UnityF:
---
Kristofer:
-clip-
---
sitten siirryn siihin mun ekan postauksen pariin...
mä en tiedä miten siel on oikeesti asiat menny, en ollu paikalla, kommentoin tätä topikkia koska pisti silmään ton ekan postaajan kirjoitus. anteeksi että tungin teijän topikkiin. mä meen häpee nurkkaan koska ihmiset ei saa näköijään koskaan tehhä virheitä.. ainakaan häppäreiden suhteen koska sehän pilaa toisten elämän. voi kyyyynel.
Ja tässä ei edelleenkään ole kyse siitä, että ne häppärit olisivat elintärkeä, vaan siitä, että luvataan perättömiä.
Ja nti. ravintola kivenkovaa väitti, että heidän sivuillaan ei lukenut tästä asiasta, vaikka oli kuulemma ihan selvästi sanottu kyseisestä häppäristä.
Itselläni ilta päättyi tosi mukavasti, ryystin vitututkseen long island ice tea-paukkuja ja niistä tulin sitten melkoiseen humalaan, ja joskus proteuksen setin alussa (JOTA VARTA VASTEN menin tuonne kuuntelemaan) otin hieman lukua ja nojailin tylsistyneenä pöytään, niin eikös portsari napannut kädestä kiinni ja alkanut repimään pihalle. Kysyin sitten että mitä helvettiä, niin siihen sanoi että sun iltas on ohi. Aha kiva kiitos.
Ja sitten tuli ehdottomasti NOLOIN juttu pitkään aikaan, 2 portsareista alkoi heittämään mulle "Äitis on niin ruma/ lihava, että..." -läppää
Katsoin hetken näitä pässejä ja lähdin sitten naureskellen mäkeen.