äpärä:
Kuka ikinä "WuZuul" sä ootkaan ni pidempää pienempää suuta... jatkakaa tätä teijän oikeesti läppä keskusteluu ja kelatkaa elämäänne.
Hmmm, eli sun on oikein sanoo että mun pitäs pitää pienempää ääntä ja muitten on väärin sanoo että naisia ei sais lääppiä ilman lupaa. Se selvä, tää sun logiikkas on kyllä pettämätöntä, propsit siitä
Okei, mut takas asiaan. Aikasemmin jompikumpi teistä hehkutti että meit ottaa päähän jos maahanmuuttajat whatever tulee ja vie meiän naiset? Kaikki ei oo välttämättä ihan yhtä ahdasmielisiä ku te. Mulla ei oo mitään ulkomaalaisia vastaan tai muutakaan, on hyviäki frendejä jotka ei oo tällä puolella palloo syntyny. Mutta niitä vastaan mulla on jotka ei tajuu jättää porukkaa rauhaan vaikka saa selvän viestin.
Ihan vaan sen takia että bileisiin tullaan nimenomaan pitämään hauskaa, ja vaikka hauskaakin saa pitää niin edelleen, siinä pitäisi ottaa muutkin huomioon. Muiden huomioon ottamista ei ole käydä toisen kurkkuun/perseeseen kiinni (olkoonkin yksittäis tapaus josta ollaan todella pahoillaan)
Simple as that? Ja mä en hyökkää tässä ketään tiettyä vastaan, vaan kaikkea sitä mikä tekee bileistä paskat. Myönnän, on tullut itsekkin lääpittyä ja vaikka mitä tanssilattialla, mutta vain toisen hyväksynnällä (ja kun satun olemaan sen verran hidas, niin mulle hyväksynnäksi ei riitä vilkasu, hymy tms. vaan pitää oikeesti tulla iholle).
shAderNa:
Helppo tääl sanoo pelleks tai idiootiks tai mikskä tahansa. Kenestäkää joka on sanonu mua tääl riehujaks tai mikskä tahansa idiootiks, ei oo ikinä miestä tulla sanoo bileis päin naamaa. + se jota mä oon OIKEESTI häirinny bileis ni kirjottakoon mulle jotai tekstii, ei te jotka yrittää vaa päästä pätee tänne.
No minäpä sitten ensi kerralla tulen kohteliaasti huomauttamaan asiasta mikäli huomautettavaa löytyy
Säteessäkin kun joku ilmeisesti teidän (?) seurueestanne (aurinkolasit päässä tms.) kuvasi kaverini takapuolta (kysymättä lupaa, kyseinen henkilö paheksui suuresti tuota) tulin sitten sheikkaamaan kameran eteen omaani. Kyl sitä saa kuvata jos kerran haluaa kuvata äässiä, ainakin kuvattavaa riittää... Eikä tästäkään syntynyt tappelua mikä on sinänsä hyvä
Mutta mitä jos yhdessä koetettaisiin tehdä bileistä parmepia paikkoja? Mietittäisiin olisiko omassa käytöksessä parannettavaa? Ja ennenkaikkea miltä muista ihmisistä tuntuu?
Tietenkin sitten on olemassa ihmisiä joilta moisen ajattelu ei onnistu