(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen

369 posts, 19 pages, 104,465 views

typo

Posts: 685

#261 • • typo Testaaja

shAderNa:
---
Kolera:
Pitääkö siis ihmisten ruveta muistelemaan mahdollisten osapuolien henkilöllisyyksiä, selvittää missä asuu ja mikä puhelinnumero, käskeä rekisteröitymään tänne ja tulla vasta sitten avautumaan jotta ihmiset vois myöntää että ehkä joku on käyttäytynyt sopimattomasti.

---


Ootsä tyhmä tai jotai. Jos sattuu muistaa (ja tekee niin ison haloon) ett oisin riehunu ni puhukaa sitte.



... Eikös tässä just nimenomaan aiheesta puhuta, vai oonko käsittänyt jotain väärin? *täh**ding*

Oma henkilökohtainen näkemys - ottamatta sen enempää kantaa suuntaan kuin toiseenkaan tämän "keskustelun" kulkuun liittyen - on, että hauskaa saa ja on tarkoitus pitää - siksi bileitä järkätään - mutta ei toisten hauskan kustannuksella. Pidetään ne kädet omalla puolella ja kysytään lupa ensin, ettei kukaan tulkitse kenenkään signaaleja väärin.

plur.

.pi.

--
.psychedelicious.

serotonot

Posts: 3,137

#262 • • serotonot Paul Easy

äpärä:
Joo nyt meni liian vaikeeks... öööööh.... hmmm... eli je! Mul on huonot väittelyskilssit ku mä en kato oo mikään järejnjättiläinen. Mä oon vaa tämmönen mielenvikanen puolikumivenepakolainen joka riehuu joka paikassa... HAH!! Ei mut oikeesti, eiks tää sust aika läppä keskustelu?


Mua ei kiinnosta sun eikä kenenkään muunkaan etninen tai kulttuurialkuperä. Mulle kaikki ihmiset on yksilöitä jotka rakentaa maineensa omalla käytöksellään, joten älä ainakaan mua syytä rasismista vaikka se on tietysti helppo keino torjua kaikki arvostelu itseään kohtaan. Mun mielestä erilaiset kulttuurit ja kansallisuudet ovat pelkästään rikkautta.

Eikä sun tarvi olla järjen jättiläinen kyetäksesi rauhalliseen ja rakentavaan keskusteluun topicin aiheesta. Ainoastaan hieman rauhoittumista ja järkeviä kommentteja jatkuvan muka-urhoollisen uhon sijaan.

On tää sinänsä joo läppä keskustelu, että sä puolustat omaa käytöstäs sillä että väität muita urpoiks ku ne ei ymmärrä mitä tarkotat ku et itekään osaa selittää sitä järkevästi niin että sitä ois mahdollisuutta tajuta.
Jone

Posts: 8,258

#263 • • Edited Jone Archibald Haddock

äpärä:
U have no idea! Mut tää onki hauskaa. Emmä koskaan ennen päässy tällei väittelee kenenkää kaa. Tää on oikeesti hauskaa ku jengi vääntää tääl ihan kiukuissaa tätä tekstii kymmensormijärjestelmäl, ku mul kestää itelläni 20 minuuttia kirjottaa yks lause. Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin. Tää on vaa hauskaa läpän heittoooooooooo!!!



Et oo koskaan ennen päässyt väittelemään tällä tavalla kenenkään kanssa? *ding* Missä olet kasvanut? Ainakin meidän suomalaisten miesten kasvatukseen kuuluu jo ihan vanhempien ja valtion puolesta koululaitoksen muodossa se, että osataan vähintään argumentoinnin perusteet aikuisiksi päästyämme. Se kun on osa perustavanlaatuista yleissivistystä ja niitä joilta tämä puuttuu ei yleisesti pidetä kauhean suurina miehinä vaan lähinnä räkänokkina.

Sun ja Shadernan lisäksi en oo muuten havainnut juuri kenenkään "vääntäneen kiukuissaan tekstiä" ja sillä saattaa olla osittain tekemistä sen kanssa, että teille vastaamiseen käytetty ajallinen panostus on monien meistä kohdalla pienempi kuin se 20 minuuttia, joka sulla omien sanojesi mukaan kuluu yhden lauseen kirjoittamiseen. Toistettakoon nyt vielä hyvin monennen kerran, että kaikki muut täällä myös pyrkivät asiallisuuteen ja osoittavat aikuisuutensa siten.

