Pulsar - Loppiaisrieha ke 5.1 (to=pyhä) 5.1.2005 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 9,567 views

Kristofer

Posts: 65

#61 • • Kristofer Vanhuus painaa

UnityF:
---
mushi:
no katsopas sitä flabaa. mä en löytäny siitä mitään infoa häppäristä.

---



ei muuten oo ensimmäistäkään sanaa jossa viitattaisiin että oli häppäri meininkiä... joten MushiNico.. ens kerralla vähän vähemmän viinaa ennen kuin lähtee bileisiin ja flaikun _saa_ lukea kunnolla läpi.


*taputapu*



Juuei olekaan mitään mainintaa, ei.

--
Trance is life.

Kristofer

Posts: 65

#62 • • Kristofer Vanhuus painaa

leenuliinu:
---
Kristofer:
Teen huomenissa hieman juttua näistä pileistä, täytynee soitella kuluttaja-asianeuvojalle myös, että mitä mieltä ovat tällaisesta kusetuksesta.

---


Tonennäköisesti pitävät sitä saatanan huvittavana.

Bileet oli, muuten, hemmetin hauskat ja riemuisaa väkeä runsaasti. *pihkassa*



Miksi pitäisivät? Tuohan on sama, kun joku kauppa mainostaisi kaljaa kympillä kori, mutta paikan päällä maksaisikin normaalihinnan.

--
Trance is life.

leenuliinu

Posts: 1,022

#63 • • leenuliinu Kenen kaveri

Kristofer:
-kuva-
Juuei olekaan mitään mainintaa, ei.



Huh. Greisii.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Kristofer

Posts: 65

#64 • • Kristofer Vanhuus painaa

leenuliinu:
---
Kristofer:
-kuva-
Juuei olekaan mitään mainintaa, ei.

---


Huh. Greisii.



Postauksesi pointti oli...?

--
Trance is life.

Unik

Posts: 4,117

#65 • • Unik
Forward ever, backward never!
Vittu kun oli LOISTAVAT bileet! Balcony:lla oli huippu meisinki ja mahtava soittaa. Kiitos siitä kaikille ihmisille tanssilattialla. Alakerrassa oli myös miellyttävä soittaa alkuillasta, kiitos.
En voi käsittää miten joku voi valittaa ja/tai sanoa et oli muka paskat bileet?!
faarao

Posts: 279

#66 • • faarao DramaQueen
Tykkäsin kyllä näistä bileistä *plur*
leenuliinu

Posts: 1,022

#67 • • leenuliinu Kenen kaveri

unik:
En voi käsittää miten joku voi valittaa ja/tai sanoa et oli muka paskat bileet?!



Voisin väittää meidän kaikkien ylhäällä soittaneiden ovan samaa mieltä. Itselleni ainakin jäi varsin positiiviset tuntemukset tästä illasta.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

sts

Posts: 7,969

#68 • • sts Sama pyynti aitta!
Harmi ettei ehtiny piipahtaa, näis olis ollu kiva käydä...
remotion

Posts: 5,283

#69 • • remotion nostatus guru
itellä oli erittäin hyvä ilta! Pieksi 300-o premin ja kaikilta tuli hyvää mättöö ainakin puolilta öin lukien.
Turan Palloseura

Posts: 562

#70 • • Turan Palloseura LU

MushiNico:
mutta eikös asiakas ole aina/yleensä oikeassa!!!??? Niin ainakin pitäisi olla. varsinkin jos asiallisesti yritetään selvittää asiaa!! eikä se ole vain se happy hour!! se on PERIAATE!!!! ilmaista siideria 22-00 ja kaljaa niin paljon kuin maha vetää!!! ja sit kun ootee tullu sisään ja maksanu 6e...niin sanon...ei ole mitään siideriä eikä kaljaa... lähtekää vittuun!!!



jos sun ulosanti on ollu yhtä tyylikästä hesarilla ku täällä niin ei ihme, että sut on heitetty pihalle.
kap-pu

Posts: 1,167

#71 • • kap-pu the amazing suction cup boy

turan:
---
MushiNico:
mutta eikös asiakas ole aina/yleensä oikeassa!!!??? [blablabla]
---

jos sun ulosanti on ollu yhtä tyylikästä hesarilla ku täällä niin ei ihme, että sut on heitetty pihalle.



ihan kuin muistelisin tulleeni paikalle tuonnäköisen jäbän lennettyä ulos, portsari taisi sanoa siinä jotain et "tästä ei enää keskustella, sä haistattelit sille vittua ja..." tms. joten näin saattaa hyvinkin olla!

häppärien puute ei pahemmin itseä harmittanut kun kivoja tuttuja ja kerrassaan rokkaavaa meininkiä oli tarjolla pilvin pimein! rokkaavaa meininkiä, namely balconyn pojat ja jay mellin. :)

balconyn kerran viidessä minuutissa iskevä kaiken näkyvyyden poistava savukoneburst oli kyl ihan kiva...

