pääsykokeet/opiskelu

858 posts, 43 pages, 366,641 views

sare

Posts: 100

#801 • • sare

Hyzenthlay, 7.6.2007 10:51:
mä keskustelin yhden kanssa, joka oli pyrkimässä tonne, ja sain sen käsityksen, että kyllä se vuosikertomus on opeteltava :D Kertoo varmaan jotain opetuksen laadusta, kun heti pääsykokeissa pistetään opettelemaan tollasta.



Joo ja vähän yllätyksenä tuli kun siitä enkunkielisestä osasta piti tehä sivun kirjotelma, pari kaverii haki myös tonne ja todettiin kaikki et ei mitään käsitys mitä ne oikein haki et siinä kirjotelmassa olis pitäny olla.

--
Mies seisoo rinnallasi kaikissa niissä vastoinkäymisissä,jotka olisit välttänyt, jos olisit pysynyt sinkkuna.

kovas

Posts: 1,522

#802 • • kovas Kristo

Hyzenthlay, 7.6.2007 10:51:
mä keskustelin yhden kanssa, joka oli pyrkimässä tonne, ja sain sen käsityksen, että kyllä se vuosikertomus on opeteltava :D Kertoo varmaan jotain opetuksen laadusta, kun heti pääsykokeissa pistetään opettelemaan tollasta.


tyypit dissaa heliaa! hävetkää! :D

..mut kai se opetuksen taso on sit aika heikkoo. kun mäkin pärjään siel :D
milessi

Posts: 188

#803 • • milessi Jai
no, oli taas tarkoitus hakea ja ehdin lukeakin jo.. sitten alotin kuitenki kesätyöt ja eiköhän se taas jäänyt. ei sitä tuu varmaa enää mihinkää haettua *blush*

--
josko sitä sitten tanssahtelemaan

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#804 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

hards, 7.6.2007 18:17:
tyypit dissaa heliaa! hävetkää! :D



anteeks *blush* no en mä siitä opetuksen tasosta tiedä. Mut multa kyllä katkeis motivaatio heti alkuunsa, jos pistettäs ulkoo opetteleen jotain ihan turhaa.

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Nepenthe

Posts: 141

#805 • • Edited Nepenthe
Oon nyt Porthaniassa duunissa ja on kyllä vaikeuksia olla virnuilematta kun talo on koko ajan täynnä pääsykokeisiin odottavia kalpeita ja täriseviä ihmisiä. Kyllä, olen vanha ja inhottava *nauru*
Blue_Wabbit

Posts: 212

#806 • • Blue_Wabbit
Mitäs nyt tuossa torstaina pääsärit Humakkiin, että niitä odotellessa ja muistiinpanoja kertaillessa vielä kun motivaatiota riittää.

--
Raha ei tee onnelliseksi, mutta itkisin mieluummin Jaguarissa kuin bussissa.

terraluna

Posts: 1,270

#807 • • terraluna Agentti
Maanantaina oli Stadian pääsykokeet sosionomilinjalle. Ihan hyvin meni, kielellistä lahjakkuutta tjsp. mittaava osio meni parhaiten, matemaattista kuvaava huonoiten. Ei yllätyksiä siis. Tonne jos en pääse niin sit koitan jotain ihan muuta, esim. kauneudenhoitoala on yksi vaihtoehto.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

wammi

Posts: 627

#808 • • wammi
aijaijai, paikka lohkes hkin farmasian tiedekunnasta!! ei tullu turhaan luettua! suht mahti fiilis*jiihaa*
Greed

Posts: 178

#809 • • Greed Esp`03
Itse hain laureaan, hyvinkäälle liiketalouden puolelle ja sama ennakkomateriaali sielläkin.. Puuduttavaa ja turhauttavaa lukea 70 sivua keskon vuosiraportista. ihmettelen vain sitä, että lahdessa samaan koulutukseen oli sama ennakkomateriaali, mutta täysin eri koe.. O_o

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Tiia

Posts: 352

#810 • • Tiia
Perseelleen meni, mutta eipä muuta voinu odottaakaan tällä lukemisella. *pepsodent*
dj upi

Posts: 1,835

#811 • • dj upi
Kauppakorkeaan yritin, jännä nähdä meneekö läpi. Ainakin oli koe muuttunut aika tavalla edellisvuoteen verrattuna O___o
Mönnä

Posts: 190

#812 • • Mönnä
Huuh, se on tehty.

Mulla on aika hyvä fiilis, vaikka paikka ei tänä vuonna vielä avautuisikaan. Nyt ainakin olen satavarma mihin tähtään ja mitä pitää tehä, se on tärkeintä. Ottaen huomioon, että menin kokeen tekemään kuumeessa saaden hervottomia yskänkohtauksia aika ajoin, enkä voinu hengittää ollenkaan nenän kautta koko prosessin aikana (terrorisoin muita *pahis*), niin olen aika tyytyväinen tähänkin yritykseen.

Eikä se niin kamalaa ollut mitä pelkäsin, joten tästä on hyvä lähtee, kävi miten tahansa *joo*

Kai sieltä ainaki muutama säälipiste tulee *nauru*

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#813 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

wammi, 18.6.2007 10:07:
aijaijai, paikka lohkes hkin farmasian tiedekunnasta!! ei tullu turhaan luettua! suht mahti fiilis*jiihaa*



tervetuloa! t. farmasisti *hih*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Little Sunshine

Posts: 18

#814 • • Little Sunshine
Pitäis jo alkaa tippua tietoa pääsikö opiskelemaan... Alkaa jo harmittamaan tämä odottelu. :(

--
...hän miettii miksi toinen täällä valon lapsi on
ja toinen yötä rakastaa...

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#815 • • Edited WiljamiDzay Nyypiö
Tää taitaa olla pikkanen masokisti... Vasta sain paperit (tradenomin) ulos edellisestä koulusta ja tänään laitoin hakupaperit kauppamaisterin koulutukseen Rotterdamiin *pökr**hymy*

edit. niin ja peukut pydeen ja kaikkee semmosta... ei oo tarvinnukkaan kohta 5 vuoteen jänskättää et pääseekö kouluun vai ei *tirsk*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Elias

Posts: 434

#816 • • Elias Elias
Aijai, paikka lohkesi matemaattis-luonnontieteellisestä tiedekunnasta *jiihaa*

--
Because "moo" just doesn't sound right"

Mikcore

Posts: 914

#817 • • Mikcore Eternity has passed
Pikkusisko pääsi lääkikseen *hymy*
vesqhu

Posts: 24

#818 • • vesqhu
mullakin pikkusysteri pääs turkuun opiskeleen kemiaa...taitaapi olla ensimmäinen tästä suvust kuka yliopistoon lähtee
Pauha

Posts: 515

#819 • • Pauha
Rannalle jäätiin, kirjaimellisesti. Oon vielä varasijalla, mutta en usko että pääsen enää. Positiivista on sentää että kokeet meni odotuksia paremmin, ja pääsin varasijalle edes. Kummiskin 12 otetaan tänä vuonna sisään, että taisi jäädä muutama taaksekkin.

Mutta joo, aika paskat fiilikset... *uuh*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#820 • • [Nuclear] el aprendiz
Opiskelut...kohta OHI! ^__^ Vaikka toki se jatkuu osaltaa koko uran ajan, mutta tää "opiskelijaelämä"....

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku