(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen

369 posts, 19 pages, 108,349 views

Kolera

#241 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
eli et olisi ollenkaan vastaan ja sanoisi mitään jos tulisin kopeloimaa sua nivusista ku se on vaan läpänheittoo ja sä selkeesti halusit sitä kun katsoit metrin musta ohi? *hih*
tää on kyl tosiaa jo aika jonninjoutavaa horinaa ku tuntuu et kuha trollaatte tai sit vaan puhutaan eri asioista tai ette vain tajua tai me emme vain tajua

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

AnderS

#242 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

äpärä:
Ei täs voi muuta ku nauraa. Näit teijän juttui ei voi ottaa tosissaan. Äijät jaksaa ruikuttaa ja valittaa... mä en voi oikeesti uskoo et miehilt tulee nykyään tämmöst tekstii. Taitaa olla nykyään muijilla enemmän munaa ku miehillä.

Paljoks nousee penkistä?*piis*
Syder

#243 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

AnderS:
Paljoks nousee penkistä?*piis*

Oisin itse kysyny seuraavaksi aivan samaa :D:D
*nauru**aplodit*

--
Divida et impera.

#244 • • --- Guest
linkki

Siinä teille!
ezzy

#245 • • Edited ezzy Droid-pappa

äpärä:
Onks se jotenki kiellettyy koskea tyttöön??

ON, VITTU, ON ON ON, etsä nyt saatana tajua....

Se, että ette tajua tämän maan bile-etiketistä mitään, ei anna teille mitään erikoisoikeuksia.
domi

#246 • • domi Työn sankari.

äpärä:
linkki

Siinä teille!

Miten kahden miehen(?) välinen rakkaudenosoitus liittyy järjestyshäiriöihin? Joku harrastanut anaalipenetraatiota narikassa?
#247 • • --- Guest

mayah:
---
äpärä:
Koko tän jutun takana on vain ja ainoastaan kateus!

---

Joopa joo, kateushan se vie kalatkin vedestä *

Mikä siinä on, että jokainen kritisoija on aina kateellinen? Newsflash: Jos ihminen uskoo olevansa jumalan lahja naisille, hän on todennäköisesti väärässä.

*(c) "Oi niitä aikoja, plattari 2003-2004"

...just ku mä luulin et tää juttu loppu jo. Mayah hyvä, eihän kukaan niin usko. Hauskinta täs on viel se, etten mä henk.koht tuntemattomiin tyttöihin kysymättä koske. Ja that`s for real. Joko ny lopetettais tää jankkaaminen? Tää on vaikeet olla sanomatta mitään ku tulee tämmöst tuubaa joka suunnasta...
#248 • • --- Guest

DominikH:
---
äpärä:
linkki

Siinä teille!

---

Miten kahden miehen(?) välinen rakkaudenosoitus liittyy järjestyshäiriöihin? Joku harrastanut anaalipenetraatiota narikassa?

et kuule tiedäkkään mitä kaikkee siel tapahtuu
domi

#249 • • domi Työn sankari.

äpärä:
---
DominikH:
---
äpärä:
linkki

Siinä teille!

---

---

et kuule tiedäkkään mitä kaikkee siel tapahtuu

Voi myös olla että en ehkä halua tietää.
serotonot

#250 • • Edited serotonot Paul Easy
Äpärä: miten ihmiset vois luottaa siihen ettet sä kajoa naisiin tai ole väkivaltainen jos tässäkin keskustelussa sanot ettet enää kirjoita mitään ja asia on sun kohdalta loppuunkäsitelty ja silti kirjoitat?

