Pulsar - Loppiaisrieha ke 5.1 (to=pyhä) 5.1.2005 @ Helsinki

150 posts, 8 pages, 9,553 views

Avatar
#41 • • Dorka Guest
...itseasiassa jos kaupan mainoksessa mainostetaan jotain mikä ei pidä sitten paikkaansa niin siitä joutuu korvausvastuuseen yleensä. Tietysti voi olla myös niin, että esim. mainostoimistossa on tehty virhe (pilkkuvirhe jne.), mutta jos selkeesti luvataan joka ei pidäkkään paikkaansa niin yleensä se firma jotenkin korvaa asian koska yleensä tälläiset asiat ovat paljon halvempia, kuin menettää maineensa = asiakkaita pidemmällä juoksulla. Virheellisestä ja harhaanjohtavasta markkinnoinnista tulee aina sanktioita riippuen aiheen räikeydestä ja siitä kannattaa jutella kuluttaja-asiamiehen kanssa.

Tosin tässä tapauksessa luvatut häppärit jne. voivat olla kommunikaatiovirhe organisaattorin ja ravintolan välillä ja siitä on vaikea mitään korvauksia saada - tosin siinä vain menettää maineensa. Mitä tässä nyt on katsonu tämän herran vuodatusta aiheesta niin kirjoitustavasta ja sävystä päätellen ei mikään ihme et on lentäny pihalle.
mushi

Posts: 714

#42 • • Edited mushi laura

MushiNico:
blaa




taidat olla sokea. sieltä sai glögiä vielä tossa klo 23 jälkeen, pipareitakin oli tarjolla.olikin muuten hyvää glögiä!
tosta häppäristä en tiedä, ei siitä ainakaan missään infoissa lukenut että sellainen ois pitänyt olla.

ps. jäbä on baitannu mun nickin.
UnityF

Posts: 15,721

#43 • • UnityF joo just se

MushiNico:
-clip-



Hmm.. jos flaikussa on lukenu että on häppäri niin eikös se sitten ole järjestettävän tahon vika. Jos he ovat ilmoittaneet väärin eli Pulsar Crew:in... Mun mielestä on turhaa alkaa syyttää heti paikkaa että se on paska jos on flaikkuun sattunu moka tjsp...

mut mikä minä oon sanomaan mitään... *hiljenee*
leenuliinu

Posts: 1,022

#44 • • leenuliinu Kenen kaveri

Dorka:
Mitä tässä nyt on katsonu tämän herran vuodatusta aiheesta niin kirjoitustavasta ja sävystä päätellen ei mikään ihme et on lentäny pihalle.



Enpä olisi itsekään tuota kyennyt paremmin sanoiksi pukemaan - parhaimmuudestani huolimatta.

Those goddamn monkeys.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

mushi

Posts: 714

#45 • • mushi laura

UnityF:
---
MushiNico:
-clip-

---


Hmm.. jos flaikussa on lukenu että on häppäri niin eikös se sitten ole järjestettävän tahon vika. Jos he ovat ilmoittaneet väärin eli Pulsar Crew:in... Mun mielestä on turhaa alkaa syyttää heti paikkaa että se on paska jos on flaikkuun sattunu moka tjsp...

mut mikä minä oon sanomaan mitään... *hiljenee*



no katsopas sitä flabaa. mä en löytäny siitä mitään infoa häppäristä.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#46 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kivaa oli... Ei muuta sanottavaa *hihu*
Over and out

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

[zuho]

Posts: 238

#47 • • [zuho] Team Jorma
Kaikki kusee... *iloinen*

--
-Juho

UnityF

Posts: 15,721

#48 • • UnityF joo just se

mushi:
no katsopas sitä flabaa. mä en löytäny siitä mitään infoa häppäristä.




ei muuten oo ensimmäistäkään sanaa jossa viitattaisiin että oli häppäri meininkiä... joten MushiNico.. ens kerralla vähän vähemmän viinaa ennen kuin lähtee bileisiin ja flaikun _saa_ lukea kunnolla läpi.


*taputapu*
UnityF

Posts: 15,721

#49 • • UnityF joo just se

[zuho]:
Kaikki kusee... *iloinen*



toivottavasti vessanpönttöön eikä lattialle.. *iloinen*
[zuho]

Posts: 238

#50 • • [zuho] Team Jorma

UnityF:
---
mushi:
no katsopas sitä flabaa. mä en löytäny siitä mitään infoa häppäristä.

---



ei muuten oo ensimmäistäkään sanaa jossa viitattaisiin että oli häppäri meininkiä... joten MushiNico.. ens kerralla vähän vähemmän viinaa ennen kuin lähtee bileisiin ja flaikun _saa_ lukea kunnolla läpi.


*taputapu*



Ehkä MushiNico:n nukkuma-aikaa vois siirtää tollanen 4-5 tuntia taakseppäin *hymy*

--
-Juho

[zuho]

Posts: 238

#51 • • [zuho] Team Jorma

UnityF:
---
[zuho]:
Kaikki kusee... *iloinen*

---


toivottavasti vessanpönttöön eikä lattialle.. *iloinen*


Entäs jos vessanpönttö on tukossa ? *hih*

--
-Juho

UzU

Posts: 2,361

#52 • • UzU [33100]

MushiNico:! Siis Vittu mut heitettiin ulos sen takia että rupesin kinaamaan etä Klubituksen sivuilla luki että on happy hour 22-00!!!!




