Maksatko TV-lupamaksua?

596 posts, 30 pages, 186,453 views

muZZle^

Posts: 305

#161 • • muZZle^
en maksa ku ei oo telluakaan...enpä kyl maksanu silloin ku oli..nyt ehkä rahat siihen riittäis ku töis on, mut mut ei tellua *hihu*
sune

Posts: 2,096

#162 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
En maksa enkä tuu ikinä maksamaan. Periaate *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

lemonix

Posts: 68

#163 • • lemonix Sitruuna
Voin vain yrittää uskotella "maksavani" tosin 98% katson dvd leffoja, hmmm*iloinen*

--
- hassi mikä hassi -

^pate

Posts: 47

#164 • • ^pate team spoon
en ole idiootti eli en maksa!!! tarkastaja kävi moikkaamassa ovella mutta en tietenkään avannut ovea vaan huusin kovaan ääneen etten avaaa, koska siellä voi olla TV-Luvantarkastaja *nauru* äijä soitti vielä toisen kerran ovikelloa ja poistui jättäen jonkun lapun jolla oisin voinut sen Tv luvan hommata!!

--
häplähaplalalapala

jUSSi

Posts: 1,377

#165 • • jUSSi äkäinen vanhus

Pikachu:En maksa enkä tuu ikinä maksamaan. Periaate *nauru*



Periaatteenasi on siis "lait ja säädökset eivät koske minua"? Ai niin, mutta kun se sinulta pois.
sune

Posts: 2,096

#166 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

jUSSi:
---
Pikachu:En maksa enkä tuu ikinä maksamaan. Periaate *nauru*
---


Periaatteenasi on siis "lait ja säädökset eivät koske minua"? Ai niin, mutta kun se sinulta pois.



Juuuuri näin... *dissaa*

--
ei kovin ihku eikä plur

caitrin

Posts: 159

#167 • • caitrin ö_____ö
Totta kai maksan... ei oo tullu edes mieleen jättää maksamatta *enkeli*
Täällähän tuntee itsensä ihan lainkuuliaiseksi.
henkka

Posts: 4,973

#168 • • henkka

jUSSi:
Tottakai maksan, mikä oikeuttaisi minut rikkomaan yhteiskunnan sääntöjä?

...

Itsekeskeiset omaneduntavoittelijat, perkele. Huomiotalouden aivopesemät uusiosarasvuot...



WÖID!
jUSSi

Posts: 1,377

#169 • • jUSSi äkäinen vanhus

Pikachu:
---
jUSSi:
---
Pikachu:En maksa enkä tuu ikinä maksamaan. Periaate *nauru*
---
Periaatteenasi on siis "lait ja säädökset eivät koske minua"? Ai niin, mutta kun se sinulta pois.
---
Juuuuri näin... *dissaa*



Jos sanot, että periaatteen vuoksi et maksa tv-lupamaksua niin mitä siitä voi päätellä? Että et periaatteesta maksa myös mitään muutakaan säädettyä maksua?

Noh, jos et kestä sitä, että laukomiasi typeryyksiä siteerataan, niin suosittelen mietiskelyhetkeä ja kieliasun tarkistamista ennen sitä tallenna-painikkeen painamista.
sune

Posts: 2,096

#170 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

jUSSi:
Jos sanot, että periaatteen vuoksi et maksa tv-lupamaksua niin mitä siitä voi päätellä? Että et periaatteesta maksa myös mitään muutakaan säädettyä maksua?



..ja se on sit sun ongelma vai? Mä maksan kaiken mitä nään tarpeelliseksi maksaa ja tv-lupa ei niihin satu kuulumaan.

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#171 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
niin ja vielä sen verran, että täällä taitaa olla 201 muuta jotka ei maksa kyseistä maksua, päätit vaan just mulle aukoa päätäs?