Tosimies on sanansa mittainen. (mitä tää siis kertoo susta?)
#251 • • pia^^ Guest
Hyvin sanottu mayah, lukenu tän päivän taas tätäki keskustelua... jos naiset haluis olla puristelun kohteena ni paikkoja löytyy kyllä, voi alottaa kierroksen esim. Highlightista. Yks syy miks mä nautin käyä bileis on ku siel ei oo niit perseestä puristelijoita, mut ne ajat taitaa olla jo ohi *uuh* . Äpärä sulle voisin sanoo et ootko miettiny et mitä jos naiset sua kattoessaa (tai muita miehiä) ei aina ajatella et 'uuh mikä namu' vaa et 'voi vittu mikä idiootti'. Naiseen saa koskee ku nainen on antanu luvan ja se lupa ei todellakaa oo hymyileminen, ei ainakaa mulle ja luultavasti ei monelle muullekkaa.
ezzy

#252 • • Edited ezzy Droid-pappa

äpärä:
Hauskinta täs on viel se, etten mä henk.koht tuntemattomiin tyttöihin kysymättä koske. Ja that`s for real. Joko ny lopetettais tää jankkaaminen? Tää on vaikeet olla sanomatta mitään ku tulee tämmöst tuubaa joka suunnasta...

Sanoit about vikoilla sivuilla, ettet itse tee moista, mutta silti puolustelet sellaista käytöstä. Voisit hieman selittää miksi se on susta tosi ok? Jankkaamista tämä on vain teidän kahden osalta, koska teillä ei näytä olevan kapasiteettia keskusteluun. Täällä on nyt naiset ja miehet sanoneet, että fyysinen kontakti bileissä ilman lupaa on iso NO-NO, mitä muuta kaipaat? Haluat, että joku tulee bileissä haastamaan riitaa kanssasi?
#253 • • --- Guest

serotonot:
Äpärä: miten ihmiset vois luottaa siihen ettet sä kajoa naisiin tai ole väkivaltainen jos tässäkin keskustelussa sanot ettet enää kirjoita mitään ja asia on sun kohdalta loppuunkäsitelty ja silti kirjoitat?

Et mul on tekemisen puutetta just nyt?? No ei, mun pointti vaa oli se etten jaksa tiettyjen henkilöiden kans vääntää täs kättä ja jauhaa tätä samaa. Toivon sun olevan fiksu aikuinen mies, ja että ymmärät mun TÄMÄN postauksen pointin.
äm

#254 • • äm

äpärä:
tää keskustelu on mun kohalta loppu.

äm:
Mitenköhän mua vähän epäilyttää..?

Ja vain aavistuksen myöhemmin herra on täällä taas!
OUMAIGAAD MÄ OON MEEDIO!!

äpärä:
Joko ny lopetettais tää jankkaaminen?

Kukakohan tässä ei lopettanut? Tarviitko vinkkejä?

Tää on vaikeet olla sanomatta mitään ku tulee tämmöst tuubaa joka suunnasta...

*lohduttel* Sulla mahtaa olla vaikeeta tällä hetkellä.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

serotonot

#255 • • serotonot Paul Easy

äpärä:
---
serotonot:

---

Et mul on tekemisen puutetta just nyt?? No ei, mun pointti vaa oli se etten jaksa tiettyjen henkilöiden kans vääntää täs kättä ja jauhaa tätä samaa. Toivon sun olevan fiksu aikuinen mies, ja että ymmärät mun TÄMÄN postauksen pointin.

No mutta! Eli sä käyttäydyt fiksusti ja olet tosimies sillo ku sulla ei oo tekemisenpuutetta? Eli sitte ku tekemisenpuute iskee bileis voi kouria naisia ja hakata niiden jätkäkaverit?

Äläkä väitä vaan että mä oon urpo ku en tajua, vaan ole sä olematta urpo ja kerro mitä tarkoitat. Suuttuminen ja väkivallan käyttö ei kerro miehuudesta vaan älyn riittämättömyydestä asioiden hoitamiseen keskustelemalla.
#256 • • --- Guest

äm:
---
äpärä:
tää keskustelu on mun kohalta loppu.
---

---
äm:
Mitenköhän mua vähän epäilyttää..?
---

Ja vain aavistuksen myöhemmin herra on täällä taas!
OUMAIGAAD MÄ OON MEEDIO!!

