Pulsar - Loppiaisrieha ke 5.1 (to=pyhä) 5.1.2005 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 9,562 views

Avatar
#101 • • tanja Guest

MushiNico:
No sit tein sen virheen että sanoin haista ite "itse ravintolapäällikölle" KOSKA arvon neiti/rouva sanoi haista paska mulle ja mun kavereille (tosin suht hiljaisella äänellä).



Hesarin ravintolapäällikkö EI OLE nainen!!!

Oletko kenties punahattuinen poika? Kyseinen henkilö oli juuri heitetty ulos, ku olin tulossa sisään. Hän haastoi koko ajan riitaa ja uhosi portsareille. Sen lisäksi tämä henkilö selitti kuinka paska paikka hesari on ja yritti sillä käännyttää muut tulijat ovelta.

Minulla oli tosi kiva ilta. Sain todella hyvää palvelua baaritiskiltä ja yläkerran balcony toimi erittäin hyvin. Kiitos.

Ai niin, hesaria nyt ei voi todellakaan syyttää siitä, mitä klubin järjestäjä on mainoksissaan luvannut ja jättänyt sitten toteuttamatta.
Avatar
#102 • • astaroth Guest

tanja:
Ai niin, hesaria nyt ei voi todellakaan syyttää siitä, mitä klubin järjestäjä on mainoksissaan luvannut ja jättänyt sitten toteuttamatta.


Mutta Hesaria voi mielestäni syyttää siitä, mitä ilmoittavat kotisivuillaan.
Kristofer

Posts: 65

#103 • • Kristofer Vanhuus painaa

Astaroth:
---
tanja:
Ai niin, hesaria nyt ei voi todellakaan syyttää siitä, mitä klubin järjestäjä on mainoksissaan luvannut ja jättänyt sitten toteuttamatta.

---

Mutta Hesaria voi mielestäni syyttää siitä, mitä ilmoittavat kotisivuillaan.



Jep. Lainaan ravintolapäällikköä (tai mikä nyt olikaan esimiesnainen):
"Meidän sivuillamme ei ole mainintaa tuosta, joten emme ole velvollisia toimimaan jonkun klubituksen mokan takia. Eri asia olisi, jos meidän sivuillamme kerrottaisiin tästä happy hourista"

Hassua, koska siellä kerrottiin siitä :D

--
Trance is life.

Avatar
#104 • • Edited tanja Guest

Astaroth:
---
tanja:
Ai niin, hesaria nyt ei voi todellakaan syyttää siitä, mitä klubin järjestäjä on mainoksissaan luvannut ja jättänyt sitten toteuttamatta.

---

Mutta Hesaria voi mielestäni syyttää siitä, mitä ilmoittavat kotisivuillaan.



En usko, että se on ravintolapäällikkö tai kukaan muukaan henkilökunnasta, joka on laittanut ilmoituksen sivuille. Sivujen päivittäjälle on mahdollisesti vain annettu flaikku, jonka pohjalta hän sitten laittoi mainoksen. En tiedä miten se käytännössä toimii, mutta niin luulisin olevan. Olen mahdollisesti myös väärässä..
Avatar
#105 • • astaroth Guest

tanja:
En usko, että se on ravintolapäällikkö tai kukaan muukaan henkilökunnasta, joka on laittanut ilmoituksen sivuille. Sivujen päivittäjälle on mahdollisesti vain annettu flaikku, jonka pohjalta hän sit laittoi mainoksen.


Jos näin taas on, niin tällainen epätarkkaavaisuus ja hosuminen ei anna kovin ammattimaista ja asiakasystävällistä kuvaa ravintolan markkinoinnin toiminnasta.
UnityF

Posts: 15,721

#106 • • UnityF joo just se

tanja:
Hesarin ravintolapäällikkö EI OLE nainen!!!



äläs ny.. äkkiäkös meijän poju on käyny sukupuolileikkauksessa.. *vink* *lmao*
huoh.. mikä soppa kun flaikussa on ollu virheelistä tietoa...


