858 posts, 43 pages, 381,731 views
[Nuclear]:
Tänään oli Mercurian pääsykoe ja täytyy kyllä sanoa, et oli perin erikoinen...
Aika erilainen mitä oon aiemmilta vuosilta kuullut. En kyl oikein ymmärtänyt vikan osion vaikeutta... Jos kysymys on Kuinka monta yritystä vuonna x tuli lisää ja tekstissä lukee vuonna x tuli 120 yritystä lisää, niin ööö...ei tarvii kovin fiksu olla että vastaa oikein.She:
Jeh. Luokasta katos ainakin 7 ihmistä matikanosan jälkeen.. Mä unohin kellon ja otti vähän päähän kun sielä luokassa ei ollu kelloo ja se setä ei kertonnu paljo aikaa ois jäljellä... matikka ja se vika oli helppoja mut essee oli ns. vaikee. Ei tienny mitä ne halus et siin lukee.....
milla:
okei, nyt jännittää paljon. huominen menee varmaan oksentaessa :(
kuilu:Mihin haet? TeaK meni jo
Joillekin paineet on aika kestämättömät, kuten jollekin naispuoliselle oikikseen lukevalle joka viime viikon lopulla tai tän viikon alussa (en muista) veti Domman WC:ssä ranteensa auki ja lähti tuonpuoleiseen.dirtyfacedkid:
Kuulin, et ainakin oikiksen pääsykokeissa osa porukasta pyörtyilee. Osa taas alkaa yrjöömään niin paljon, et pitää viedä sairaalaan. Eiköhän toi oo aika sama juttu muissakin.. Mut tarkotus ei siis ollu pelotella vaan kertoo, et kyl niit muitakin jännittää.. Hyvin ne menee*piis*
[Nuclear]:
Joillekin paineet on aika kestämättömät
kuten jollekin naispuoliselle oikikseen lukevalle joka viime viikon lopulla tai tän viikon alussa (en muista) veti Domman WC:ssä ranteensa auki ja lähti tuonpuoleiseen.
sait kiinnostumaan. mut hahaah, lahjoista en lupaa, yirtystä kylläki vitutuskestävyys on tullu kaupanpäälle haikaralta ku nyytissä mut toi.kuilu:Lue sellanen kirja ku Sivullinen by Albert Camus. Siitä Maria En lupaa, mut istuisit tosi nätisti siihen, jos siis lahjoja löytyy. Ja vitutuskestävyyttä. Klubituksen k2 vetäis näil näppäimil liidin *igor*Mut se onki pro!
kuilu:Btw, eka diagnoosi oli kuolio ja ehdin pari tuntii luulemaa, et mun jalat leikataa reisistä irti Kaks tuntii on joskus pitkä aika. Vars ku oot just 18 vee
Siis lihastuho tuli ja reisistä katos 25-30 prosenttia kuolleena lihaskudoksena, siitä sitten munuaiset sano sopimuksen irti ja No mua kusetettii monta päivää keinotekosesti!
- dialyysihymiö -
Kat:
Pääsykokeet oli jo
ei _mitään_ omaa soveltamista