Suojaatko kuulosi bileissä?

386 posts, 20 pages, 138,905 views

Mark

Posts: 7,311

#141 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

pulu-chan, 21.4.2005 00:00:
parempi siis että kuulo heikkenee kuin käyttää "paskoja" perustulppia?

järki hoi?



parempi nauttii pileistä ja äänestä kun ei nauttia, järki hoi. Oisha se fiksuu suojata korvat, joten vaihtoehtoi harkitaan.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

excelsior

Posts: 151

#142 • • excelsior :)
kyllä ja en käytä... pitäis käyttää koko ajan kun semmoset on, mutta ne myös tuppaa unohtuun kun on käyny vaikka jutustelemassa ja ottanu sosiaalisuuden nimissä pois... parempi opetella käytään nuorena kuin että vanhempana ei enää tarvi lainkaan...

--
Vastedes ei tarvitse olla kuin päättäväisesti moderni, eikä tämä ole ohjelmallista vaan välttämätöntä ja kiireellistä.

BUTCHER-KK

Posts: 595

#143 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Ainoa suoja on mun huippu hattu! Josta kaikki tunnistaa mua! *iloinen*
Eli sillä pärja meiko hyvin!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Temazepam

Posts: 246

#144 • • Temazepam Forever N00B
Kyllä tulee korva tukittua tavalla tai toisella viimestään sillon kun korkeet äänet rupee vihlomaan ja/tai omakaan ajatus ei kuulu...
Basic(halpis)korvatulppien kanssa hieman ongelmia ahtaanlaisten korvakäytävien kanssa ja kuuset on hankinnassa, jahka löytää budjettikelposet (eli halvat).

--
-Your Lordy Mistress-

Juhgu

Posts: 7,921

#145 • • Juhgu Virnistelijä

BUTCHER-KK, 21.4.2005 00:20:
Ainoa suoja on mun huippu hattu! Josta kaikki tunnistaa mua! *iloinen*
Eli sillä pärja meiko hyvin!



Suojaus sekin *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

UzU

Posts: 2,361

#146 • • UzU [33100]

Temaka, 21.4.2005 00:40:
Basic(halpis)korvatulppien kanssa hieman ongelmia ahtaanlaisten korvakäytävien kanssa ja kuuset on hankinnassa, jahka löytää budjettikelposet (eli halvat).



Eipä ne kuuset ole välttämättä mikään kovin hyvä ratkaisu jos on ahtaat korvakäytävät.
Ja eikös ne kaikki ole halpoja (n. 20e)..

elacin <3
sapeli

Posts: 11,768

#147 • • sapeli jokukukamikä?

UzU, 21.4.2005 04:01:
---
Temaka, 21.4.2005 00:40:
Basic(halpis)korvatulppien kanssa hieman ongelmia ahtaanlaisten korvakäytävien kanssa ja kuuset on hankinnassa, jahka löytää budjettikelposet (eli halvat).
---
Eipä ne kuuset ole välttämättä mikään kovin hyvä ratkaisu jos on ahtaat korvakäytävät.



Tää on totta - mulla esim. on korvat kipeät aina bileiden jälkeen jos oon käyttänyt mun kuusitulppia, kun ne ei istu oikein hyvin *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Yoni

Posts: 440

#148 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Ennen en suojannut, mutta Laserpointissa käytin silikonitulppia korvissa!
Ja enää en ilman suojausta lähde bileisiin!

Säästää korvia jossain määrin!
megu

Posts: 103

#149 • • megu
en kyl suoja mitenkää.. pitäs kyl mut eipä oo tullu ostettuu minkäälaisii...
metsis

Posts: 272

#150 • • metsis
elacin suojaa kuuloni. joskin unohdan ne aina himaan ja sit pitää iskee korviin apteekin kuusitulpat jotka killuu avaimenperässä aina mukana. :/

--
it's not human
to feel like this
dreamless

mk

Posts: 91

#151 • • mk kixumuusikko
Ihan kiva topikki kun kysytään jotain ja jos vastaa väärin saa lokaa niskaan *iihhih* Eivaan, onhan se tyhmää puhua tolleen "mun kuuloni on täydellinen eikä hajoa mistään".

Kannatan myös tuota äänitarkkailijan pestiä jollekkin(tulpattomalle) järkkärille. Tosi hienoa sellanen et järkkärit myhäilee baaritiskillä 25desibeliä vaimentavat elacinit päässä "vidd et soi just sopivan kovaa toi pa" ja samaan aikaan turisteilta hajoaa tärykalvot tanssilattialla. En tiedä tapahtuuko näin.. lähinnä vain fiktiivinen esimerkki. Joskus kyllä tuntuu siltä...
Eikä pitäis aina ajatella vaan itseään ja omia korviaan. Ratkasu ongelmiin EI ole kuulonsuojaaminen vaan äänentason korjaaminen. Tuo mitä aikasemminkin jo todettiin pitää hyvin paikkansa; Määrä ei korvaa laatua, eli hyvää äänentoistoa ei tarvi soittaa kovalla, eikä yleensä soitetakkaan.

