e-will:
joops, tossa säteissähän juhgun kanssa jorailtiin ja huomattiin ku siin oli coolisti kolme nuortamiestä melkein eturivissä.
seisoivat siinä siistissä rivissä tuopit kädessä ja satunnaisesti puristelivat eteen eksyvien naisbilettäjien perseitä.
kävi vituttamaan kyl tollai ni oli pakko vaihtaa paikkaa =)
itse en kyseisiä henkilöitä tunne, näyttivät joltain ulkomaalaisilta tavis baariporukalta. ehkä se on just sitä ettei ne tiedä miten käyttäytyä. *sigh*
tosin en tiedä pitäisikö missään käyttäytyä tuolla tavalla.
Samoissa bileissäpä olin, ja seurassani sattui olemaan vielä varsin viehättävä naisihminen. Juuri nämä kyseiset hemmot sitten kävivät "lämppäämässä" kaveriani jota ei olisi juuri vähempää voinut kiinnostaa se että joku tulee vatkaamaan lannetta kiinni perseeseen. Te jotka sanotte että "olisi voinut tehdä selväksi ettei kiinnosta" niin herätkää todellisuuteen. Verbaalinen kommentti ei asiaa auttanut, eikä fyysinenkään. Vasta kun _minä_ menin heiluttamaan kookasta takapuoltani tuohon väliin ja tein selväksi ettei kaveriani seura kiinnosta niin etäisyyttä tuli. Otetaan tähän vielä lisäksi se että kaverini tanssimista päätyi vielä digikameran videollekkin (jolla kuvattiin _yllättäen_ vain takapuolta, tosin tälle pätkälle päätyi myös oma perseeni, repikää siitä huumoria..).
Kuten aiemmin sanottiin, on HD genren yleistyminen ja "mainstreamaantuminen" (?) luultavasti syynä tähän. Itse olen "näitä" bileitä, eli konemusabileitä harrastanut noin puolitoista vuotta. Hallmarkeista aloitin ja jos ensimmäisiä bileitäni vertaa esimerkiksi tuohon viimeisimpään Säteeseen niin ei helvetti että ollaan huonoon suuntana menossa. En sano että olisin näitä vanhan polven bilettäjiä, mutta katson että toisia ihmisiä täytyy kunnioittaa. Ihan sama missä ollaan. Tosin nykytrendin mukaista on olla mahdollisimman kusipäinen... Taidan olla poikkeus koska itseäni kiinnostaa hauskanpito, ihmisten tapaaminen, musiikin kuunteleminen ja tanssiminen. Ei niinkään ventovieraiden kanssa riidan haastaminen tai naisten takapuolien puristelu (mukavaa puuhaahan se on, mutta vain silloin kun se on sopivaa ).
Ongelman juuri on juuri tuo Jonenkin mainitsema kasvatus ja yleinen käyttäytyminen. Nykyään on "hyväksyttyä" käyttäytyä kuin kusipää. Tähän ei auta ikärajojen korotukset tai VIP-bileet. Eikä tälle kukaan meistä mahda mitään.. Näitä "Kato, tuolla on vitusti hyvännäkösii tsiksei, mennää sinne"-turisteja (kyllä, tosielämässä kuultua kun LaTouriin Hallmarkkeihin olin jonoon menossa) tulee riittämään ja mitenkäs heiltä kiellät pääsyn bileisiin, et mitenkään. Eli eiköhän tässä pidä oppia sietämään näitä tulevaisuuden toivoja.
Kuitenkin "sekabilettäjänä" pystyy toteamaan että ns. konemusabileet ovat vielä onneksi varsin kaukana normaalista baarimenosta, onneksi. Henkilökohtaisesti ainakin ainoana ratkaisuna näen järkkäreiden lisäämisen, tosiaan pelkkä läsnäolo tuo jo rauhallisuutta.. Mitään joukkokoulutusta en tue, aiheuttaa vaan tappeluita ja niitähän ei haluta En myöskään usko että vastuunkannon yms. painottamisesta on mitään hyötyä, se kuitnekin unohtuu viimeistään siinä vaiheessa kun verenkierrossa on pari tequilaa ja sen edessä tanssivan kauniin naisen minihame siintää silmissä..
Tässä väsyneen mielen pari centtiä asiaan..
Mitä tulee huumausaineisiin niin ei viitsi aloittaakkaan... Tulee kuitenkin taas uusi väittely joka ei johda mihinkään..