Miten ihmeessä te jaksatte jauhaa tuota samaa pas**a edelleen! Minäkin kavereineni oltiin kyllä menossa "ajoissa" paikalle happy hour:in takia, mutta ei se meidän maailmaa kaatanut, ettei sellaista ollutkaan. Oltiin kuitenkin lähdetty bilettämään, eikä minnekkään kodinkone alennusmarkkinoille. Kun on lukenut noita teidän valituksia siitä, ettei tarjolla ole sitä mitä luvattiin, oletteko koskaan käynyt esim. Gigantissa. Ne mainostavat tarjouksissaan ties mitä ja kun menette paikalle, niin myyvät ei-oota. Selityksenä se, että mainokset painetaan niin paljon aikaisemmin, ettei pystytä itse "H-hetkellä" tarjoamaan sitä mitä on mainostettu. *iihhih*
Tässäkin tapauksessa tuntuu olevan kyse vain erehdyksestä, jota osalliset OIKEASTI pahoittelevat. Harmittaa omasta ja heidän puolestaa, että hyvät bileet tuollaiset erheen takia leimataan täysin epäonnistuneiksi. Meitä oli kuitenkin todella paljon ihmisiä, joita pelkkä happy hour ei luokseen houkutellut, vaan se meininki, mitä luvassa oli. Ja sen "lupauksen" kaikki järjestäjät pystyivät pitämään 100 %!
Henkilökunta paikan päällä kyllä piti huolen siitä, että yrittivät parhaansa mukaan hyvitellä - ja mikä mulle tärkeintä - pitää huolen siitä, että me kaikki viihdyttäisiin siellä tapahtuneista huolimatta. Kyllä munkin flaikussa luvattiin happy houria, mutta ei se ollut se tärkein syy, miksi lähdin paikan päälle. Jos olisi ollut, niin lähikapakka olisi pystynyt tarjoamaan sen saman.
Menkää nyt hyvät ihmiset itseenne ja ajatelkaa mistä valitatte. Syyttä ei mistään lennä ulos. Ei kai me anneta jonkun vitun happy hour:in pilata koko bileitä?!? Itse bileethän oli tosi onnistuneet ja porukkaa oli todella kiitettävästi. Enkä loppuillasta (silloin kun enemmän porukoiden kanssa keskustelin ;) ) tavannut ainuttakaan tyytymätöntä, vaan meininki oli huipussaan! Kaikki ovat näin jälkikäteenkin kiittelleet bileitä ja erityisesti sitä, että porukkaa riitti. Oli käytännössä talo täynnä!!!
Kiitos järjestäjille!!!