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#72 • • Aziz Combat Fighter

MushiNico:
Voi vittu ku oli paska mesta!!! Älkää hyvät ihmiset menkö ikinä kyseiseen mestaan (Helsinki Club)!! Siis me mentiin kolmen kaverin kanssa sinne tasan klo 22.30 (paikka aukesi 22.00 ja siellä piti olla glögiä pikku purtavaa ja pipareita SEKÄ HAPPY HOUR KLO 22-00!!!!! mutta ku päästiin sisään niin meille sanottiin että ei ole mitään "iloista tuntia"!!! eli paskaa oli puhuttu ja kusetettu ihmisiä minkä kerkee!!! jumalauta, kyllä meikäläinen on ollu saatana niin monenlaisessa klubissa ja on porukatkin omistanu muutaman ravintolan ja ei vielä ole tullut vastaan heittää ketään ulos ravintolasta sen vuoksi että on vaatinut happy hour siideriä niinku on luvattu!!!! Siis Vittu mut heitettiin ulos sen takia että rupesin kinaamaan etä Klubituksen sivuilla luki että on happy hour 22-00!!!! voi että mä sanon että kyllä on viimeinen kerta kyseisessä klubissa. koittakaa nyt ihmiset välttää tuommoisia paikkoja!! kyllä niitä parempiakin löytyy!!!



YÖK!!!! sanon minä HELSINKI CLUBILLE!!!! ensimmäinen ja viimeinen kerta!!!!!!!




!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
leka

Posts: 373

#73 • • leka anteeksi olen eläin
Mukavaa oli muuten mutt porukkaa näytti olevan melkeen liiaksi asti, ja alko jo tuntuu ahdistavalta (oikeesti). Suurempi tanssilattia olisi ollut påp. Protzku vetäs kyll taas sellasen setin et huh! Se mitä tohon häppäri hommaan tulee niin onhan toi vähän anaalista jos flaikussa luvataan....

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

-Kerttu-

Posts: 4,542

#74 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Bileilehänminä:
Balcony rokkas urakalla kuin myös Jay Mellin!!!! *iloinen* Proteuksen kiksu setti oli pettymys, olis saanu olla paljon ihkumpaa ja enemmän kunnon vanhaa lentävää hehkutusta!!!!! *plur* *iloinen*



Tismalleen samaa mieltä! *joo* Kokonaisuudessaan ihan mainiot bileet. Itselleni tuli vaan ensiksi karsee nälkä ja sit päänsärky ja sit pahaolo..Mut oli silti nastaa..Ja mitä noihin tarjoiltaviin tulee, niin itse sain ainakin piparia ja sipsejä! *slurps*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

-xx-

Posts: 5,001

#75 • • -xx- Dr. -xx-, PhD
Oli kivaa, kiitos yläkerran *hymy*

--
kiitos ja anteeksi ^^

MushiNico

Posts: 64

#76 • • MushiNico -electrical engineering-
Selvennystä asiaan.

Me mentiin Helsinki clubille noin klo 22.30. Päästiin kaksi yhden hinnalla niinkuin oli luvattu. (meitä oli 3kpl)
No kun pästiin sisään niin heti mentiin hakemaan juomista tiskiltä. Tarjolla oli kyllä Sipsejä!!! pipareita ei näkyny (ei mitään väliä vaikka ei ollutkaan ainakaan juuri tuohon aikaan tiskillä) no sit muistin että myös glögi oli mainittu. no sitä ei sit ollu ku kysyin. no ei mitään väliä. No sit kaveri tilas itelleen bissen. Mutta, sit ku se odotti että siltä pyydetään se 2e niinku flyerissä oli luvattu niin ei olekaan mitään happy hour systeemiä. no mä sitten kysyin että eikö ole mitään juomia mikä olis se 2e niinku luvattiin. no ne sitten sano että ei ole mitään luvattu ja niin pospäin. No mutta ihan sama, en itse olisi edes ostanut mitään happy hour juomaa... mutta yritin pitää kaverini puolia.

No sit tein sen virheen että sanoin haista ite "itse ravintolapäällikölle" KOSKA arvon neiti/rouva sanoi haista paska mulle ja mun kavereille (tosin suht hiljaisella äänellä). Sen jälkeen käytiin hakemassa portsari paikalle ja uloslähtö tuli sitten mulle . ok. ei siinä mitään en TIETENKÄÄN pistänyt yhtään vastaan vaan lähin pois ihan suosiolla. Hyvin harvat edes huomasi tapahtumaa koska siitä ei koitunut mitään ylimääräistä "melua" ja tönimistä ynnämuuta. Sitten ulkona yritin sanoa portsarille että eikö neiti ravintolapäällikkö suostu tulemaan edes selventämään tilannetta,miksei ollut kyseisiä asioita mitä oli luvattu... mutta portsari sitten rupesi "asiallisella" käytöksellään sanomaan että se ei kuuntele kusipäitä ja niin pöispäin. no mä sitten jäin odottelemaan kavereita ulos (he olivat vielä sisällä selvittelemässä asiaa)

eli en ollut huutanut lainkaan tai haistatellut mitään vittua niinkuin te tietämättömät jo väitätte.

