (Laajasalo selitti jotain, että kaikkien opettajien tyylit eivät sovi kaikille opiskelijoille) ja sain tosiaan kertoa, että Hesarissa on aivan satavarmasti juttu ko. firmasta, jos rahat eivät rupea tipahtelemaan tilille.
sunbeam

Posts: 205

#840 • • sunbeam santa`s little helper
kyllä on huojentunut olo kun sai juhannuksen alla varmistuksen, että on päässyt kouluun! Nyt pitää vaan mennä ostaa uusi penaali ja pyyhekumi! *tirsk*

--
Oma minä on ainut vankila, joka pystyy kahlitsemaan sielun.
- Henry Van Dyke