En usko, että se on ravintolapäällikkö tai kukaan muukaan henkilökunnasta, joka on laittanut ilmoituksen sivuille. Sivujen päivittäjälle on mahdollisesti vain annettu flaikku, jonka pohjalta hän sit laittoi mainoksen




niin minäkin olen ajatellu asian....*hymy*
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#107 • • Gilgamint.com Making questions
On toi kyl mun mielest vitun törkeet lupailla kaikkee ja sit ei pitää niit lupauksii... ei se kyse oo siit häppäristä vaan lähinnä siit et kusetetaa... tämmösestä voi itseasiasiassa tehä virallisen valituksen... luulis et toi on sitäpaitsi snadisti laitonta vaik vittuuks se nyt mua kiinnostaa... mut toi kusettamine o niheet... ois ilmottanu etukätee jos sen ois perunu... ei jätä hirveen hyvää kuvaa mestasta.
Jusuplussa

Posts: 1,292

#108 • • Jusuplussa UG-///

Käenpoika:
On toi kyl mun mielest vitun törkeet lupailla kaikkee ja sit ei pitää niit lupauksii..



EIKU SE OLI VAHINKO NII EI SE HAITTAA *plur*
hallucinogen

Posts: 8,190

#110 • • Edited hallucinogen Edain

tanja:
En usko, että se on ravintolapäällikkö tai kukaan muukaan henkilökunnasta, joka on laittanut ilmoituksen sivuille. Sivujen päivittäjälle on mahdollisesti vain annettu flaikku, jonka pohjalta hän sitten laittoi mainoksen. En tiedä miten se käytännössä toimii, mutta niin luulisin olevan. Olen mahdollisesti myös väärässä..


Ei se k-citymarkettikaan niitä omia mainoksiaan varmaan väsää mut jos siinä lukee et leivänpaahdin 20e niin ei siinä ole kaupalla muuta vaihtoehtoa kuin kaivaa se leivänpaahdin siihen hintaan tai korvaava tuote. Hesarin sivut on heidän mainosläpyskänsä et aika onnetonta toimintaa jos ei viitsi lukea mitä luvataan.
Olisitko tyytyväinen kaupan kassalla jos kassahenkilö alkaa sulle selittään "ei me mittään sellasia olla luvattu vaiks en ookkaan päivän mainoksia tarkistanutkaan"

--
pikku-*possu*

Avatar
#111 • • tanja Guest

hallucinogen:
---
tanja:
En usko, että se on ravintolapäällikkö tai kukaan muukaan henkilökunnasta, joka on laittanut ilmoituksen sivuille. Sivujen päivittäjälle on mahdollisesti vain annettu flaikku, jonka pohjalta hän sitten laittoi mainoksen. En tiedä miten se käytännössä toimii, mutta niin luulisin olevan. Olen mahdollisesti myös väärässä..

---

Ei se k-citymarkettikaan niitä omia mainoksiaan varmaan väsää mut jos siinä lukee et leivänpaahdin 20e niin ei siinä ole kaupalla muuta vaihtoehtoa kuin kaivaa se leivänpaahdin siihen hintaan tai korvaava tuote. Hesarin sivut on heidän mainosläpyskänsä et aika onnetonta toimintaa jos ei viitsi lukea mitä luvataan.
Olisitko tyytyväinen kaupan kassalla jos kassahenkilö alkaa sulle selittään "ei me mittään sellasia olla luvattu vaiks en ookkaan päivän mainoksia tarkistanutkaan"