--
ei kovin ihku eikä plur

jUSSi

Posts: 1,377

#172 • • jUSSi äkäinen vanhus

Pikachu:
---
jUSSi:
Jos sanot, että periaatteen vuoksi et maksa tv-lupamaksua niin mitä siitä voi päätellä? Että et periaatteesta maksa myös mitään muutakaan säädettyä maksua?
---
..ja se on sit sun ongelma vai? Mä maksan kaiken mitä nään tarpeelliseksi maksaa ja tv-lupa ei niihin satu kuulumaan.



Ei, se ei suoraan ole minun ongelmani, mutta mielestäni toimintasi on täysin perseestä ja sanon sen ääneen. Tämä maailma ei valitettavasti toimi niin, että saat aina valita mistä maksat ja mistä et. Toki voit äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa ihmistä, joka haluaa lopettaa Ylen toiminnan.

Tiedätkö edes Ylen toiminnan perusteita ja lähtökohtia ja miksi kyseinen laitos on olemassa? Media ei ole pelkkä viihdeautomaatti vaan erittäin tehokas vallankäytön sekä tiedonvälityksen väline. Haluatko suomeen esimerkiksi Italian kaltaisen tilanteen, jossa yksi ihminen omistaa kaikki televisiokanavat? Tai sitten venäläisen tavan...
jUSSi

Posts: 1,377

#173 • • jUSSi äkäinen vanhus

Pikachu:
niin ja vielä sen verran, että täällä taitaa olla 201 muuta jotka ei maksa kyseistä maksua, päätit vaan just mulle aukoa päätäs?



Älä imartele itseäsi.

http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=35013;pid=491593#491593

Kyllä minä avaan sanaisen arkkuni ihan kenen kohdalla tahansa, se ei vaadi kuin yhden idioottimaisen kommentin, kuten ylpeilyn sillä, että kiertää yhteiskunnan asetuksia ja lakeja ja vielä mainitsee sen periaatteekseen!
sleek

Posts: 71

#174 • • sleek
Epävirallisesti: En oo viel toistaseks rikastunut niin paljon, et suostuisin maksaa "tyhjästä" mitään.

Virallisesti: Tietenkin maksan. Ja oisin valmis maksaa viel tuplasti enemmän. *hahjust*

--
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.

sune

Posts: 2,096

#175 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

jUSSi:
---
Pikachu:
---
jUSSi:
Jos sanot, että periaatteen vuoksi et maksa tv-lupamaksua niin mitä siitä voi päätellä? Että et periaatteesta maksa myös mitään muutakaan säädettyä maksua?
---
..ja se on sit sun ongelma vai? Mä maksan kaiken mitä nään tarpeelliseksi maksaa ja tv-lupa ei niihin satu kuulumaan.

---


Ei, se ei suoraan ole minun ongelmani, mutta mielestäni toimintasi on täysin perseestä ja sanon sen ääneen. Tämä maailma ei valitettavasti toimi niin, että saat aina valita mistä maksat ja mistä et. Toki voit äänestää seuraavissa eduskuntavaaleissa ihmistä, joka haluaa lopettaa Ylen toiminnan.

Tiedätkö edes Ylen toiminnan perusteita ja lähtökohtia ja miksi kyseinen laitos on olemassa? Media ei ole pelkkä viihdeautomaatti vaan erittäin tehokas vallankäytön sekä tiedonvälityksen väline. Haluatko suomeen esimerkiksi Italian kaltaisen tilanteen, jossa yksi ihminen omistaa kaikki televisiokanavat? Tai sitten venäläisen tavan...



Ihan totta, mua ei vois vähempää kiinnostaa ylen toiminta tai sun kannat asiaan, [iso]mielestäni toimintasi on perseestä[/iso] ja minä myös sanon sen ääneen,. Keksi jo jotain muuta tekemistä iso mies.

