[Nuclear]:
No hyvä et joku oikaisee mun jo ennestään täydellisen tietopohjani... Siis Öbikses on RanJV (Rannikkojalkaväki näin järjellä päätellen) ja siel kyl saa sykkii metsäs hyvää tahtia (mm. kivoja marsseja eikä kysymyksiä pahemmin esitellä). Jos jääkärien touhu on tosta vielä rankempaa, niin sit en kyl tiedä missä sfääreissä mennään jos vertailutasona on mun käsitys "normaalista" armeijatouhusta :D
En muuten sanonut mitään koulutusohjelman rankkuudesta. Voi ihan hyvin olla, että nykyisen syvän johtamisen kaudella Upinniemessä koulutus on ainakin ajoittain rankempaa kuin Dragsvikissa, mutta vain toisessa näistä koulutetaan rannikkojääkäreitä. Lisäksi jokainen, joka tuntee minut todennäköisesti ymmärtää tilanteen huvittavuuden. Eliittisotilas? Minä? Muah. Mutta siis virallisesti koulutusohjelmissa on ihan sisällöllistä eroa: Periaatteessa rannikkojäärit ovat niitä harvoja joukkoja, joille opetetaan myös hyökkäystä (kysehän on puolustusvoimista). Käytännön eroista on kuitenkin paha mennä sanomaan kun on kokenut vain toisen puolen.