Olet oikeassa. Halusin vain lähinnä sanoa, että koko sotku lähti alunperin järjestäjän mokasta. Toki hesari on itse vastuussa siitä, mitä niiden nettisivuilla mainostetaan.
Avatar
#112 • • sakk303 Guest
Kyllähän on kauheeta paahto pipareista, glögeistä ja kahden euron juotavista :D ei voi muuta kuin nauraa täällä yksin ääneen :) Tuotah.. ei tanssibileitä kannata kaupitella Suomen viinaan menevälle kansalle minkään valtakunnan häppärimainoksilla tai muulla kylkiäis-sälällä. Eiköhän ne esiintyjät ole viime kädessä se syy miksi joku johonkin mestaan menee. Eli kyllä mä osoitan sormeani bileorganisaattoreihin ja flyerisuunnitteluun ; Oluelle ja kaikelle kylkiäiskrääsälle persot pohjolan jörtit kun tekevät viime kädessä bilevalintansa jopa pipareiden ja portsaireiden käytöksen antaman ensivaikutelman takia. Jokaisessa meissä on parannettavaa, kaikki poket eivät ole järjen jättiläisiä, mutta niin eivät ole todellakaan myös kaikki asiakkaat. MUTTA jos flaikussa jotain lukee niin onhan se selvä että pitäis saada sitä mitä haluaa tilata.

Olen ylettömän onnellinen siitä, että vietin iltani tuolla junglistisemman materiaalin paukatessa premissä - ilman pipareita ja pikkukusetuksia.
MushiNico

Posts: 64

#113 • • Edited MushiNico -electrical engineering-
äh... antaa olla jo. samahan tuo on kenenkä se syy oli... sitäpaitsi sen paikan manageri otti syyt jo niskoilleen ( Riku Stenros) joten se siitä. asia selvitetty.

--
-I See Myself Infected -

Avatar
#114 • • Dorka Guest

-may-:
ensiksi tästä happy hour-hässäkästä.ilmoitus häppäristä pulsarin mainoksissa oli tyhmä väärinkäsitys ja pahoittelemme syvästi tapahtunutta. kyse ei siis ollut tahallisesta harhauttamisesta saada asiakkaita aikaisin ravintolaan tai muustakaan sen kaltaisesta.


Aika "hassu" moka... aika todella älyttömän iso moka. Itseasiassa aika amatöörimäistä - ei flaikkuihin mene infoa "väärinkäsityksen" takia kovinkaan helposti - tai ehkä tämä kertoo hyvin miten pulsarissa asiat hoidetaan *lmao* (sarkasmia)
jont-fu

Posts: 229

#115 • • jont-fu Kyny Prinssi
Jee, pulsarit rokkas! Ehdin kyllä nauttia kemuista vain vikan tunnin ajan, mutta kun säntäsin salamana yläkertaan niin sieltähän löytyi oikein mukava meininki ja ihmiset iloisia.

Harmi jos jonkun ilta meni pilalle häppäri-väärinkäsitysten takia. Mielestäni asiaa on täällä puitu jo riittävästi, sillä suurimmalle osalle bileiden kävijöistä häppäri oli luullakseni varsin epäolennainen osa iltaa. Siksi monia varmasti harmittaa että tämä palauteryöppy, jonka olisi voinut lähettää suoraan ravintolalle ja tapahtuman järjestäjille, on vallannut suurimman osan tästä threadista.

Tämä oli hyvä bilevuoden aloitus, kiitokset asianomaisille!
Unik

Posts: 4,117

#116 • • Unik
Pla, pla, plaah!
Hyvät bileet oli kuitenkin *joo*
MushiNico

Posts: 64

#117 • • MushiNico -electrical engineering-

MushiNico:
äh... antaa olla jo. samahan tuo on kenenkä se syy oli... sitäpaitsi sen paikan manageri otti syyt jo niskoilleen ( Riku Stenros) joten se siitä. asia selvitetty.




kuten sanoin jo.