Ja sitten jos näkö on huonontunut jo sen verran että rupeaa mulle valittamaan ettei flyerissä lue mitään siitä iloisesta tunnista niin kannattaa kuitenkin tarkastaa parikertaa asia ennen kuin rupeaa valittamaan sen kunnolla lukeneille.

(katsokaa kristoferin postaus niin ehkä näette paremmin kyseisen flyerin)

Mutta jokatapauksessa ehkä mun pitää vetää takaisin puheet että oli paskat bileet koska mähän ehdin olla siellä sen hurjan 10-15 min. Eli voipi olla että oli hyvät bileet mutta olisi siinä voinut vähän asiallisemminkin hoitaa noi väärinkäsitykset ilmoituksista. ASIAKAS on kuitenkin aina oikeassa. niinkuin olin tässäkin tapauksessa. Ja ulos lensin siis sen takia että sanoin haista ite... suurimpiirtein yhtä hiljaisella äänellä kuin itse ravintolapäällikkö. No senhän "koti" se oli.

se siitä. Ei tartte sitten valitella enää mun tavoista.
Kiitos kuitenkin ihmisille jotka ymmärsivät yskän silloin siinä paikanpäällä.

--
-I See Myself Infected -

UnityF

Posts: 15,721

#77 • • UnityF joo just se

Kristofer:
-clip-



sitten siirryn siihin mun ekan postauksen pariin...*piis*

mä en tiedä miten siel on oikeesti asiat menny, en ollu paikalla, kommentoin tätä topikkia koska pisti silmään ton ekan postaajan kirjoitus. anteeksi että tungin teijän topikkiin. mä meen häpee nurkkaan koska ihmiset ei saa näköijään koskaan tehhä virheitä.. ainakaan häppäreiden suhteen koska sehän pilaa toisten elämän. voi kyyyynel.
MushiNico

Posts: 64

#78 • • MushiNico -electrical engineering-

mushi:
---
MushiNico:
blaa

---



taidat olla sokea. sieltä sai glögiä vielä tossa klo 23 jälkeen, pipareitakin oli tarjolla.olikin muuten hyvää glögiä!
tosta häppäristä en tiedä, ei siitä ainakaan missään infoissa lukenut että sellainen ois pitänyt olla.

ps. jäbä on baitannu mun nickin.



siis siitä nick hommasta sen verran että mä en ollu edes huomannu sitä sun nickiä kun omani laitoin. Ja sitäpaitsi mun nick on MushiNico ja sun on Mushi
Ja Mushi on ihan yleissana joka tarkoittaa japaniksi torakkaa/hyönteistä ja vissiin saksaksi pillua.
Eli jos jonkun nick on torakka ja toisen rukoilijatorakka (en keksiny muuta) niin kaksi eri nickiähän siinä on.

Eli eipä tuo nyt niin vakavaa ole. Kyllä meidät erottaa... nehän on jopa eriväriset ne nickit.

--
-I See Myself Infected -

Pelimies

Posts: 229

#79 • • Pelimies back in businesssss....
Siistit bileet oli! Mä tykkäsin!! Paljon kivoja tuttuja ja hyvää musaa!!! *plur**aplodit*
Niin ja Chief, kiitti valotikusta!! *nauru*
Kristofer

Posts: 65

#80 • • Kristofer Vanhuus painaa

UnityF:
---
Kristofer:
-clip-

---


sitten siirryn siihin mun ekan postauksen pariin...*piis*

mä en tiedä miten siel on oikeesti asiat menny, en ollu paikalla, kommentoin tätä topikkia koska pisti silmään ton ekan postaajan kirjoitus. anteeksi että tungin teijän topikkiin. mä meen häpee nurkkaan koska ihmiset ei saa näköijään koskaan tehhä virheitä.. ainakaan häppäreiden suhteen koska sehän pilaa toisten elämän. voi kyyyynel.



Ja tässä ei edelleenkään ole kyse siitä, että ne häppärit olisivat elintärkeä, vaan siitä, että luvataan perättömiä.

Ja nti. ravintola kivenkovaa väitti, että heidän sivuillaan ei lukenut tästä asiasta, vaikka oli kuulemma ihan selvästi sanottu kyseisestä häppäristä.

Itselläni ilta päättyi tosi mukavasti, ryystin vitututkseen long island ice tea-paukkuja ja niistä tulin sitten melkoiseen humalaan, ja joskus proteuksen setin alussa (JOTA VARTA VASTEN menin tuonne kuuntelemaan) otin hieman lukua ja nojailin tylsistyneenä pöytään, niin eikös portsari napannut kädestä kiinni ja alkanut repimään pihalle. Kysyin sitten että mitä helvettiä, niin siihen sanoi että sun iltas on ohi. Aha kiva kiitos.
Ja sitten tuli ehdottomasti NOLOIN juttu pitkään aikaan, 2 portsareista alkoi heittämään mulle "Äitis on niin ruma/ lihava, että..." -läppää *eiei* Katsoin hetken näitä pässejä ja lähdin sitten naureskellen mäkeen.

--
Trance is life.