tää on kyl tosiaa jo aika jonninjoutavaa horinaa ku tuntuu et kuha trollaatte tai sit vaan puhutaan eri asioista tai ette vain tajua tai me emme vain tajua
369 posts, 19 pages, 108,355 views
äpärä:
Ei täs voi muuta ku nauraa. Näit teijän juttui ei voi ottaa tosissaan. Äijät jaksaa ruikuttaa ja valittaa... mä en voi oikeesti uskoo et miehilt tulee nykyään tämmöst tekstii. Taitaa olla nykyään muijilla enemmän munaa ku miehillä.
mayah:
---
äpärä:
Koko tän jutun takana on vain ja ainoastaan kateus!
---
Joopa joo, kateushan se vie kalatkin vedestä *
Mikä siinä on, että jokainen kritisoija on aina kateellinen? Newsflash: Jos ihminen uskoo olevansa jumalan lahja naisille, hän on todennäköisesti väärässä.
*(c) "Oi niitä aikoja, plattari 2003-2004"
äpärä:
---
DominikH:
---
äpärä:
linkki
Siinä teille!
---
Miten kahden miehen(?) välinen rakkaudenosoitus liittyy järjestyshäiriöihin? Joku harrastanut anaalipenetraatiota narikassa?
---
et kuule tiedäkkään mitä kaikkee siel tapahtuu
äpärä:
Hauskinta täs on viel se, etten mä henk.koht tuntemattomiin tyttöihin kysymättä koske. Ja that`s for real. Joko ny lopetettais tää jankkaaminen? Tää on vaikeet olla sanomatta mitään ku tulee tämmöst tuubaa joka suunnasta...
serotonot:
Äpärä: miten ihmiset vois luottaa siihen ettet sä kajoa naisiin tai ole väkivaltainen jos tässäkin keskustelussa sanot ettet enää kirjoita mitään ja asia on sun kohdalta loppuunkäsitelty ja silti kirjoitat?
Tosimies on sanansa mittainen. (mitä tää siis kertoo susta?)
äpärä:
tää keskustelu on mun kohalta loppu.
äm:
Mitenköhän mua vähän epäilyttää..?
äpärä:
Joko ny lopetettais tää jankkaaminen?
Tää on vaikeet olla sanomatta mitään ku tulee tämmöst tuubaa joka suunnasta...
äpärä:
---
serotonot:
Äpärä: miten ihmiset vois luottaa siihen ettet sä kajoa naisiin tai ole väkivaltainen jos tässäkin keskustelussa sanot ettet enää kirjoita mitään ja asia on sun kohdalta loppuunkäsitelty ja silti kirjoitat?
Tosimies on sanansa mittainen. (mitä tää siis kertoo susta?)
---
Et mul on tekemisen puutetta just nyt?? No ei, mun pointti vaa oli se etten jaksa tiettyjen henkilöiden kans vääntää täs kättä ja jauhaa tätä samaa. Toivon sun olevan fiksu aikuinen mies, ja että ymmärät mun TÄMÄN postauksen pointin.
äm:
---
äpärä:
tää keskustelu on mun kohalta loppu.
---
---
äm:
Mitenköhän mua vähän epäilyttää..?
---
Ja vain aavistuksen myöhemmin herra on täällä taas!
OUMAIGAAD MÄ OON MEEDIO!!
---
äpärä:
Joko ny lopetettais tää jankkaaminen?
---
Kukakohan tässä ei lopettanut? Tarviitko vinkkejä?
---
Tää on vaikeet olla sanomatta mitään ku tulee tämmöst tuubaa joka suunnasta...
---
Sulla mahtaa olla vaikeeta tällä hetkellä.
äpärä:
U have no idea! Mut tää onki hauskaa. Emmä koskaan ennen päässy tällei väittelee kenenkää kaa. Tää on oikeesti hauskaa ku jengi vääntää tääl ihan kiukuissaa tätä tekstii kymmensormijärjestelmäl, ku mul kestää itelläni 20 minuuttia kirjottaa yks lause. Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin. Tää on vaa hauskaa läpän heittoooooooooo!!!
mayah:
---
äpärä:
Hauskinta täs on viel se, etten mä henk.koht tuntemattomiin tyttöihin kysymättä koske.
---
Tiiäks sen sanonnan, et se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Kukaan ei ole sanonut, että äpärä kävi niissä ja niissä bileissä niin ja niin monen tytön perseeseen kiinni. Sä itse olet tullut tänne asialliseen bileiden kehityskeskusteluun puolustamaan itseäs. Jos kerran sä et ole tässä threadissa mainittuja järjestyshäiriöitä aiheuttanut, niin eihän sulla ole mitään syytä niistä myöskään vastuuta kantaa. Voit toki tuoda oman kortesi kekoon kertomalla, miten sinusta bileiden tunnelmaa voitaisiin parantaa ja poistaa mahdollisia häiriötekijöitä.
äpärä:
Emmä koskaan ennen päässy tällei väittelee kenenkää kaa.
Tää on oikeesti hauskaa ku jengi vääntää tääl ihan kiukuissaa tätä tekstii kymmensormijärjestelmäl, ku mul kestää itelläni 20 minuuttia kirjottaa yks lause.
Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin.
serotonot:
---
äpärä:
U have no idea! Mut tää onki hauskaa. Emmä koskaan ennen päässy tällei väittelee kenenkää kaa. Tää on oikeesti hauskaa ku jengi vääntää tääl ihan kiukuissaa tätä tekstii kymmensormijärjestelmäl, ku mul kestää itelläni 20 minuuttia kirjottaa yks lause. Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin. Tää on vaa hauskaa läpän heittoooooooooo!!!
---
Toi omien kommenttien läpäks väittäminen on tehokkain keino koittaa pelastella tyhmyyksiään siinä vaiheessa ku ei oo mahdollisuutta lyödä toista keskustelijaa, eiks je?