Mut tietty kuulonsuojaaminen ensiapuna kunnes järjestävä osapuoli herää todellisuuteen.
*klubitus*
Temazepam

Posts: 246

#152 • • Temazepam Forever N00B

mk, 21.4.2005 10:44:
Eikä pitäis aina ajatella vaan itseään ja omia korviaan. Ratkasu ongelmiin EI ole kuulonsuojaaminen vaan äänentason korjaaminen. Tuo mitä aikasemminkin jo todettiin pitää hyvin paikkansa; Määrä ei korvaa laatua, eli hyvää äänentoistoa ei tarvi soittaa kovalla, eikä yleensä soitetakkaan.

Mut tietty kuulonsuojaaminen ensiapuna kunnes järjestävä osapuoli herää todellisuuteen.
*klubitus*



Mie oon huomannu että musiikki alkaa säristä ja siitä menee 'into', kun menee liian kovalle... Sen jälkeen kuuluu vaan tumtumtumtumtumtum eli ei oikein mitään.
Eräässä paikassa musa soi vaan sen takia ylikovaa, kun DJ on muutenkin puolikuuro, joten soittaa musaa omalle kuulolleen sopivasti.
Joissakin paikoissa ovat älynneet hiljentää musaa asiakaspalautteen kautta... Massapalautteita siis liikkeelle *hymy*

--
-Your Lordy Mistress-

sts

Posts: 7,969

#153 • • sts Sama pyynti aitta!

Temaka, 21.4.2005 18:20:
kun DJ on muutenkin puolikuuro, joten soittaa musaa omalle kuulolleen sopivasti.



Tällähä ei pitäisi olla mitään merkitystä jos paikan pa on säädetty oikein, yleensä jos dj jotai luukuttaa liian kovaa niin se on ne monitorit jotka ovat hänen vieressään, ja näillä ei pitäisi olla mitään merkitystä tanssivalle kansalle.
zari

Posts: 716

#154 • • zari Team Tamppaajat
En suojaa,pitäis kai mut siitä katoo tietynlaine fiilis jos on tulpat korvissa *hmph*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

Rubicon

Posts: 550

#155 • • Rubicon

zari, 22.4.2005 11:49:
En suojaa,pitäis kai mut siitä katoo tietynlaine fiilis jos on tulpat korvissa *hmph*



Joo mä totesin ton ihan saman,kummasti alko enemmän tanssijalka vipattaa kun nappas tulpat pois korvista ja piilotti ne taskuun*joo*
Mut sit taas huomasin myös sen,ettei seuraavana aamuna ollut puoliksikaan nii kuuro fiilis ku oli tulpat ees osan bileistä korvissa,eikä heti bileiden jälkeenkään soinut korvissa yhtään.
Ehkä mä alan kantaa niitä aina mukana...ees taskussa*vink*

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

hrdkvr

Posts: 3,929

#156 • • hrdkvr KURGO
en ole koskaan suojannut.. pitäis varmaan

--
-keep it hard-

k0pteri

Posts: 62

#157 • • k0pteri
Joo ei oo kyllä tullu kertaakaan suojattua.
rec

Posts: 2,923

#158 • • rec
Oikeestaan suojaan, oikeestaan en... vasemman korvan... kuulokkeella! *iloinen*
sasu

Posts: 192

#159 • • sasu
Ehdottomasti suojelen korvani tulpilla - haluan nimittäin pystyä kuuntelemaan musiikkia vielä kuuskymppisenä *jiihaa*
Aluksi en tosin pitänyt, mutta yksien aamubileiden jälkeen kun lähdin kävelemään kohti bussi pysäkkiä tuli turistipariskunta kysymään ohjeita, mutta hyvä jos kuulin mitä he kysyivät! Meni pari päivää ennen kuin ininä korvissa loppui ja kuulin taas "normaalisti".

Ymmärrän kyllä miksi musiikkia pitää soittaa kovalla, mutta välillä siinä on menty mielestäni liiallisuuteen sillä kuinka siitä musiikista voi enää nauttia kun ääni särkyy? Sitä ei nimittäin edes tulpat korjaa ja toisekseen kyllä se musiikin laatua huonontaa kun joutuu tulpat korviin pistämään - vaikka olis paremmat kuin ne perus-keltaiset-tulpat.

--
- Silmäsi ymmärtävät minua, ne eivät
katso sormeani kun osoitan kuuta -

Mck

Posts: 58

#160 • • Mck Costox
Investoin 5 sinisiin muovisiin tulppiin jotka kestää n. 100 käyttöä... näppärät

--
When you dream, there are no rules...