--
ei kovin ihku eikä plur

jUSSi

Posts: 1,377

#176 • • jUSSi äkäinen vanhus

Pikachu:
Ihan totta, mua ei vois vähempää kiinnostaa ylen toiminta tai sun kannat asiaan, [iso]mielestäni toimintasi on perseestä[/iso] ja minä myös sanon sen ääneen,. Keksi jo jotain muuta tekemistä iso mies.



Hmm, demi.fi iskee taas. On varmaan kamalaa kun joku kritisoi ja osuu vielä oikeaan.

Mut hei, ei mitään väliä. kunhan sinä et joudu maksamaan mistään mitään. Vitun vapaamatkustajat.
kilobitti

Posts: 2,419

#177 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

jUSSi:
Media ei ole pelkkä viihdeautomaatti vaan erittäin tehokas vallankäytön sekä tiedonvälityksen väline. Haluatko suomeen esimerkiksi Italian kaltaisen tilanteen, jossa yksi ihminen omistaa kaikki televisiokanavat? Tai sitten venäläisen tavan...



Hiton hyvä pointti*piis*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

sune

Posts: 2,096

#178 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

jUSSi:
---
Pikachu:
Ihan totta, mua ei vois vähempää kiinnostaa ylen toiminta tai sun kannat asiaan, [iso]mielestäni toimintasi on perseestä[/iso] ja minä myös sanon sen ääneen,. Keksi jo jotain muuta tekemistä iso mies.
---


Hmm, demi.fi iskee taas. On varmaan kamalaa kun joku kritisoi ja osuu vielä oikeaan.

Mut hei, ei mitään väliä. kunhan sinä et joudu maksamaan mistään mitään. Vitun vapaamatkustajat.



ei se oo mitenkään kamalaa,etenkään kun tossa ei ollu mun mielestä mitään oikeaa.,mut sun elämä mahtaa olla kamalaa ku ei oo muuta tekemistä ku huolehtia mistä muut maksaa ja mistä ei. Mut jos se on sun elämän tarkotus ni anna mennä vaan.

--
ei kovin ihku eikä plur

John

Posts: 1,384

#179 • • Edited John Lauma
Alan maksamaan kunhan valmistun. Opiskelijana ostan mielummin ruokaa ja maksan vuokraa kuin maksan tv-lupamaksua kun suhteellisen harvoin sitä telkkua tulee edes katsottua.

--
Fancy some cheese, Gromit?

jUSSi

Posts: 1,377

#180 • • jUSSi äkäinen vanhus

Pikachu:
ei se oo mitenkään kamalaa,etenkään kun tossa ei ollu mun mielestä mitään oikeaa.



Mikä siinä oli väärää? Sanoit, että periaatteesta et maksa tv-lupamaksua ja minä sanoin sen olevan rikollista ja omasta mielestäni erittäin väärin. Et ole edes vaivautunut perustelemaan periaatettasi tai tarkentamaan sitä. Tällöin tein johtopäätöksen, että syy on raha, etkä sinä ole sitä kieltänyt. Jostain syystä koet, että se on sinulta pois. Kehoitan aktiivisempaan aivotoimintaan ja miettimään miten yhteiskunta toimii ja miksi se toimii.

Pikachu:mut sun elämä mahtaa olla kamalaa ku ei oo muuta tekemistä ku huolehtia mistä muut maksaa ja mistä ei. Mut jos se on sun elämän tarkotus ni anna mennä vaan.



Itseasiassa elämäni ei ole kamalaa ja minulla on paljon muutakin tekemistä. Satun vain olemaan kluituksen käyttäjä ja kirjoittelen tänne välillä. Nämäkin kirjoitukset ovat tainneet viedä ruhtinaalliset 5-7 minuuttia. Siinä ohessa olen tehnyt töitä yli 3 tuntia.

Ja jos yhteiskunnan jäsenet eivät huolehdi yhteisten sääntöjen noudattamisesta niin kuka sitten? Oletko kenties anarkisti ja haluat anarkiaa vai pelkkä rahaa palvova omaneduntavoitelija, jota ei voisi vähempää kiinnostaa?