Suojaatko kuulosi bileissä?

386 posts, 20 pages, 137,545 views

KitKat

Posts: 7

#161 • • KitKat
Definitely. Muutenkin jatkuva tinnitus entistä kovempana huutona päässä ei liiemmin innosta.
Kianoni

Posts: 357

#162 • • Kianoni pomputtaako?
suojaan, runsaalla vaikulla *iloinen*
ilarip

Posts: 731

#163 • • ilarip
Ehdottomati. tinnitys alkoi joskus 2.5v sitten en muista tarkkaa aikaa.
Niin paskamainen ongelma kun ei saa nukuttua hiljaisessa että meinaa itku tulla.
Kirurgintarkka

Posts: 81

#164 • • Kirurgintarkka Rau

sapeli,


Tää on totta - mulla esim. on korvat kipeät aina bileiden jälkeen jos oon käyttänyt mun kuusitulppia, kun ne ei istu oikein hyvin *uuh*



Mulla on kans samaa ongelmaa, mut tilanne on se, et jos en käytä niin sattuu ja soi korvissa pari päivää. Ratkaisu ois tietysti, et valais ne tulpat, mut tällä hetkellä täytyy tyytyä kuusiin. Parempi sekin, että kipu johtuu niistä tulpista, eikä kovasta äänestä.
enia

Posts: 5

#165 • • enia
Jep Jep!!
Todellakin.!
Juuri tulimme takaisin Pietarin Mayday tapahtumasta. Iso miinus Venäjälle, missään ei myyty korvatulppia..... *justjoo*


....joten piti soveltaa.
=> Mussutin kaksi purkkaa, taittelin ne nenäliinanpalasten väliin ja tungin korviin. Kuulostaa ehkä ällöltä, mutta Toimii!
teemu~

Posts: 26

#166 • • teemu~
Tässä lukenut postejA lävite ja tullu siihe tuloksee että 20-30 euron tulpat hankittava. Onkos kellää tietoo että mitkä olis hyvät tuon hintaiset tulpat ? Ja kenties mistä sais tilattua/ostettua . *piis*
Tiura

Posts: 731

#167 • • Tiura Taika
Lähestulkoon aina.
Jos ei ole tulppia mukana,laitan paperia.
Nyt varsinkin kun tarkastuksessa kuulin et oikeasta korvasta on kuulo huonontunut,
niin aioin kayttää tulppia jatkossakin
o_°

Posts: 224

#168 • • o_°
Kyllä tulppien käyttäminen onkin fiksua jos jammailee koko illan lavan edessä 110db melussa. Itse harrasta kääliöintiä siinä määrin ettei lavan eteen tule paljoa eksyttyä. Itse en siis käytä kuulon suojausta vaikka kuulo todella heikko. Pari desibeliä heikompi niin olisin saanut armeijasta vapautuksen kuulon takia....Kuulovaurioista sen verran...ennen stressi sanan leviämistä hyvin harva ihminen kärsi siitä...sama tuntuu koskevan tinnitusta. On se jumalauta kun nykyään joka 5 kertoo kärsivänsä tinnituksesta, vaikka minun armeija aikanani olin ainoa kuulovammanen öpiksessä....
k!tty

Posts: 158

#169 • • k!tty se pieni siivekäs kummituseläin
Piipailee päässä jo valmiiksi...joten tuskin se paljoa muuttais...*hymy*
m_a

Posts: 1,017

#170 • • m_a
elacin ER-25 *sydän*
voi pitää koko illan - pystyy jutteleekki!
lilage

Posts: 1

#172 • • lilage
Kyl on pakko tulppia käyttää aina kun mukaan sattuu, muuten soi päivätolkulla. Hiljalleen alkanu muistaa ottaa ne mukaankin.
skywalker

Posts: 159

#173 • • skywalker mr.miyagi
eipä ole hirveemmin tullut suojattua kuuloa.siitä saa nyt sit kärsiä ku korvat soi aina vähänkin kovemmasta melusta.

--
you don`t know the power of the dark side

fantazia

Posts: 329

#174 • • fantazia
Kyllä. Nykyisin käytän lähes aina noita kuusitulppia...
Caro²

Posts: 5,301

#175 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Nyt on tulossa EARfoon Multiclickit vaihtosuodattimilla. Vähän kyl houkutti 300euron tulpat joihin saa kossin the plugit kiinni kans :)

Linkkiä: EARfoon
tanhutytto

Posts: 63

#176 • • tanhutytto
earit päässä juu. huono pa ja earit takaa loistavan yhdistelmän, tasaista pauketta eikä nostatuksista tietoa... *heiii* oh well voihan sitä aina kuvitella miten sen biisin luulisi menevän ja tanssia kuin sammakko tehosekoittimessa. *iihhih*
zaler

Posts: 1,545

#177 • • zaler e h k i s
en oo ikinä käyttänyt korvatulppia enkä käytä... *nauru* noei... hmm... pitäis varmaan... joskus kyllä korvat aika kipeenä varsinkin jos tullu jorailtua ihan kajarin vieressä... tinnittää kyllä usein bileiden jälkeen korvissa varsinkin jos musa ollu yhtään lujalla (jep jep)...

--
let´s eat to the beat!

pupuankka

Posts: 869

#178 • • pupuankka poly-wtf?!
Yritän aina suojata mutta liian usein unohtuu *eiei* Mä jostain syystä löydän aina itseni tamppaamasta suoraan pa:n edestä... Tulpat olisivat tarpeen.
nethr

Posts: 763

#179 • • nethr !!
Kuusitulppia on tullu nyt käytettyä aktiivisesti joku 7 vuotta. Joskus ne on jäänyt kotiin tms ja korvat on soinu aamulla - eih *nyyh* Kuka oikeasti kestää sitä ininää korvissa?

--
xD

Caro²

Posts: 5,301

#180 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Apteekista saa sellaisia pyöreään valkoiseen rasiaan kietastuja mömmö/vanu -tulppia, jotka vaimentaa ääntä paljon tasaisemmalla vasteella kuin esm perus-earit. paketissa on muistaakseni 10-12 kpl näitä sormin muovailtavia tulppia, paketti maksaa ~6.5e.