Ai sanotaan? Kumma etten mä löytänyt moista mainintaa mistään.

"2 yhden hinnalla ennen klo 23 saakka" Siellä kyllä lukee, mutta se tarkoittanee sisäänpääsyä ;)
Major Tom

Posts: 266

#53 • • Major Tom

MushiNico:
Voi vittu ku oli paska mesta!!! Älkää hyvät ihmiset menkö ikinä kyseiseen mestaan (Helsinki Club)!! Siis me mentiin kolmen kaverin kanssa sinne tasan klo 22.30 (paikka aukesi 22.00 ja siellä piti olla glögiä pikku purtavaa ja pipareita SEKÄ HAPPY HOUR KLO 22-00!!!!! mutta ku päästiin sisään niin meille sanottiin että ei ole mitään "iloista tuntia"!!! eli paskaa oli puhuttu ja kusetettu ihmisiä minkä kerkee!!! jumalauta, kyllä meikäläinen on ollu saatana niin monenlaisessa klubissa ja on porukatkin omistanu muutaman ravintolan ja ei vielä ole tullut vastaan heittää ketään ulos ravintolasta sen vuoksi että on vaatinut happy hour siideriä niinku on luvattu!!!! Siis Vittu mut heitettiin ulos sen takia että rupesin kinaamaan etä Klubituksen sivuilla luki että on happy hour 22-00!!!! voi että mä sanon että kyllä on viimeinen kerta kyseisessä klubissa. koittakaa nyt ihmiset välttää tuommoisia paikkoja!! kyllä niitä parempiakin löytyy!!!



YÖK!!!! sanon minä HELSINKI CLUBILLE!!!! ensimmäinen ja viimeinen kerta!!!!!!!



just näin. Kyllä mäki heittäisin sut ulos baaristani jos vaatisit happy houria. Vaikka joku ulkopuolinen olisi sen sulle luvannu.
Kiitos ettet enää tule asenteellasi häiritsemään omaa hauskanpitonai Hesarille!

ps. piti quettaa koko teksti, jottei kirjoittajan vastuu hälvene aamulla kun sitä tajuaa editoida.
Sok

Posts: 9

#55 • • Sok
Erinomaiset pippalot. Eliot ja Proteus omisti täysin mestan.

--
"Computer games don't affect kids, I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian W

leenuliinu

Posts: 1,022

#56 • • leenuliinu Kenen kaveri

UnityF:
---
[zuho]:
Kaikki kusee... *iloinen*

---

toivottavasti vessanpönttöön eikä lattialle.. *iloinen*



Poikien vessojen pisuaareis on btw tuol Hesarilla helvetin hulvattomat mustat ruudut, joihin pissaamalla alta paljastuu vekkuli kukkakuvio! Ai että kuulkaa! Pissaamisesta tulee silkkaa juhlaa, kun kukkakuvio villitsee nuorison raivokkaaseen pissausfrenzyyn.

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

Keskiyon Keisari

Posts: 643

#58 • • Keskiyon Keisari Bileilehänminä, ArmyOfTwo [Fusion Drive]
Balcony rokkas urakalla kuin myös Jay Mellin!!!! *iloinen* Proteuksen kiksu setti oli pettymys, olis saanu olla paljon ihkumpaa ja enemmän kunnon vanhaa lentävää hehkutusta!!!!! *plur* *iloinen*

--
hello to the world it`s me the.... grooving beatbeast aka Keskiyön Keisari

Kristofer

Posts: 65

#59 • • Edited Kristofer Vanhuus painaa
Vittu että oli paskat pileet, voisivat saatana oppia hieman asiakaspalvelua. Oli ensimmäinen ja viimeinen känyti helsinki-paska-clubiin.

Teen huomenissa hieman juttua näistä pileistä, täytynee soitella kuluttaja-asianeuvojalle myös, että mitä mieltä ovat tällaisesta kusetuksesta.

edit: ja tosiaan lukee aika selkeästi beer & cider 2e klo 22-00 flyerissä. Ja mitä juttelin erään seurueen kanssa paikan päällä, niin oli mainittu selkeästi sama happy hour MYÖS helsinki clubin kotisivuilla, joten eivät todellakaan voi turvautua siihen, että heidän sivuillaan ei ollut mainintaa tästä jutusta.

--
Trance is life.

leenuliinu

Posts: 1,022

#60 • • leenuliinu Kenen kaveri

Kristofer:
Teen huomenissa hieman juttua näistä pileistä, täytynee soitella kuluttaja-asianeuvojalle myös, että mitä mieltä ovat tällaisesta kusetuksesta.



Tonennäköisesti pitävät sitä saatanan huvittavana.

Bileet oli, muuten, hemmetin hauskat ja riemuisaa väkeä runsaasti. *pihkassa*

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014