Tämä ei ole "läpän heitto"-topic ja ei siten ole olemassa "läpän heittoa" varten. Täällä koitetaan miettiä mitä pitäisi tehdä, että kaikki meistä saisivat edelleen pitää hauskaa bileissä siten, että kaikilla muillakin olisi hauskaa. Mietis mikä mättää siinä, että koitat parhaasi mukaan vetää hommaa lekkeriksi? Onneksi uhoamisiinne ei tule täällä vastakaikua ja näyttäisi siltä, että bileissäkin mahdolliset ongelmatilanteet osataan hoitaa henkilökunnan kautta.
Avatar
#264 • • --- Guest

serotonot:
---
äpärä:
Joo nyt meni liian vaikeeks... öööööh.... hmmm... eli je! Mul on huonot väittelyskilssit ku mä en kato oo mikään järejnjättiläinen. Mä oon vaa tämmönen mielenvikanen puolikumivenepakolainen joka riehuu joka paikassa... HAH!! Ei mut oikeesti, eiks tää sust aika läppä keskustelu?

---

Mua ei kiinnosta sun eikä kenenkään muunkaan etninen tai kulttuurialkuperä. Mulle kaikki ihmiset on yksilöitä jotka rakentaa maineensa omalla käytöksellään, joten älä ainakaan mua syytä rasismista vaikka se on tietysti helppo keino torjua kaikki arvostelu itseään kohtaan. Mun mielestä erilaiset kulttuurit ja kansallisuudet ovat pelkästään rikkautta.

Eikä sun tarvi olla järjen jättiläinen kyetäksesi rauhalliseen ja rakentavaan keskusteluun topicin aiheesta. Ainoastaan hieman rauhoittumista ja järkeviä kommentteja jatkuvan muka-urhoollisen uhon sijaan.

On tää sinänsä joo läppä keskustelu, että sä puolustat omaa käytöstäs sillä että väität muita urpoiks ku ne ei ymmärrä mitä tarkotat ku et itekään osaa selittää sitä järkevästi niin että sitä ois mahdollisuutta tajuta.



...ja taas meni liian vaikeeks. Mä en itekkään tiedä mitä kaikkee shidoonii mä oon tänne kirjotellu. Kuha hakkaan tätä näppäimistöä aina sitä mukaan ku jotain päähän juolahtaa.... voikohan noin ees sanoa.
Kolera

Posts: 4,256

#265 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

äpärä:
---
...ja taas meni liian vaikeeks. Mä en itekkään tiedä mitä kaikkee shidoonii mä oon tänne kirjotellu. Kuha hakkaan tätä näppäimistöä aina sitä mukaan ku jotain päähän juolahtaa.... voikohan noin ees sanoa.


Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee nii.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#266 • • --- Guest

Jone:
---
äpärä:
U have no idea! Mut tää onki hauskaa. Emmä koskaan ennen päässy tällei väittelee kenenkää kaa. Tää on oikeesti hauskaa ku jengi vääntää tääl ihan kiukuissaa tätä tekstii kymmensormijärjestelmäl, ku mul kestää itelläni 20 minuuttia kirjottaa yks lause. Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin. Tää on vaa hauskaa läpän heittoooooooooo!!!

---


Et oo koskaan ennen päässyt väittelemään tällä tavalla kenenkään kanssa? *ding* Missä olet kasvanut? Ainakin meidän suomalaisten miesten kasvatukseen kuuluu jo ihan vanhempien ja valtion puolesta koululaitoksen muodossa se, että osataan vähintään argumentoinnin perusteet aikuisiksi päästyämme. Se kun on osa perustavanlaatuista yleissivistystä ja niitä joilta tämä puuttuu ei yleisesti pidetä kauhean suurina miehinä vaan lähinnä räkänokkina.

Sun ja Shadernan lisäksi en oo muuten havainnut juuri kenenkään "vääntäneen kiukuissaan tekstiä" ja sillä saattaa olla osittain tekemistä sen kanssa, että teille vastaamiseen käytetty ajallinen panostus on monien meistä kohdalla pienempi kuin se 20 minuuttia, joka sulla omien sanojesi mukaan kuluu yhden lauseen kirjoittamiseen. Toistettakoon nyt vielä hyvin monennen kerran, että kaikki muut täällä myös pyrkivät asiallisuuteen ja osoittavat aikuisuutensa siten.

