2la, 10.5.2007 12:58:
Älä vääntele sanomisiani ja ymmärrä tahallasi väärin, äläkä yritä pilkkaamalla saada mua hiljenemään.
En mä yritä saada sua hiljenemään alkuunkaan. Voit mun puolestani jatkaa vaikka maailman tappiin asti, koska näytät joka postauksella hassummalta.
Voisitko nyt vastata ainoaan kysymykseen, jonka esitin? Onko yliaktiivisten kissojen seinillä kiipeily ja muut turhautumisen merkit siis vain "paskaa opetusta"? "Seinillä kiipeily" nyt vaan tarkoittaa yleensä sekopäisyyttä, valitan että itseilmaisuni on kehnoa.
Voin ja en - kysymykseen on hankalaa vastata kun teet siinä samalla olettamuksia, joita mä en allekirjoita. Mä en nimittäin pysty sanomaan onko kissojen "seinillä kiipeily" turhautumisen merkki yhtään sen paremmin kuin sitäkään johtuuko ihmisten alkoholismi perhetaustoista. Joissain tapauksissa varmasti, mutta kaikissa tai useimmissa? Aika far fetched, frau doktor.
Mut joo, kyllä mä katson että suurin osa kissojen ja muiden lemmikkien epätoivotusta käytöksestä johtuu omistajasta muodossa tai toisessa. Oli se sitten siten, että omistaja ei ole opettanut lemmikkejään kunnolla tai suhtautuu näihin muuten vain täysin välinpitämättömästi.
Kertauksen vuoksi:
---
2la, 10.5.2007 10:27:
Oma pointtini oli vain se, että minun tekee pahaa nähdä kissoja suljettuna kaupunkikämppään.
---
Kertauksen vuoksi suoremmin sanoin:
Musta olet tämän asian suhteen palikka, joka ei ymmärrä siitä hevon helvettiä, mutta luulee ymmärtävänsä. Keskustelun jatkuessa mielikuvani on toistaiseksi vahvistunut viesti viestiltä.