Maksatko TV-lupamaksua?

596 posts, 30 pages, 186,217 views

Avatar
#121 • • astaroth Guest

Exlex:
Jaa..a..
Mahtaa olla aika hankala paikka. Tosin kokeilemallahan se selviää. *vink*


"Just eilen töllöni ostin..."
Exlex

Posts: 497

#122 • • Exlex

Astaroth:

"Just eilen töllöni ostin..."



Nyt vaan voluumit minimiin ettei naapurit kuule..
ja ovi tietysti lukkoon ettei tarkastaja pääse yllättämään...
Jarsseli

Posts: 356

#123 • • Jarsseli
enpä ole kertaakaan maksanu 28 vuoden aikana enkä maksa jatkossakaan ennenku käy niin että analogisella telkulla ei näy. On digiboxi ja canal + mutta tv lupaa ei
Avatar
#124 • • Fire C Guest
Juuri äsken kävi tarkastaja ovella ja löi tv-lupamaksu lapun käteen!*dissaa**dissaa**dissaa*
remotion

Posts: 5,283

#125 • • remotion nostatus guru

whispering:
---
remotion:
3markkaa päivässä on mun mielestä tautinen summa siitä että sieltä ei todellakaan tuu mitään.
---

Ihan mielenkiinnosta haluisin tietää. Koska viimeksi katoit esim jonkin uuden sarjan pari ekaa jaksoa? Kun kerta voit ne kaikki ohjelmat noin kylmiltään tuomita. Aika rankkoja ennakkoluuloja sulla, kyl sieltä hyviä ohjelmia tulee, muitakin ku riality sarjoja.

TV'n kattominen on varmaan kaikkein aliarvostetuin harrastus, mikä tekee esim kirjojen lukemisesta jotenki "hienompaa"?



SE passivoi ihan sikana. Mielummin menen kuntosalille kuin jään kotiin katsomaan tv:tä. tietty on hetkiä jolloin ei jaksa tehä mitään muute kuin olla, silloin kuitenkin oon vikka netissä tai kavereiden luona katsomassa tv:tä ;)
Major Tom

Posts: 266

#126 • • Major Tom

remotion:

SE passivoi ihan sikana. Mielummin menen kuntosalille kuin jään kotiin katsomaan tv:tä. tietty on hetkiä jolloin ei jaksa tehä mitään muute kuin olla, silloin kuitenkin oon vikka netissä tai kavereiden luona katsomassa tv:tä ;)



Sun pitäis siis maksaa osa kavereittes tv-lupamaksuista.
[Nuclear]

Posts: 5,855

#127 • • [Nuclear] el aprendiz

Astaroth:
"Just eilen töllöni ostin..."


Helppo kun sanoo, että eilen toi sen porukoilta, vaikkapa.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

phanatic

Posts: 1,123

#128 • • phanatic

whispering:
Ihan mielenkiinnosta haluisin tietää. Koska viimeksi katoit esim jonkin uuden sarjan pari ekaa jaksoa? Kun kerta voit ne kaikki ohjelmat noin kylmiltään tuomita. Aika rankkoja ennakkoluuloja sulla, kyl sieltä hyviä ohjelmia tulee, muitakin ku riality sarjoja.

TV'n kattominen on varmaan kaikkein aliarvostetuin harrastus, mikä tekee esim kirjojen lukemisesta jotenki "hienompaa"?



Kirjat ainakin stimuloivat enemmän mielikuvitusta. En sitten tiedä onko se "hienompaa".
MM

Posts: 215

#129 • • MM kaappimörkö

Fierce:
Juuri äsken kävi tarkastaja ovella ja löi tv-lupamaksu lapun käteen!*dissaa**dissaa**dissaa*



Ihan mielenkiinnosta, miks menit avaamaan oven. Miten se tapahtui??

--
Humppaa ja kuole:)

Andrei

Posts: 299

#130 • • Andrei
En maksa, koska en oikeastaan katso tv:tä.