Tämä ei ole "läpän heitto"-topic ja ei siten ole olemassa "läpän heittoa" varten. Täällä koitetaan miettiä mitä pitäisi tehdä, että kaikki meistä saisivat edelleen pitää hauskaa bileissä siten, että kaikilla muillakin olisi hauskaa. Mietis mikä mättää siinä, että koitat parhaasi mukaan vetää hommaa lekkeriksi? Onneksi uhoamisiinne ei tule täällä vastakaikua ja näyttäisi siltä, että bileissäkin mahdolliset ongelmatilanteet osataan hoitaa henkilökunnan kautta.



Jäbä kyl jaksaa jauhaa tota henkilökunta läppää. Relaa vähän. Jos sä oikeesti saat mielihyvää siitä, et pääset sanomaan pokeille ku eräs äpärä hyppii tuol ilman paitaa ja kiusaa tyttöjä, ni siitä vaan. Ja pakkohan mun oli tää läpäks heittää, ettei tää ois menny liian vakavaks. Nyt on tehty kärpäsestä härkänen, ja mun puolesta tämä "(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen" -thread voi jatkua fiksun keskustelun parissa.
Jone

Posts: 8,258

#267 • • Jone Archibald Haddock

äpärä:
...ja taas meni liian vaikeeks. Mä en itekkään tiedä mitä kaikkee shidoonii mä oon tänne kirjotellu. Kuha hakkaan tätä näppäimistöä aina sitä mukaan ku jotain päähän juolahtaa.... voikohan noin ees sanoa.



Oliko se nyt siis jotenkin niin, että me ei olla miehisiä miehiä kun tää ei meille mee liian vaikeaksi, vaan nuppi skulaa edelleen? *ding*
ezzy

Posts: 8,060

#268 • • Edited ezzy Droid-pappa
Hieno, että ihminen pystyy sanomaan itseään typeräksi, sivistymättömäksi, kirjoitus/lukutaidottomaksi, keskittymishäiriöiseksi jne ja silti olettaa, että jengi ymmärtää sen tekstiä...ja ihmettelee, kun omat fiksut pointit ja "läppä" ei okeen uppoa.

Tää on ihanaa.

äpärä:
---
Jäbä kyl jaksaa jauhaa tota henkilökunta läppää. Relaa vähän. Jos sä oikeesti saat mielihyvää siitä, et pääset sanomaan pokeille ku eräs äpärä hyppii tuol ilman paitaa ja kiusaa tyttöjä, ni siitä vaan.



Miten teilläpäin hoidetaan järjestyshäiriöt, olis ihan kiva tietää? Vedät turpaan, jos joku häiritsee sua tai sun kaveria tai puukolla/pullolla?
Avatar
#269 • • --- Guest

Jone:
---
äpärä:
...ja taas meni liian vaikeeks. Mä en itekkään tiedä mitä kaikkee shidoonii mä oon tänne kirjotellu. Kuha hakkaan tätä näppäimistöä aina sitä mukaan ku jotain päähän juolahtaa.... voikohan noin ees sanoa.

---


Oliko se nyt siis jotenkin niin, että me ei olla miehisiä miehiä kun tää ei meille mee liian vaikeaksi, vaan nuppi skulaa edelleen? *ding*



VOITSÄ ANTAA JO OLLA? Me ollaan näköjään eri aaltopituuksilla, joten tätä vittuilua on turha jatkaa.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#270 • • [Nuclear] el aprendiz

äpärä:
U have no idea! Mut tää onki hauskaa. Emmä koskaan ennen päässy tällei väittelee kenenkää kaa. Tää on oikeesti hauskaa ku jengi vääntää tääl ihan kiukuissaa tätä tekstii kymmensormijärjestelmäl, ku mul kestää itelläni 20 minuuttia kirjottaa yks lause. Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin. Tää on vaa hauskaa läpän heittoooooooooo!!!


Aiemmin:

äpärä:
Kuka ikinä "WuZuul" sä ootkaan ni pidempää pienempää suuta... jatkakaa tätä teijän oikeesti läppä keskusteluu ja kelatkaa elämäänne.



