1,944 posts, 98 pages, 1,254,349 views
Vivo, 16.2.2008 12:42:
Rakensin viime kesänä sängyn itelleni koivuvanerista:
Peppermint, 4.3.2008 15:14:
Impezkillä on melkoisen viileä makuuhuone
Fakiiri, 4.3.2008 20:31:
Tästä vuokraluukusta ei saa viihtyisää vaikka kuinka yrittäisi. Esimerkiksi lattiat ovat ruskeaa muovimattoa jonkinmoisella ruutukuvioinnilla (noihin ruutuihin keräänty vain kaikki lika). Lattiat ja seinät siis samat kuin 60-vuotta sitten. Seinät kermanväriset, ruskea lattia ja kaikki omat huonekalut , verhot yms. valkoista ja mustaa Lisäksi eteisen seinä on maalattu pinkiksi
Peppermint, 4.3.2008 15:14:
Impezkillä on melkoisen viileä makuuhuone
Mullakin on remppa käynnissä. Seinäpinnat ja kaapistot uusiksi. Lattia on vanha parketti jolle en tässä vaiheessa ehkä tee mitään.
Kymysys: miten tuollaiset halogeenivaijeri-hässäkät laitetaan kattoon? Haluaisin sellaiset olkkarin kattoon. Tällä hetkellä katossa on joku ihmeellinen kanta jossa on 2 hehkulamppua, sähköjohdot kulkee pintaa pitkin jonnekin seinän uumeniin (jota en aio avata).
Kon-tiki, 5.3.2008 09:45:
Clip
Fakiiri, 5.3.2008 11:01:
---
Kon-tiki, 5.3.2008 09:45:
Clip
---
Tarkoitus olisi maalata tai tapetoida seinät uudestaan ja eteisen pinkki tulisi vaihtumaan tummanpunaiseksi. Yksiössä ei vaan ole paljon tilaa joten se tarkoittaisi että tapetoinnin ajan joutuisi nukkumaan sohvalla.
Fakiiri, 5.3.2008 11:01:
---
Yksiössä ei vaan ole paljon tilaa joten se tarkoittaisi että tapetoinnin ajan joutuisi nukkumaan sohvalla.
stump, 5.3.2008 14:30:
Käytin sokerinpaloja kiinnitellessäni läppäriä valaistukseen. Toimi yllättävän hyvin.
Jone, 4.4.2008 15:53
Punaiset osat lateksimaalilla, mustat kiiltävällä öljypohjaisella.
_samppa, 5.4.2008 17:17:
En tiedä pitävätkö mun tiedot maaleista paikkaansa,
mutta mun ymmärryksen mukaan eri maalityyppien
sekoittamista ei yleensä suositella. Akryylillä voinee
maalata öljymaalin päälle paremmin kuin toisinpäin.
Miksi ette käytä kiiltävää ja himmeää akryylimaalia?
Jone, 5.4.2008 22:58:
---
Lähtökohtaisesti mä en näe mitään ongelmaa siinä että noi vetää eri maalityypeillä kunhan pohja on saanut kunnolla kuivaa, mutta pitää kysyä asiasta vielä maalari-ystävältä. Pääpointti on kuitenkin se, että pohja on himmeä ja varsinainen kuvitus pomppaa seinästä ulos vähän enemmän kiiltävänä.