2la, 10.5.2007 13:46:
Olen nyt sen verran vähä-älyinen että voisitko kertoa, mitä tämä "fakkiintunut ajatteluni" tarkoittaa? Sitä, että mielestäni ei ole oikein pitää marsua häkissä? En kykene en.
Ai et nyt puhutaan sit marsuista ja häkeistä? Käy toi keskustelu marsunomistajien kanssa, kiitos.
Sun fakkiintunut ajattelusi tässä kyseisessä asiassa on sitä, että et suostu kyseenalaistamaan omaa ajatteluasi asian tiimoilta silläkään uhalla, että joudut pitämään asemasi keskustelussa kaivamalla kantapäillesi kuopat ja puhumaan naurettavia. Mitä tahansa kunhan et vaan joudu myöntämään, että puhut mitä sylki suuhun tuo ilman perusteita.
En minä tiedä.
No pakkohan sulla nyt on mulle perkele joku ratkaisu olla kun oot kuitenkin ottanut asiaksesi saada mut tuntemaan itseni huonoksi ihmiseksi kun mulla on kaksi sisäkissaa. Vai ootko näitä puhuvia perseenreikiä, joiden mielestä on hirveän kiva lässyttää paskaa kaikesta mahdollisesta ilman että niillä on KOSKAAN mitään konkreettisia ratkaisuehdotuksia asiaan, josta kokevat olevansa jossain asemassa länkyttämään?
Vaikka oletkin yrittänyt julistaa että mä julistan suurta totuutta kissapsykologin paperein, todellisuudessa mä en ole muuta sanonut kuin että mielestäni kissan pitäisi päästä ulkoilemaan, perusteena kokemukseni joistakin näkemistäni sisäkissoista. Olen myös huomauttanut, etten kuvittelekaan olevani mikään expertti. Huomaatko mutun?
Joistakin? Vähän aikaa sitten se otanta kissoista lähipiirissäsi, joihin puheitasi pohjasit oli käsittääkseni vähän isompi kuin satunnainen kappale. Sä olet siis nähnyt joskus sisäkissan, jolla ei ollut kaikki hyvin ja nyt kaikki sisäkissat on onnettomia ja niiden omistajat kiduttajia? Woman, plz.... :D
Joo, mä huomaan et "ei näin."
Luulin että kaikilla rekisteröityneillä on valtuus sanoa mielipiteensä.
Valtuuksista en tiedä, mutta oikeus kyllä. Olipa mielipide sitten kuinka typerä tahansa.
Need I say more?