äpärä:
Nyt alkaa sun läpät menee aika vitun henk.kohtaseks! Huomaat varmaan itekki. Mä en enää sano sanakaan, koska koht mä heitä tän näppäimistön seinään tai jotain... Mä en oo sun kaveri tai mitään muutakaan sulle, joten älä sä kuule mulle rupee jauhaa tohon sävyyn yhtään mitään!! Ja sitä paitsi sun muijas tai kuka ikinä se ny oli siel UMOs, ei paljo pistäny vastaan ku mä sen kaa heitin läppää... itseasiassa tää koko keskustelu on niin perseestä ja mul on parempaaki tekemistä. Mut yks juttu on pakko sanoa: MIEHET MIEHISTYKÄÄ!! Kirjottakaa/vastatkaa/ mitä vaan.... aivan vitun sama. Jokainen pitäkööt hauskaa omalla tavalla, ja mullehan ei kukaa rupee sanoo, et mitä mä saan ja mitä mä en saa bileissä tehdä.... the end!



äpärä:
Jos on ni, haistakaa kaikki pitkä paska ja kelatkaa elämäänne, oikeesti!!!



"Tää on hauskaa"...jepjep.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Jone

Posts: 8,258

#271 • • Edited Jone Archibald Haddock

äpärä:
Jäbä kyl jaksaa jauhaa tota henkilökunta läppää. Relaa vähän. Jos sä oikeesti saat mielihyvää siitä, et pääset sanomaan pokeille ku eräs äpärä hyppii tuol ilman paitaa ja kiusaa tyttöjä, ni siitä vaan. Ja pakkohan mun oli tää läpäks heittää, ettei tää ois menny liian vakavaks. Nyt on tehty kärpäsestä härkänen, ja mun puolesta tämä "(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen" -thread voi jatkua fiksun keskustelun parissa.



Huomaatko, että kun "vastaat" viestiin, niin sä et itseasiassa käytännössä koskaan vastaa kuin juuri siihen osaan viestissä käsiteltyjä asioita, joka sattuu sulle itsellesi sopimaan? Mistä moinen? Meneeko muuten "liian vaikeeks?"

Pointti on se tossa henkilökuntaläpässä, että mä olen töissä useimmista niistä bileistä missä olen ylipäätään paikalla. Olen siis itse klubin, joskaan en itse venuen, henkilökuntaa vaikka en järjestävään organisaatioon kuulu. Jos aiheutat häiriötä ja huomaan sen, niin kyllä, lennät hankeen. Jos aiheutat häiriötä useammissa bileissä putkeen, niin lennät hankeen eikä takaisin ole enää tulemista seuraaviin.

Tämä thread olisi jatkunut fiksun keskustelun parissa koko olemassaolonsa ajan jos sinä ja Shaderna ette olisi tulleet tänne uhoamaan. Olitte ja olette edelleen tervetulleita ottamaan osaan siihen fiksuun keskusteluun, mutta jostain kumman syystä (itse syy ei ole mulle oikein valjennut vieläkään) päätitte toisin ja aloitte aukomaan päätänne aivan syyttää suotta nimitellen muita keskusteluun osaltujia ties miksi ja tehden ties mitä tuulesta temmattuja väitteitä.
peepe

Posts: 904

#272 • • peepe

äpärä:
Mä en ota näit juttuja tosissani, kelaa ku ottaisin. Tää on vaa hauskaa läpän heittoooooooooo!!!



Nimenomaan. Tässä kulminoituu kaikki...
Avatar
#273 • • --- Guest

Jone:
---
äpärä:
Jäbä kyl jaksaa jauhaa tota henkilökunta läppää. Relaa vähän. Jos sä oikeesti saat mielihyvää siitä, et pääset sanomaan pokeille ku eräs äpärä hyppii tuol ilman paitaa ja kiusaa tyttöjä, ni siitä vaan. Ja pakkohan mun oli tää läpäks heittää, ettei tää ois menny liian vakavaks. Nyt on tehty kärpäsestä härkänen, ja mun puolesta tämä "(Hard Dance)-bileiden järjestyshäiriöt ja niihin puuttuminen" -thread voi jatkua fiksun keskustelun parissa.

---


Huomaatko, että kun "vastaat" viestiin, niin sä et itseasiassa käytännössä koskaan vastaa kuin juuri siihen osaan viestissä käsiteltyjä asioita, joka sattuu sulle itsellesi sopimaan? Mistä moinen? Meneeko muuten "liian vaikeeks?"

