Exlex:
Jaa..a..
Mahtaa olla aika hankala paikka. Tosin kokeilemallahan se selviää.
"Just eilen töllöni ostin..."
596 posts, 30 pages, 191,077 views
Exlex:
Jaa..a..
Mahtaa olla aika hankala paikka. Tosin kokeilemallahan se selviää.
whispering:
---
remotion:
3markkaa päivässä on mun mielestä tautinen summa siitä että sieltä ei todellakaan tuu mitään.
---
Ihan mielenkiinnosta haluisin tietää. Koska viimeksi katoit esim jonkin uuden sarjan pari ekaa jaksoa? Kun kerta voit ne kaikki ohjelmat noin kylmiltään tuomita. Aika rankkoja ennakkoluuloja sulla, kyl sieltä hyviä ohjelmia tulee, muitakin ku riality sarjoja.
TV'n kattominen on varmaan kaikkein aliarvostetuin harrastus, mikä tekee esim kirjojen lukemisesta jotenki "hienompaa"?
remotion:
SE passivoi ihan sikana. Mielummin menen kuntosalille kuin jään kotiin katsomaan tv:tä. tietty on hetkiä jolloin ei jaksa tehä mitään muute kuin olla, silloin kuitenkin oon vikka netissä tai kavereiden luona katsomassa tv:tä ;)
whispering:
Ihan mielenkiinnosta haluisin tietää. Koska viimeksi katoit esim jonkin uuden sarjan pari ekaa jaksoa? Kun kerta voit ne kaikki ohjelmat noin kylmiltään tuomita. Aika rankkoja ennakkoluuloja sulla, kyl sieltä hyviä ohjelmia tulee, muitakin ku riality sarjoja.
TV'n kattominen on varmaan kaikkein aliarvostetuin harrastus, mikä tekee esim kirjojen lukemisesta jotenki "hienompaa"?
BSE:
---
remotion:
SE passivoi ihan sikana. Mielummin menen kuntosalille kuin jään kotiin katsomaan tv:tä. tietty on hetkiä jolloin ei jaksa tehä mitään muute kuin olla, silloin kuitenkin oon vikka netissä tai kavereiden luona katsomassa tv:tä ;)
---
Sun pitäis siis maksaa osa kavereittes tv-lupamaksuista.
MAkeda:
---
Fierce:
Juuri äsken kävi tarkastaja ovella ja löi tv-lupamaksu lapun käteen!
---
Ihan mielenkiinnosta, miks menit avaamaan oven. Miten se tapahtui??
Lost-Soul:
---
MAkeda:
---
Fierce:
Juuri äsken kävi tarkastaja ovella ja löi tv-lupamaksu lapun käteen!
---
Ihan mielenkiinnosta, miks menit avaamaan oven. Miten se tapahtui??
---
Kyl mä ainakin avaan oven, jos ovikello soi... Menis itsellä ainakin hermot, jos en vois mennä jollekkin kaverilli "yllätys" kylään, koska se ei avais ovee tv-tarkastajan pelossa.