--
-I See Myself Infected -

Avatar
#118 • • -Subitrar- Guest
Miten ihmeessä te jaksatte jauhaa tuota samaa pas**a edelleen! Minäkin kavereineni oltiin kyllä menossa "ajoissa" paikalle happy hour:in takia, mutta ei se meidän maailmaa kaatanut, ettei sellaista ollutkaan. Oltiin kuitenkin lähdetty bilettämään, eikä minnekkään kodinkone alennusmarkkinoille. Kun on lukenut noita teidän valituksia siitä, ettei tarjolla ole sitä mitä luvattiin, oletteko koskaan käynyt esim. Gigantissa. Ne mainostavat tarjouksissaan ties mitä ja kun menette paikalle, niin myyvät ei-oota. Selityksenä se, että mainokset painetaan niin paljon aikaisemmin, ettei pystytä itse "H-hetkellä" tarjoamaan sitä mitä on mainostettu. *iihhih*

Tässäkin tapauksessa tuntuu olevan kyse vain erehdyksestä, jota osalliset OIKEASTI pahoittelevat. Harmittaa omasta ja heidän puolestaa, että hyvät bileet tuollaiset erheen takia leimataan täysin epäonnistuneiksi. Meitä oli kuitenkin todella paljon ihmisiä, joita pelkkä happy hour ei luokseen houkutellut, vaan se meininki, mitä luvassa oli. Ja sen "lupauksen" kaikki järjestäjät pystyivät pitämään 100 %! *aplodit*

Henkilökunta paikan päällä kyllä piti huolen siitä, että yrittivät parhaansa mukaan hyvitellä - ja mikä mulle tärkeintä - pitää huolen siitä, että me kaikki viihdyttäisiin siellä tapahtuneista huolimatta. Kyllä munkin flaikussa luvattiin happy houria, mutta ei se ollut se tärkein syy, miksi lähdin paikan päälle. Jos olisi ollut, niin lähikapakka olisi pystynyt tarjoamaan sen saman. *ding*

Menkää nyt hyvät ihmiset itseenne ja ajatelkaa mistä valitatte. Syyttä ei mistään lennä ulos. Ei kai me anneta jonkun vitun happy hour:in pilata koko bileitä?!? Itse bileethän oli tosi onnistuneet ja porukkaa oli todella kiitettävästi. Enkä loppuillasta (silloin kun enemmän porukoiden kanssa keskustelin ;) ) tavannut ainuttakaan tyytymätöntä, vaan meininki oli huipussaan! Kaikki ovat näin jälkikäteenkin kiittelleet bileitä ja erityisesti sitä, että porukkaa riitti. Oli käytännössä talo täynnä!!!*jiihaa*

Kiitos järjestäjille!!! *hali*
Kristofer

Posts: 65

#119 • • Kristofer Vanhuus painaa

-Subitrar-:
Tässäkin tapauksessa tuntuu olevan kyse vain erehdyksestä, jota osalliset OIKEASTI pahoittelevat. Harmittaa omasta ja heidän puolestaa, että hyvät bileet tuollaiset erheen takia leimataan täysin epäonnistuneiksi. Meitä oli kuitenkin todella paljon ihmisiä, joita pelkkä happy hour ei luokseen houkutellut, vaan se meininki, mitä luvassa oli. Ja sen "lupauksen" kaikki järjestäjät pystyivät pitämään 100 %! *aplodit*



Oikeasti pahoittelivat? Kuten myös tämä esimies, joka haistatti paskat ja heitti pihalle? Kyllä kyllä :D

Siellä oli tasan 1 ihminen töissä, joka oikeasti pahoitteli tilannetta, ja hän oli tämä tyttö, jota jo kiittelin aikaisemmassa postauksessani.

Ja edelleen, ei se ole siitä prkl kiinni, etteikö sitä häppäriä ollut, vaan siitä työntekijöiden käytöksestä!

--
Trance is life.

Jazmine

Posts: 1,009

#120 • • Jazmine Pösilö
Niin tai näin.. ilman häppäreitä tai inte.. Mut Proteus oli silti taaaaasss *sydän* Hitto mikä karisma!! Edelleen *aplodit* Siinähän se illan tärkein olikin *hymy*
Ja koivet ihan ihan muusina.. mut onnellisina *iloinen*

--
Polcca on parasta *sydän*