Pointti on se tossa henkilökuntaläpässä, että mä olen töissä useimmista niistä bileistä missä olen ylipäätään paikalla. Olen siis itse klubin, joskaan en itse venuen, henkilökuntaa. Jos aiheutat häiriötä ja huomaan sen, niin kyllä, lennät hankeen. Jos aiheutat häiriötä useammissa bileissä putkeen, niin lennät hankeen eikä takaisin ole enää tulemista seuraaviin.

Tämä thread olisi jatkunut fiksun keskustelun parissa koko olemassaolonsa ajan jos sinä ja Shaderna ette olisi tulleet tänne uhoamaan. Olitte ja olette edelleen tervetulleita ottamaan osaan siihen fiksuun keskusteluun, mutta jostain kumman syystä (itse syy ei ole mulle oikein valjennut vieläkään) päätitte toisin ja aloitte aukomaan päätänne aivan syyttää suotta nimitellen muita keskusteluun osaltujia ties miksi ja tehden ties mitä tuulesta temmattuja väitteitä.



Kertakaa ei oo hankeen heitetty, koska kertaakaan ei ole siihen tarvetta ollut. Mut ihan sama, nyt täst "keskustelust" meni kaikki into. Me ollaan paskoja jätkiä, älkää välittäkö vaan olkaa niinku meit ei olis. Sherif kiittää ja kumartaa!
Chilek

Posts: 112

#274 • • Chilek monkiii
Onneks bileis ei oo sellasii jotka pätee turhaan.....tai onko? ei oo hirveetä kokemusta mutta mua vastaan ei oo viel tullu.....miten nuo häiriöt näkyy esim. muualla ku pk seudulla. En jaksa surffata koko topiccii läpi......

--
EN se mää ollu....

Juhgu

Posts: 7,921

#275 • • Edited Juhgu Virnistelijä

äpärä:
ja mullehan ei kukaa rupee sanoo, et mitä mä saan ja mitä mä en saa bileissä tehdä.... the end!


Todellakin sanoo.

shAderNa:
Kenestäkää joka on sanonu mua tääl riehujaks tai mikskä tahansa idiootiks, ei oo ikinä miestä tulla sanoo bileis päin naamaa.


No ei kai, kun käytte heti kurkkuun kiinni. *justjoo*

Btw tuollainen "teissä ei ole miestä" testosteroniuho oli hienoa ehkä jotain kymmeniä vuosia sitten jossain toisessa maailmankolkassa. Nykyisin se vaikuttaa lähinnä lapselliselta testosteroniapinoinnilta.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jone

Posts: 8,258

#276 • • Jone Archibald Haddock

äpärä:
Kertakaa ei oo hankeen heitetty, koska kertaakaan ei ole siihen tarvetta ollut.



Hienoa, mutta mitä ihmettä sitten uhoat täällä?

äpärä:
Mut ihan sama, nyt täst "keskustelust" meni kaikki into.



Liian monta pitkää sanaa putkeen?

äpärä:
Me ollaan paskoja jätkiä, älkää välittäkö vaan olkaa niinku meit ei olis. Sherif kiittää ja kumartaa!



Jeps. Niin kauan kuin olette ihmisiksi, niin mä ainakin oon kuin olisitte ilmaa. Muussa tapauksessa olette pahanhajuista ilmaa ja en diggaa sellaisesta.

-

[pieni]Taaskaan et kyl vastannut yhtään siihen mitä kirjoitin...[/pieni]
Avatar
#277 • • Edited ALIEN Guest
edelleen...

äpärä:
*tempperamenttista tekstiä*


Hei, ihan miten vaan, sä oot ainakin rehellinen(siis jos edes olet) mitä arvostan vaikka sun käyttäytymisessäsi näyttää olevan paljon parantamisen varaa ainakin tämän maan bilekulttuurissa. Ei tässä ketään loukkaamassa olla, mutta yritä hyvä nuori mies ymmärtää, että kannattaisi hiukan miettiä mitä tänne kirjoittaa, kun oot kuitenkin tuttu kasvo jokaiselle ja sun maineesi ei ole hyvä näissä piireissä, koska et ilmeisesti osaa pyytää anteeksi, kun pitäisi/kannattaisi.