--
snake-fighting...it´s very scary...fighting snake

remotion

Posts: 5,283

#131 • • remotion nostatus guru

BSE:
---
remotion:

SE passivoi ihan sikana. Mielummin menen kuntosalille kuin jään kotiin katsomaan tv:tä. tietty on hetkiä jolloin ei jaksa tehä mitään muute kuin olla, silloin kuitenkin oon vikka netissä tai kavereiden luona katsomassa tv:tä ;)

---


Sun pitäis siis maksaa osa kavereittes tv-lupamaksuista.



Höhööö, viikon läppä. mä oon kuskanut niitä niin paljon että ne ois valmiita useimmat vaikka pyyhkii mun pehvan, mutta meillä päin ei lasketa.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#132 • • Lost-Soul los pallos

MAkeda:
---
Fierce:
Juuri äsken kävi tarkastaja ovella ja löi tv-lupamaksu lapun käteen!*dissaa**dissaa**dissaa*
---
Ihan mielenkiinnosta, miks menit avaamaan oven. Miten se tapahtui??


Kyl mä ainakin avaan oven, jos ovikello soi... Menis itsellä ainakin hermot, jos en vois mennä jollekkin kaverilli "yllätys" kylään, koska se ei avais ovee tv-tarkastajan pelossa.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

FAIRI

Posts: 558

#133 • • FAIRI
mä oon varmaan niin ainoo joka sitä maksaa vapaasta tahdosta
(-*kunnon kansalainen*-)

*hmph*

--
banaani on ihmiskunnan vihollinen.

India

Posts: 475

#134 • • Edited India
Kyllä mäkin niille olen oven avannut mutten silti ole maksua saanut. Mahtoikohan tarkastaja-setä nähdä sen sun telkkarin siitä ovelta?

edit: moka moka guotasin ihan väärää ihmistä...
MM

Posts: 215

#135 • • MM kaappimörkö

Lost-Soul:
---
MAkeda:
---
Fierce:
Juuri äsken kävi tarkastaja ovella ja löi tv-lupamaksu lapun käteen!*dissaa**dissaa**dissaa*
---
Ihan mielenkiinnosta, miks menit avaamaan oven. Miten se tapahtui??

---

Kyl mä ainakin avaan oven, jos ovikello soi... Menis itsellä ainakin hermot, jos en vois mennä jollekkin kaverilli "yllätys" kylään, koska se ei avais ovee tv-tarkastajan pelossa.



Hmm...niin kukin tyylillään? Itte en diggaa noista yllätys vierailuista ja näin ainakin säästyy myös tv-lupa vaivalta.

--
Humppaa ja kuole:)

*AnnU*

Posts: 157

#136 • • *AnnU* NanneNanneNanne
ei tarvi maksaa ku oon intissä.. *hymy*

--
*sydän**sydän**sydän*

Jarcco

Posts: 17

#137 • • Jarcco
En todellakaan ole koskaan maksanut.. sikamainen hinta.
Pauha

Posts: 515

#138 • • Pauha

*AnnU*:
ei tarvi maksaa ku oon intissä.. *hymy*



Yhdyn tuohon *hymy*. Eipä kyllä muutenkaan ole tullut maksettua, opiskelija-asuntolassa toimii viidakkorummut nopeesti jos on tarkastaja liikeellä *iloinen*

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

Avatar
#139 • • Viola00 Guest
En ihan vielä asu omillani, mutta pian. Houkutus olisi suuri jättää maksamatta koska hinnat on jo törkeen kovat ja kun vertaa siihen tarjontaa mitä tv:stä tulee mulle (lue: hyvin harvoin yhtikäs mitään) niin hinta on todellakin korkea. Mutta koska en hyväksy sellasta "väärin" tekemistä ja epärehellistä sellaista niin varmaan tulen sen ottamaan ja maksamaan. Ei elämässä kaikkea muutakaan halua maksaa mutta silti se vaan on tehtävä halusi tai ei *eiei*