---
äpärä:
Joko ny lopetettais tää jankkaaminen?

---

Kukakohan tässä ei lopettanut? Tarviitko vinkkejä?

---
Tää on vaikeet olla sanomatta mitään ku tulee tämmöst tuubaa joka suunnasta...
---

*lohduttel* Sulla mahtaa olla vaikeeta tällä hetkellä.

U have no idea! Mut tää onki hauskaa. Emmä koskaan ennen päässy tällei väittelee kenenkää kaa. Tää on oikeesti hauskaa ku jengi vääntää tääl ihan kiukuissaa tätä tekstii kymmensormijärjestelmäl, ku mul kestää itelläni 20 minuuttia kirjottaa yks lause. Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin. Tää on vaa hauskaa läpän heittoooooooooo!!!
serotonot

#257 • • serotonot Paul Easy

äpärä:
U have no idea! Mut tää onki hauskaa. Emmä koskaan ennen päässy tällei väittelee kenenkää kaa. Tää on oikeesti hauskaa ku jengi vääntää tääl ihan kiukuissaa tätä tekstii kymmensormijärjestelmäl, ku mul kestää itelläni 20 minuuttia kirjottaa yks lause. Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin. Tää on vaa hauskaa läpän heittoooooooooo!!!

Toi omien kommenttien läpäks väittäminen on tehokkain keino koittaa pelastella tyhmyyksiään siinä vaiheessa ku ei oo mahdollisuutta lyödä toista keskustelijaa, eiks je? *vink*
#258 • • --- Guest

mayah:
---
äpärä:
Hauskinta täs on viel se, etten mä henk.koht tuntemattomiin tyttöihin kysymättä koske.

---

Tiiäks sen sanonnan, et se koira älähtää johon kalikka kalahtaa? Kukaan ei ole sanonut, että äpärä kävi niissä ja niissä bileissä niin ja niin monen tytön perseeseen kiinni. Sä itse olet tullut tänne asialliseen bileiden kehityskeskusteluun puolustamaan itseäs. Jos kerran sä et ole tässä threadissa mainittuja järjestyshäiriöitä aiheuttanut, niin eihän sulla ole mitään syytä niistä myöskään vastuuta kantaa. Voit toki tuoda oman kortesi kekoon kertomalla, miten sinusta bileiden tunnelmaa voitaisiin parantaa ja poistaa mahdollisia häiriötekijöitä.

Mä olin kuule ihan hiljaa ennenku eräs nimeltämainitsematon ALIEN toi esiin pari kuukautta vanhan tapauksen, josta EDELLEENKIN olen pahoillani!
äm

#259 • • äm

äpärä:
Emmä koskaan ennen päässy tällei väittelee kenenkää kaa.

Ollaanks me sun ekoja kavereita? Oikeesti?! TOSI IHKUUUU!

Tää on oikeesti hauskaa ku jengi vääntää tääl ihan kiukuissaa tätä tekstii kymmensormijärjestelmäl, ku mul kestää itelläni 20 minuuttia kirjottaa yks lause.

----sanaton---- *lmao*

Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin.

Oota, mä kelaan.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

#260 • • Edited --- Guest

serotonot:
---
äpärä:

---

Toi omien kommenttien läpäks väittäminen on tehokkain keino koittaa pelastella tyhmyyksiään siinä vaiheessa ku ei oo mahdollisuutta lyödä toista keskustelijaa, eiks je? *vink*

Joo nyt meni liian vaikeeks... öööööh.... hmmm... eli je! Mul on huonot väittelyskilssit ku mä en kato oo mikään järjenjättiläinen. Mä oon vaa tämmönen mielenvikanen puolikumivenepakolainen joka riehuu joka paikassa... HAH!! Ei mut oikeesti, eiks tää oo sust aika läppä keskustelu?