Ihan sun omaksi parhaaksesi suosittelen perehtymään temperamentin kasvattamiseen, ettei tarvitse heti suuttua, kun saa vähän negatiivista palautetta. Tiedän, että se on vaikeaa, mutta yritä edes niin ehkä mekin voimme olla joskus ystäviä *vink*
yonia

Posts: 149

#278 • • yonia
Hyvä topic Jone. Itse olen pahoillani jos olen aiheittanut joidenkin silmille,korville ja mielelle huonot näkymät,ehkä oudot keskustelut tai fiilikset maanisella tilallani. Kiitos ja anteeksi. *sydän*
WuZuul

Posts: 181

#279 • • Edited WuZuul

äpärä:
Kuka ikinä "WuZuul" sä ootkaan ni pidempää pienempää suuta... jatkakaa tätä teijän oikeesti läppä keskusteluu ja kelatkaa elämäänne.



Hmmm, eli sun on oikein sanoo että mun pitäs pitää pienempää ääntä ja muitten on väärin sanoo että naisia ei sais lääppiä ilman lupaa. Se selvä, tää sun logiikkas on kyllä pettämätöntä, propsit siitä *nauru*

Okei, mut takas asiaan. Aikasemmin jompikumpi teistä hehkutti että meit ottaa päähän jos maahanmuuttajat whatever tulee ja vie meiän naiset? Kaikki ei oo välttämättä ihan yhtä ahdasmielisiä ku te. Mulla ei oo mitään ulkomaalaisia vastaan tai muutakaan, on hyviäki frendejä jotka ei oo tällä puolella palloo syntyny. Mutta niitä vastaan mulla on jotka ei tajuu jättää porukkaa rauhaan vaikka saa selvän viestin. *hymy* Ihan vaan sen takia että bileisiin tullaan nimenomaan pitämään hauskaa, ja vaikka hauskaakin saa pitää niin edelleen, siinä pitäisi ottaa muutkin huomioon. Muiden huomioon ottamista ei ole käydä toisen kurkkuun/perseeseen kiinni (olkoonkin yksittäis tapaus josta ollaan todella pahoillaan) *nauru* Simple as that? Ja mä en hyökkää tässä ketään tiettyä vastaan, vaan kaikkea sitä mikä tekee bileistä paskat. Myönnän, on tullut itsekkin lääpittyä ja vaikka mitä tanssilattialla, mutta vain toisen hyväksynnällä (ja kun satun olemaan sen verran hidas, niin mulle hyväksynnäksi ei riitä vilkasu, hymy tms. vaan pitää oikeesti tulla iholle).

shAderNa:
Helppo tääl sanoo pelleks tai idiootiks tai mikskä tahansa. Kenestäkää joka on sanonu mua tääl riehujaks tai mikskä tahansa idiootiks, ei oo ikinä miestä tulla sanoo bileis päin naamaa. + se jota mä oon OIKEESTI häirinny bileis ni kirjottakoon mulle jotai tekstii, ei te jotka yrittää vaa päästä pätee tänne.



No minäpä sitten ensi kerralla tulen kohteliaasti huomauttamaan asiasta mikäli huomautettavaa löytyy *hymy* Säteessäkin kun joku ilmeisesti teidän (?) seurueestanne (aurinkolasit päässä tms.) kuvasi kaverini takapuolta (kysymättä lupaa, kyseinen henkilö paheksui suuresti tuota) tulin sitten sheikkaamaan kameran eteen omaani. Kyl sitä saa kuvata jos kerran haluaa kuvata äässiä, ainakin kuvattavaa riittää... Eikä tästäkään syntynyt tappelua mikä on sinänsä hyvä *hymy* Mutta mitä jos yhdessä koetettaisiin tehdä bileistä parmepia paikkoja? Mietittäisiin olisiko omassa käytöksessä parannettavaa? Ja ennenkaikkea miltä muista ihmisistä tuntuu?

Tietenkin sitten on olemassa ihmisiä joilta moisen ajattelu ei onnistu *eiei*

--
Wannabe bilekone.

Avatar
#280 • • Edited ALIEN Guest

WuZuul:
No minäpä sitten ensi kerralla tulen kohteliaasti huomauttamaan asiasta mikäli huomautettavaa löytyy *hymy*



Ole sit valmis uhkailuun! *vink**nauru*