858 posts, 43 pages, 381,139 views
Pauha, 29.6.2007 21:00:
Rannalle jäätiin, kirjaimellisesti. Oon vielä varasijalla, mutta en usko että pääsen enää. Positiivista on sentää että kokeet meni odotuksia paremmin, ja pääsin varasijalle edes. Kummiskin 12 otetaan tänä vuonna sisään, että taisi jäädä muutama taaksekkin.
Mutta joo, aika paskat fiilikset...
Tiia, 12.7.2007 11:07:
Ainii, pääsin Evtekiin.
Lost-Soul, 13.7.2007 00:33:
Ja et ikinä tule valmistumaan Evtekistä
Lost-Soul, 13.7.2007 00:33:
---
Tiia, 12.7.2007 11:07:
Ainii, pääsin Evtekiin.
---
Ja et ikinä tule valmistumaan Evtekistä
terraluna, 8.1.2008 23:54:
Jee, lopultakin oon taas opiskelija! Sain peruutuspaikan Stadiasta ja valmistun 2011 sosionomiksi. Motivaatiota riittää ainakin tässä vaiheessa ja uskon että loppuun asti opintoja! :)
Samu*, 9.1.2008 16:35:
Onkohan täällä ketään, jolla olisi kokemusta varsinkin Kauppiksen valmennuskursseista? Tai jotain fiksuja linkkejä keskustelupalstoille? Ylen Opinportti on tuttu, Pääsykokeet.com on tuttu kuin myös Suoli24. Onko muita joissa olisi jonkinlaista informaatiota?
Olin tuossa jo vuosi takaperin hakemassa, mutta rehellisesti sanoen homma kaatui kipeään käteen sekä omaan mattimyöhäisyyteen :(
Eilen olin Huippuvalmennuksen infotilaisuudessa ja vuosi takaperin heillä olisi ollut tarjolla mulle aivan täydellinen kurssivaihtoehto. Vaan tänäpä vuonna sitä ei ole, hekoheko.. Lisäksi pari epäilyttävää juttua joita googlesta "huiputusvalmennus" -termillä löytää..
1,5ke valmennuskurssiin + toinen mokoma elämiseen kun koko kevät & alkukesä menee kirjojen kanssa pakertaessa ilman mitään tuloja tahi tukia, ne on ainakin mulle sellainen summa rahaa, että vähän pistää tuollaisten kirjoitteluiden jälkeen mietityttämään jotta mistä sille saisi mahdollisimman paljon vastinetta..